Végre visszaértünk Bobbyhoz vagyis lesz egy kis nyugtom és nem lesz Dean egyfolytában a nyakamon. Most a kanapén ülök kezemben egy sörrel, de nemsokára majd a többiek is bejönnek, de előtte valami fontos dolgot kellett négyszemközt megbeszélniük. Az a fontos dolog pedig gondolom én vagyok és a Lucifer iránti érzéseim. Vajon mire következtetnek abból, amit elmondtam nekik? Már nagyon várom. Csak emlegetnem kellett őket és vissza is jöttek. Dean mellém ült míg Bobby a fotelba, mint múltkor. Nem értem mi van velük csendben vannak és nem is nagyon néznek rám, ami nem kicsit kellemetlen. Nekem kellene mondanom valamit vagy várjam meg míg valamelyikük megszólal? Nem kellett volna aggódnom Bobby magához vette a kezdést.
- Szóval mi történt Minnesotában?
- Dean nem mondta el amíg kint beszéltetek?
- Másról beszéltünk. Szóval?
- Egy vérfarkas volt, mint gondoltuk csak tiszta vérű így akár uralkodhatott is volna magán, de nem tette helyette nekiállt öldökölni.
- Rendben. Többen biztos, hogy nem voltak?
- Nem csak ő volt egyedül.
- Az mégis, hogy lehet Sam? A tiszta vérűek általában falkában vannak.
- Ezt én is tudom Bobby! De nem volt több vérfarkas. Gyanúsítasz valamivel?
- Nem dehogy csak kíváncsi vagyok.
- Akkor nekem miért tűnik úgy mintha azt akarnád sugallni hogy én tettem valamit a többi vérfarkassal?
- Mert én arra lennék kíváncsi és ezt Bobbynak is felhoztam így ő is kíváncsi lett Sam.
- Nem mondod komolyan Dean?!
- De teljes mértékben komolyan gondolom!
- Rendben akkor halljuk mit tettem egy falka vérfarkassal egyetlen kivétellel?!
- Te semmit nem tettél de Lucifer rájuk uszíthatta a démonokat, hogy öljék meg őket majd tűntessék el a nyomaikat!
- Ez miért lett volna neki jó?!
- Hogy neked véletlenül se essen bajod!
- Dean egy nagyon fontos dolgot elfelejtesz ezek az elméletek kitalálása közben. Mégpedig azt, hogy Lucifer nem tud az érzéseimről!
- Mi?
- Komolyan elfelejtetted?!
- Én izé Sam tudod... Igen elfelejtettem...
- Komolyan?!!
- Jól van minek akadsz ki ez miatt?!
- Mert négy napja a nyakamon ülsz és alig engedsz egyedül valahova! Erre kiderül azért volt minden mert azt hitted Lucifer el akar rabolni vagy mi?
- Pontosan!
- De hiszen most mondtam nem tud semmiről sem!
- Igen most már én is tudom! De ez a vérfarkas dolog akkor is nagyon fura. Bobby nincs valami ötleted?
- Ha lenne Dean már elmondtam volna. De lehet Samnek van igaza és csak egy kóbor tisztavérű volt.
- Rendben. Sam nincsenek álmaid?
- Dean mindig vannak álmaim.
- Picsába! Miért nem szűnnek meg?!
- Nem tudom!
- Nekem lenne egy ötletem amíg nem voltatok itt olvastam pár könyvet. Miszerint az eszköz és az angyal között egyfajta megtörhetetlen kapcsoltan jön létre miután egyszer már megszállta.
YOU ARE READING
Őrület {Samifer} (Befejezett!)
FanfictionVisszakaptam a lelkem és vele az emlékeimet, de milyen áron?! Néha azt gondolom sokkal jobb lenne, ha lelketlen szörnyeteg lennék. Kevesebb lenne a fájdalom. De ekkor eszembe jut, hogy lehet megint bajba sodornám Deant, amit nem szeretnék. És itt va...