10. fejezet

71 6 16
                                    

- Sammy egy hónap eltelt mióta a pszichiátrián vagy... Nem beszélsz és nem is nézel rám hetek óta... Azt se tudod, hogy itt vagyok igaz?

Lucifer én hallak sajnos abban igazad van látni nem látlak. Ha kinyitom a szemeim égni kezdenek és nem bírom soká nyitva hagyni.

- Crowley nem találja M.H.-t de ezt tudtuk... Szerinte nem sok van már neked hátra és előbb fogsz meghalni, mint hogy én szabad legyek. Néha elhiszem, hogy igaza van... de reménykedek benne, hogy jobban leszel. - nevetett fel keserűen majd szipogva folytatta. - El se fogod hinni, de apámat is felkerestem sőt Amarát is de ők se tudnak segíteni vagy ami valószínűbb nem akarnak! Metatron is meglett, de ő is a nagy semmit tudta! Egyre jobban hiszek benne, hogy igazad volt, M.H. mindent tud, de nem mond semmit! Ha a kezem közé kerülne az a némber nagyon megkeserülné! De Sammy remélem hallasz mert nagyon szeretlek és visszavárlak!

Elment. Egyedül vagyok. Kérlek siess vissza hozzám! A hetekben nem volt valami tiszta a tudatom nem is emlékszem, hogy ennyi idő eltelt volna! Nekem csak egy napnak tűnt! Spencernek igaza lett Dean és Bobby nem vették észre, ami az orruk előtt van! Hogy Spencer nem a barátjuk és én nem vagyok őrült! Vagyis részben igen, de ez most nem számít! Még mindig nem tudok mozogni mi a szart adhat nekem?! Ajtónyitódás vajon ki az? Ajtócsukódás majd lábak dobogása, ami az ágyam mellett elhalt.

- Látom fent vagy. Tiszta a tudatos ugye? Végre megérkeztek a gyógyszerek, amiket annyira vártam! - ez a hang a szadista nyomorék az! - A pasidat most egy ideig nem fogod látni ez a gyógyszer ki fogja őt zárni az elmédből. Most helyet kaphat az igazi őrületed a hallucináció énje, aki imád kínozni! Reggel jövök addig is jó szórakozást. Ja, ha kiabálni támadna kedved meghagytam a személyzetnek ne jöjjön be hozzád senki sem. - lábak dobogás ajtó csapódása és a teljes őrületem kezdete.

⇜⇝

Pár óra eltellett mióta Spencer bent járt nálam. Most talán kora délután lehet. Ezt onnan tudom, hogy végre hetek óta először ki tudom nyitni a szemeim! Mozogni még mindig nem tudok. Mit nem adnék azért, hogy csak az ujjaimat meg tudnám mozdítani! Megint nyílik az ajtó na vajon most ki jön be rajta?! Ketten egy idősebb és egy fiatalabb. Utcai ruhában vannak és nagyon szomorúan néznek rám. Kik lehetnek ők? Ekkor a fiatalabb megszólal.

- Sam annyira hiányzol... - na várjunk honnan tudja a nevemet?

- Dean szerintem haza kellene vinnünk... - az idősebb szólalt most meg de várjunk csak én nem vagyok valami kiskutya, amit haza lehet vinni!

- Bobby ezt már megbeszéltük!

- Igen csak te beszéltél... De nézz a szemébe vörösen izzanak! Ettől nem tekinthetsz el! Pont olyan, mint amikor Lucifer megszállta!

- Csak a gyógyszer... - bizonytalanodik el a Dean nevű hangja.

- Te se hiszel benne! Mi van, ha igazat mondott és Lucifer vele van! Itt meg össze-vissza gyógyszerekkel tömik!

- Ha igazat mondott akkor miért nem reagál?!

- Szerintem Lucifer az ereje segítségével tompitani akarja a gyógyszerek hatását. És nézz rá sikerrel jár hiszen nyitva vannak a szemei.

- Rendben két nap múlva Spencer valahova megy és nem lesz városban akkor megszöktetjük.

- Dean miért nem beszélünk Spencerrel?

- Bobby gondolj bele, ha minekünk kétségünk van afelől, hogy Sammy őrült lenne neki nincsenek?! Mégis azt mondja nagyon beteg és több és több gyógyszer kell neki. És itt van Lucifer, aki meg akarja menteni minden áron. Spencer nem a barátunk inkább az ellenségünk!

Őrület {Samifer} (Befejezett!)Where stories live. Discover now