Meet Dumitru Catalina...<>Baiatul din vis<>

15 2 3
                                    


(Am lipsit cam mult si v-am lasat sa asteptati mai mult decat meritati, imi cer scuze, sper ca ma voi putea tine de treaba de data asta.)




***Acest inerviu este luat in urma cu doi ani! Asadar unele informatii pot fi eronate, imi cer scuze pentru asta!***





    Dumitru Catalina s-a alaturat familiei Wattpad pe data de 7 ianuarie 2013 si este autoarea cartilor "Baiatul din vis", "Dangerous Mission", "Replici" si , de asemenea, creeaza frumoase coperte pentru utilizatorii acestui site.

Sa incepem!

Cum ai descoperit Wattpad si ce te-a determinat sa te apuci de scris?

Pai mersesem la o prietena acasa. Si povestisem noi ce povestisem si la un moment dat a venit in discutie cum ca ar fi gasit o poveste super smechera pe un site. Mi-a aratat-o si asa am inceput si eu sa folosesc Wattpad-ul.Am contul de 2 ani, dar in ciuda vechimii mele pe acest site am inceput doar de 3 luni sa scriu. Asa am simtit. Am vrut sa ma descarc, sa ma refugiez in asta. Imi place foarte mult sa scriu, am o minte foarte creativa .


Si totusi, de unde te inspiri pentru a crea?

Din intamplarile mele, ale prietenilor, din lucruri, din orice. Cand ma apuc sa scriu imi vin o gramada de idei


La fel si la personajele? Sunt inspirate din viata reala sau doar rodul imaginatiei tale?

Sunt rodul imaginatiei mele. Doar ca in unele cazuri se aseamana cu mine. De exemplu in rolul lui Alice din 'Baiatul din vis', ma regasesc.


Sa vorbim despre cartea "Baiatul din vis", povesteste-ne cum de ti-a venit aceasta idee si cum a fost drumul parcurs.


Era vreo 10 seara, ascultam muzica si navigam pe facebook. Si eram asa de plictisita incat nu eram atenta la ce faceam, eram in gandurile mele. Si la un moment dat mi-a venit in gand titlul asta 'Baiatul din vis'. Iar de la titlul asta mi-a venit ideea pur si simplu. Dupa ce am postat Prologul si primul capitol si am vazut ca am destul de multi cititori de la inceput, deja prinsesem incredere in mine. La inceput postam un capitol pe zi, dar acum din pacate pun doar unul pe saptamana din cauza lipsei de timp.Acum sunt foarte multumita de ea. Am cateva citiri la ea, i-am facut si trailer-ul, merge bine.


Ce anume te motiveaza pe tine?

Cand vad ca oamenilor chiar le place ce faci si cand te apreciaza. Si eu, eu ma motivez pentru ca sunt cel mai mare critic al meu. Si criticile ma motiveaza sa demonstrez cat de bine pot sa fac lucrurile.


Cum te-ai descrie in cateva cuvinte?

Sunt o persoana emotiva si sensibila dar nu imi exprim semtimentele , nu arat lumii latura asta a mea. Sunt foarte orgolioasa si ambitioasa. Sunt in stare sa fac multe sacrificii pentru persoanele dragi mie si imi place sa fac lumea fericita.Sunt destul de creativa dar sunt si lenesa.


Dar cartea ta? Descrie-o in cateva cuvinte.

"Baiatul din vis", cartea asta pot spune ca este cartea mea de suflet. Si acest lucru i se datoreaza faptului ca, probabil, este prima mea carte si pentru ca simt ca dupa ce termin fiecare capitol parca las o parte din mine acolo. Povestea asta e ca o nebunie. O idee trasnita, venita pe moment, care a ajung acum sa imi rapeasca jumatate din suflet cand scriu la ea. 


Care crezi ca e cea mai mare calitate a unui scriitor?

CreativitateaDar si modul de exprimare. Calitatile acestea sunt foarte importante si esentiale unui scriitor de succes.


Iar defectele?

Hmm..nu m-am gandit la asta pana acum. Falsitatea, superficialitatea. Atunci cand scrie pentru faima, nu pentru a-si descarca sufletul.


Crezi ca sinceritatea este ceva necesar aici, pe Wattpad?

Sinceritatea ar fi necesara in orice comunitate, nu doar aici pe Wattpad. Dar wattpad-ul este pentru oamenii care vor sa-si spuna povestile si care vor sa se descarce, nu pentru mincinosi si falsitate. Deci sunt de parere ca macar aici pe Wattpad sa incercam sa fim noi insine , nu ca pe alte retele de socializare.


Ai vrut vreodata sa renunti la scris?

Nu, o fac din placere. Nimic nu ar putea sa ma determine sa nu mai fac asta


Ai scriitori preferati pe acest site? Si carti? Poti numi cateva?

Imi plac foarte multi scriitori, dar nu as putea sa fac o rubrica a preferatilor.Pe primul loc ar fi "After", apoi as continua cu "Dark", "Dark Paradise", "Dark Regenge", "Dangerous Love" si multe altele. Am citit o multime de carti care m-au impresionat.


Ce sfaturi i-ai da unui scriitor incepator?

Sa aiba incredere in el/ea. Pentru fiecare e greu la inceput. Desi ne putem tot sufletul in ceea ce scriem si lumea nu apreciaza, asta nu e un dezastru. Pentru ca noi scriem pentru a ne descarca, nu pentru citiri. Dar bineinteles ca si asta e important. Doar asteptati si timpul le rezolva pe toate.


Care este relatia ta cu sustinatorii?

Imi place sa comunic si sa socializez si asta face ca relatia mea cu sustinatorii sa fie una foarte buna din punctul meu de vedere.


Ce planuri ai pentru carte, in viitor?

Vreau sa o termin iar la vara am de gand sa o traduc si in engleza


Ca de final ai ceva de transmis fanilor?Sustinatori prefer sa le zic, nu consider ca am fani. Le multumesc din suflet pentru sustinere si pentru ca imi citesc cartile. Ii pup si mereu sa stie ca ei sunt nectarinele mele ♥♥  



Aceasta a fost minunata @DumitruCatalina. Draga Catalina , tie imi cer cele mai multe scuze, stiu ca ai asteptat 2 ani, dar in sfarsit am publicat.


Cei ce vor interviuri sa imi dea mesaj inca din nou ca am pierdut lista.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 15, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

InterviuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum