Meet justastupidname..~~ Just me and myself~~

120 14 5
                                    

Justastupidname s-a alaturat Wattpad-ului in urma cu trei luni. Aceasta este autoarea cartilor : " Just me and myself" , " Something special", "-Da,sir!" , "Inocenta unui demon", "Inger fara aripi" si "Fighting the past" .
Sa incepem!
~Intrebare:
Cum ai descoperit Wattpad si ce te-a determinat sa te apuci de scris?
~Raspuns:
Wattpad..hmm..l-am descoperit din greseala. Voiam foarte mult sa citesc cartea "The fault in our stars" de John Green si dura pana puteam ajunge undeva sa mi-o cumpar. Auzisem de la cateva prietene ca este foarte buna si vazusem filmul si chiar trebuia sa o citesc, asadar, am cautat pe Google cartea online si surpiza, Wattpad. Era postata de cineva, apoi am cautat alte carti si am vazut cat de frumoase sunt si nu erau scrise de cine stie ce scriitori, erau scrise de persoane obisnuite cu care te poti intalni pe strada. Trebuia sa imi fac cont!
Cat despre scris, pff..asta era scaparea mea inca de cand eram mica. Prin casa mea se gasesc cel putin zece caiete pline cu "povesti". De fiecare data cand imi venea vreo idee "stralucita" luam pixul si scriam ceva. Si atunci cand am vazut ca as putea scrie si eu pe Wattpad am fost fericita, insa nu aveam curajul sa postez.
Dupa cateva nopti nedormite si ganduri incalcite m-am hotarat sa postez si acum ma bucur ca am facut-o.
~Intrebare:
Care a fost prima carte publicata?
~Raspuns:
Din pacate sau fericire am sters-o pe prima. Dar dintre cele care sunt inca publicate "Something special" e prima.
~Intrebare:
De ce ai sters-o?Spune-ne cateva cuvinte despre ea.
~Raspuns:
Am sters-o pentru ca era scrisa intr-un mod foarte..neinspirat, sa spunem asa. Era despre o fata care suferea de psihoza. Boala a adus-o in pragul mortii. Isi imagina tot felul de lucruri, isi crease un iubit, in fine. Finalul tragic a fost cu ea aruncandu-se de pe o stanca.
~Intrebare:
Te inspiri din realitate pentru actiune si personaje?
~Raspuns:
Da. Cred ca 50% este realitate. Iau micile detalii din viata mea si le transform in povesti.
Cat despre personaje, aici e o alta poveste. Sunt inconjurata de persoane minunate si cu putina imaginatie le transform in personaje. Calitatile si defectele lor sunt 100% transpuse din cele ale prietenilor mei.
~Intrebare:
Vorbeste-ne putin de "Just me and myself". Cum ti-a venit ideea pentru aceasta carte?
~Raspuns:
Pasiunea mea..nu! Obsesia mea cea mai mare, exceptand serialele, este legata de motoare. Le ador! Iar Jo imi seamana foarte mult, deci am imbinat aceste doua lucruri si astfel a luat nastere cartea.
~Intrebare:
Jo este inspirata de personalitatea ta?
~Raspuns:
Reprezinta 70% din mine, poate chiar mai mult. La aspect suntem paralele,dar gandim la fel.
~Intrebare:
Cum ai descrie aceasta carte in trei cuvinte?
~Raspuns:
Pericol,tragedie,Jo(pentru ca fara ea nu ar fi la fel)
~Intrebare:
Care crezi ca sunt cele mai mari calitati ale unui scriitor? Dar defecte?
~Raspuns:
Din punctul meu de vedere, un scriitor bun trebuie sa aiba capacitatea de a vedea partea plina a paharului, sa fie ambitios si sa nu se dea batut. Iar defecte? Hmm..nu le-as numi chiar asa. Si nu sunt eu in punctul de a numi defectele, caci sunt plina de ele. Cred ca ar fi pesimismul, nerabdarea si frica de nou, frica de critici.
~Intrebare:
Ai vrut vreodata sa renunti?
~Raspuns:
De sute de ori. Doar anda_o stie de cate ori am zapacit-o ca ma las sau ca nu am inspiratie.
Am zis de multe ori ca vreau sa renunt si mi-am dorit sa o fac, insa nu cred ca voi renunta vreodata. Pentru ca,asa e si viata si in afara acestui site. Cu urcusuri si coborasuri. In plus sa scriu e ceea ce imi place, chiar daca nu postez in fiecare zi, asta nu inseamna ca nu sriu in fiecare zi. Scriu, editez, rescriu..imi distrug nervi, dar o fac din placere.
Nu voi renunta!
~Intrebare:
"Just me and myself" s-a terminat?
~Raspuns:
Primele doua volume da, insa.. Iti spun tie in exclusivitate. La inceputul lunii Mai, apare primul capitol din volumul 3!! Surpriza! Au fost cativa doritori si cine sunt eu sa le distrug dorintele?
~Intrebare:
Ai carti sau scriitori preferati aici, pe Wattpad?
~Raspuns:
Cu siguranta. "Jocuri stranii la miezul noptii", "Traind pentru cateva secunde" , "Amnezia". Si autorii acestor carti. Ii respect si ador modul lor de a scrie.
~Intrebare:
Ca de final ai ceva de transmis fanilor?
~Raspuns:
Nu i-as numi fani, ci prieteni, sustinatori. Vreau sa le multumesc din suflet ca au fost alaturi de mine si nu m-au lasat la greu. Ii iubesc pe toti din inima.
Si am un anunt de facut.
Pe langa volumul 3 la Just me and myself, in vara ma voi apuca de o noua carte. Pana atunci le voi finaliza pe acestea si voi fi gata de treaba. Ideea cu aceasta carte noua e ca nu am mai scris ceva de genul si nici nu am auzit pana acum o idee asemanatoare. Asadar, stati pe aproape, va fi ceva mai SF ..
Pana atunci miliarde de multumiri. Va iubesc!
Multumesc Sara pentru aceasta sansa.
Multumesc si eu pentru raspunsuri. Pe mine deja m-ai facut curioasa de aceasta carte.
Si va urma un volum 3! Asta chiar ma bucura!
Treceti pe la cartile ei, dati un vot, un comentariu, ca e pe gratis si stati pe aproape.
Urmatorul interviu va fi cu Geo-Jhonathan ..asa ca fiti pe faza!

InterviuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum