Meet Ourteam..~~Intoarcerea!~~

125 11 0
                                    

Ourteam s-a alaurat familiei Wattpad in urma cu sase luni.Este autoarea cartii "Intoarcerea".

Sa incepem!

~Intrebare:

Cum ai descoperit wattpad si ce te-a inspirat sa te apuci de scris?

~Raspuns:

Wattpad-ul l-am descoperit din pura intamplare acum cateva luni si sa fiu sincera, m-a atras inca din prima clipa. Iar sa scriu am inceput sa o fac pentru a vedea cum ma descurc, mai apoi sa vad ca,chiar ma pricep si ador asta.

~Intrebare:

Ai avut sustinatori de la inceput sau au aparut in timp?Cum ai descrie relatia ta cu ei?

~Raspuns:

Nu am avut chiar din prima clipa. Acestia au venit pe parcurs, iar relatia ea cu ei este una minunata. Sunt o multime de perosane minunate pe wattpad cu care te poti simtii in largul tau.

~Intrebare:

Ai simtit vreodata nevoia sa renunti la scris?

~Raspuns:

Nu scriu chiar de foarte mult timp insa nu. Niciodata nu am simtit nevoia de a o face. Scrisul pe wattpad a devenit pasiunea mea inca din prima clipa.

~Intrebare:

Ce crezi despre critici?Ai avut astfel de cazuri?

~Raspuns:

Critici nu, insa sugestii despre cum as putea imbunatatii unele lucruri da. Si sincer, chiar au fost destul de utile. Despre critici cred ca sunt bune in unele cazuri pentru a afla ce cred si cei ce nu-ti lasa comentarii favorabile cartii.

~Intrebare:

De unde te-ai inspirat pentru carte?

~Raspuns:

S-ar putea crede cu usurinta ca m-as fi inspirat din TVD sau TO insa cred ca doar personajele sunt de acolo si aspectul privind vampirii. Inspiratia mi-a venit cu ceva timp inainte sa postez cartea. Aveam deja o viziune asupra cartii insa era mai diferita, dar ma bucur foarte mult ca m-am decis asupra variantei astea de poveste.

~Intrebare:

Ai avut sprijin sau ai facut totul pe cont propriu?

~Raspuns:

Sprijin verbal da. Am avut mai multe perosane care m-au sprijinit sa scriu cartea ,sa o continui si bineinteles sa nu renunt la ea. Apreciez extrem de mult persoanele care mi-au fost alaturi pe parcursul cartii si care inca sunt alaturi de mine si de ideeile mele spontane pentru ea.

~Intrebare:

Cum ti-ai descrie cartea in 3 cuvinte?In asa fel incat sa atragi cititorul si sa il faci sa vada lucrurile in modul tau.

~Raspuns:

Sentimente,Razbunare,Incredere

~Intrebare:

Ai scriitori sau carti preferate,aici,pe Wattpad?

~Raspuns:

Nu sunt sigura daca am anumiti scriitori preferati sau carti preferate. Citesc foarte multe carti, unele fiind mai grozave decat celelalte si desigur interactionez si cu multe persoane minunate care stiu ce fac atunci cand scrie.

~Intrebare:

Primesti mesaje de incurajare des?

~Raspuns:

In cea mai mare parte da. Nu chiar zilnic insa destul de des.

~Intrebare:

Si acest lucru are importanta pentru tine?Te-a ajutat in evolutia ta?Daca da,in ce fel?

~Raspuns:

Da, chiar m-a ajutat. Cand am inceput sa scriu prima oara, nu ma asteptam sa scriu precum scriu acum. Mesajele de incurajare m-au motivat sa scriu mai departe prin simplul fapt ca sunt oameni care chiar abea asteapta sa postez un capitol nou, iar asta ma determina sa scriu fiecare capitol cu placere. :)

~Intrebare:

Daca as vrea sa ma apuc acum de o carte,care ar fi primele sfaturi pe care mi le-ai da?

~Raspuns:

Unicul sfat pe care ti-l pot da este sa scrii din pasiune si mai ales sa o faci asa cum vrei. Sa nu-ti pese de numarul de cititori , mai ales din primele zile pentru ca daca vrei sa ajungi departe trebuie sa urmezi un drum destul de greu dar in acelasi timp minunat si sa nu te lasi indiferent de persoanele care te descurajeaza.

~Intrebare:

Care crezi ca e cea mai importata calitate a unui scriitor?

~Raspuns:

Cred ca cea mai importanta calitate a unui scriitor este rabdarea. Fiecare scriitor trebuie sa aiba rabdare in asa fel incat sa poata duce cartea la bun sfarsit in toate conditiile care trebuie. Nu multi scriitori au calitatea de a avea rabdare si a nu renunta la carte pe parcursul acesteia.

~Intrebare:

Si cel mai mare defect?

~Raspuns:

Cel mai mare defect este autocritica. Momentul in care consideri ca nu esti bun in ceea ce faci si ca nu ti se potriveste crezand ca fiecare capitol scris este oribil. Este un defect pe care muti dintre scriitori il dobandesc pe parcurs si care poate devenii chiar super enervant facandu-te sa-ti faci indoieli in legatura cu felul cum scrii .

~Intrebare:

Vorbesti din experienta?

~Raspuns:

Da, din experienta. Am avut momente in care am considerat ca nu ma mai pricep ca la inceput la scris, insa abea pe parcurs am aflat ca defapt incepeam sa evoluez in bine.

~Intrebare:

Ca de final..ai un mesaj pentru fanii tai?

~Raspuns:

Da. Vreau sa le transmit ca indiferent de ceea ce probabil cred despre mine , in bine sau rau, eu le sunt recunoscatoare stiind ca fara sustinerea lor nu as fi realizat nimic. Va iubesc pe toti si va transimt sa nu uitati sa faceti totul din pura placere nu din nevoie. :)

Foarte frumos.

Dragilor,aceasta a fost Ourteam,o scriitoare grozava care da sfaturi bune si stie sa faca ceea ce ii place fara a se lasa influentata de ceilalti.Merita tot respectul si voturile noastre.

Eu ii multumesc pentru interviu si pentru faptul ca a raspuns la fiecare intrebare.

Treceti pe la cartea ei si veti vedea despre ce vorbesc.

Urmatorul interviu va fi cu justastupidname asa ca ..fiti pe faza!

InterviuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum