AmarissK este autoarea cartilor "Traind pentru cateva secunde" si "Schimba-mi vara Renoir".
Sa incepem!
Cum ai descoperit Wattpadul si ce te-a determinat sa te apuci de scris?
Am descoperit wattpadul citind o lucrare de pe acest site, nu-mi amintesc care era. Nici nu știu dacă m-a determinat ceva anume să mă apuc de scris..Îmi amintesc că pe vremea când eram micuță, făceam niște compuneri oribile, așadar mama mă punea să le refac până i se păreau acceptabile, pentru că ceva mai mult nu putea să scoată de la mine. Și consider că tot exersând, tot încercând să scriu ceva mai bun, exploatând mai tare aria mea creativă, am ajuns să fac niște lucrări bune și să-mi placă să scriu.
De unde te inspiri pentru actiune si personaje?
Inspirația pentru personaje si actiune cândva a fost floare la ureche pentru mine. Acum e mai mult o provocare. Oricum, personajele mele sunt personaje pe care aș vrea să le regăsesc într-o carte pe care o citesc. Și acțiunea, de asemenea.
Crezi ca viata ta de zi cu zi iti influenteaza modul de a scrie?
Să zicem că într-un procent de 20%.
Ai scriitori preferati aici,pe Wattpad?
Citesc mult de la _Xaros si BackIncognito.
Cum ai descrie relatia ta cu sustinatorii?
Au liberul arbitru la orice critică, cuvânt de bine, orice vor să-mi spună cei care-mi citesc lucrările. Citesc fiecare mesaj, analizez, aplic și-nvăț. E un echilibru. Nimic în plus, nimic în minus.
Ai vrut vreodata sa renunti la scris?
Nu, e un hobby. Poate nu scriu foarte mult, des și din abundență, dar scriu și-n timp ajung să închei o lucrare.
Care crezi ca sunt cele mai mari calitati ale unui scriitor?Dar defecte?
Consider că, cursivitatea în discurs și ordinea ideilor sunt calități cheie pe care ar trebui să le regăsim în toate persoanele care scriu. Sunt necesare, puncte forte, esențiale. Marele defect e să se autointituleze "scriitori", și de asemenea, să renunțe la o lucrare.
Te-ai folosit de propriile calitati sau defecte pentru a-ti crea personajele?
Nu, nu mă regăsesc în niciun personaj creat de către mine. Ceea ce mi-ar fi plăcut să găsesc în cărți, în funcție de asta i-am creat.
Care sunt principalele sfaturi pe care i le-ai da unui scriitor incepator?
Simplele reguli ce țin de ortografie și punctuație te scot la liman din orice. Și asta nu înseamnă imposibilul.Și încă ceva, tot ceea ce relatează să fie cursiv si elocvent.
Pentru final, ai ceva de transmis fanilor?
Nu găsesc potrivit cuvântul "fani" pentru cei care-mi citesc lucrările. Sau cel puțin, nu îi pot numi eu așa. Au o valoare mult mai însemnată pentru mine. Însă le mulțumesc pentru tot și le doresc să aibă parte de cărți cât mai bune!
Aceasta a fost Amariss dragilor. O scriitoare grozava, din punctul meu de vedere. Pot spune sincer ca isi merita statutul de "scriitoare".
Aruncati o privire pe la cartile ei, va veti indragosti de ele.
Urmatorul interviu va fi cu DumitruCatalina, asa ca fiti pe faza!
CITEȘTI
Interviuri
RandomVoi aduna cativa scriitori de pe Wattpad sa putem afla cate ceva despre ei. Daca aveti preferinte lasati comentarii sau trimite-ti-mi mesaj in privat. Voi incerca sa postez un interviu pe zi.