Meet Alexandramaria18...~~La motociclista~~

97 10 0
                                    

Alexandramaria18 s-a alaturat Wattpad-ului in urma cu trei luni. Aceasta este autoarea cartii "La Motociclista".

Sa incepem!

Cum ai descoperit Wattpad si ce te-a determinat sa te apuci de scris?

Aplicatia Wattpad am descoperit-o prin intermediul unei prietene care citea o carte foarte reusita si avea ca personaj principal un motociclist, iar eu fiind pasionata de asa ceva am fost super curioasa sa o citesc si in doua zile am terminat-o.

Ceea ce m-a determinat sa scriu si eu este faptul ca majoritatea povestilor frumoase sunt scurte si eu vreau sa fac una cat mai lunga si plina de emotii si trairi. Credeam ca voi face o carte reusita si cand m-am apucat ceva m-a asigurat ca fac bine ceea ce fac.

De unde te inspiri pentru actiune si persoanaje?

Povestea mea este inspirata 50% din realitate. Actiunea este la baza in viata de zi cu zi (parerea mea) iar personajele sunt din viata reala, cateva imaginare dar au numele schimbate.

Viata ta de zi cu zi te ajuta in procesul de creatie?

Viata de zi cu zi este povestea asta care acum se muleaza perfect pe unele scenarii de aici, parca le-as fi prezis. Intamplarile sunt cam ceea ce traiesc in mare parte.

Te folosesti de propria persoana pentru crearea persoanjelor?

Oarecum, da.

Care crezi ca sunt principalele calitati ale unui scriitor?Dar defecte?

Scriitorul trebuie sa scrie ceva care sa starneasca interes, curiozitate, sa aiba atractia aia a curiosului si sa spuna tot intr-o descriere adecvata , nici prea seaca dar nici prea pompoasa.Iar defectele exact opusul.

Care sunt principalele sfaturi le care i le-ai da unui scriitor incepator?

Sa aiba rabdare, la inceput e cam greu sa se faca cunoscuta povestea, dar daca e sigur pe ceea ce scrie si continua, o sa aiba foarte multi cititori si crede-ma ca asta e cel mai frumos lucru: sa vezi ca cineva e interesat de ce scri tu, care nu te cunoaste deloc si totusi e interesat.

Ai vrut vreodata sa renunti la scris?

Nu, doar pauze pe care in ultimul timp le-am luat datorita unor probleme. Nu o sa-l las atat de usor fiindca cei care scriu, dupa parerea mea, o fac fiindca nu sunt ascultati in viata de zi cu zi, iar aici o fac prin intermediul povestilor.

Care este relatia ta cu sustinatori?Cum ai descri-o?

O realtie buna, sunt multumita ca-mi comenteaza la capitole fiindca asa-mi dau seama ca fac o munca foarte buna si ca pot face ceva ca sa le ocup timpul. Pe cativa i-am cunoscut prin intermediul Wattpad-ului si tin legatura cu ei. Persoane cu suflet adevarat.

Ne poti spune 3 cuvinte care sa-ti caracterizeze cartea in modul in care o vezi tu?

Iubire, egoism, adrenalina.

Pentru final ai ceva de transmis fanilor?

Cea mai mare bucurie a unui cititor e sa vada ca are sustinatori. Si le multumesc pentru asta enorm si ma bucur ca au ales sa-mi citeasca cartea. Daca as putea i-as cunoaste pe fiecare in parte. Pupici.


Aceasta a fost Alexandra si raspunsurile ei.

Eu ii multumesc pentru timpul acordat si va invit sa ii cititi cartea, caci asa cum a zis si ea, este plina de adrenalina. In plus este foarte frumoasa si chiar merita citita si votata.

Urmatorul interviu va fi cu _Elijah_ , asadar, fiti pe faza!

InterviuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum