Geo-Jhonatan sau Georgiana s-a alaturat Wattpad-ului in urma cu 6 luni. Aceasta este autoarea cartilor: "Predestinati" , "Regina Soselelor" , "Academia vrajitoarelor" si "Prima iubire".
Sa incepem!
~Intrebare:
Cum ai descoperit wattpad-ul?Si ce te-a inspirat sa te apuci de scris?
~Raspuns:
Pai, sa nu te astepti sa iti spun ca "soarta" sau "destinul" m-a adus aici. Prietena mea cea mai buna, Viviana, citea pe wattpad renumita carte "Suge-o, Ramona!" si am cautat si eu, am gasit site-ul. Pentru un timp destul de mare citeam o multime de carti de aici, in mare parte paranormal sau cu varcolaci.
Ce m-a inspirat? Nu stiu, de cand ma stiu am avut o dorinta destul de mica si aceea sa fiu scriitoare. Mi s-a parut funny cand am pus prima 'carte' aici si a avut cativa cititori carora le placea. In mare parte, am cateva colege de scoala, vreo 3, care m-au obligat sa le scriu carti. Si le scriam mai mult pentru ele, nu de dorinta de a avea succes sau faima. Nu ca as avea-o acum, dar e un hobby placut si faptul ca lumea iti citeste bazaconiile si le plac, e un lucru chiar dragut.
~Intrebare:
De unde te inspiri pentru a crea?Pentru cartile tale?
~Raspuns:
Sincera sa fiu, la inceput am pus cateva carti care erau inspirate dupa altele, mai pe romana- copie. Acelea ar fi "Predestinati" cu varcolaci. "I want to stay" dupa if i stay. Si le-am pus pe privat si cred ca le voi tine acolo pana cand le voi rescrie intr-un mod mai original. Intre timp am mai citit, m-am maturizat un pic.
Nu stiu exact de unde imi vin ideile, dar sunt destul de multe in capul asta al meu si in fiecare seara inainte sa adorm, brusc, vin toate ideile. Am o lista pe care le-as putea transforma in carti si o sa fac asta imediat ce trec de examen.
Vreau sa scriu toata povestea, iar apoi sa pun in fiecare zi cate un capitol sau din 2 in 2 zile. Sa-mi fac un fel de program.
~Intrebare:
Viata ta de zi cu zi te ajuta sa creezi?
~Raspuns:
Da, chiar ma ajuta. Eu fiind o mare fana a tot si toate. Cam 50% din viata de zi cu zi ma inspira. Daca vad un copac uscat si super mare, ma duce gandul ca cineva a murit spanzurat si spiritul lui a ucis toata viata naturii din zona aia. Sau ca noaptea e poarta prin care ies cei din Tara minunilor, insotiti de Alice. Vezi? Am probleme. =))
Tot ce vad ma duce cu gandul la altceva si imi face placere sa am o imaginatie asa bogata altfel viata mea ar fi foooooarte plictisitoare.
~Intrebare:
Care crezi ca e cea mai mare calitate a unui scriitor?
~Raspuns:
Pai, cred ca cea mai mare calitate ar fi sufletul pe care il pune atunci cand scrie un nou capitol. Sa fie deschis si sa nu omoare personajele pe care cititorii ii iubesc. =)) In mare parte, sa se bucure de ceea ce face si sa nu o faca pentru faima. Eu nu fac asta de dragul de a primii stelute sau comentarii. Scriu pentru ca imi face placere sa imi pun ideile in mediul online.
~Intrebare:
Si cel mai mare defect?
~Raspuns:
CITEȘTI
Interviuri
RandomVoi aduna cativa scriitori de pe Wattpad sa putem afla cate ceva despre ei. Daca aveti preferinte lasati comentarii sau trimite-ti-mi mesaj in privat. Voi incerca sa postez un interviu pe zi.