4. fejezet

80 6 14
                                    

Az ügy nem volt valami nagy csak egy kisebb vámpírfészek, amit hamar elintéztünk most megint Bobby házában vagyunk. A közeli kisvárosban volt ez az egész. Négyen voltak mind még csak kezdők nem is értem eddig, hogy élhették túl, ha ennyire öldököltek. De most már vége újra béke köszönthet arra a településre. Az árny alak pedig végig velem volt nagyon bosszantó! Most nappal van egy nappal a fészek kiirtása után Dean valahol Sioux Fallsban van Bobby pedig bent a házban én pedig egyedül a szabadban. Végre talán most találkozhatok Luciferrel. Ahogy ezt végig gondoltam azonnal megjelent előttem a fekete árnyék, de most ember alakja volt! Aki alacsonyabb nálam és felém nyújtotta a kezeit miközben sétált felém! Először lefagytam de amikor majdnem elért hátrébb léptem párat ekkor leeresztette a kezeit és eltűnt. Vajon mit akarhatott tőlem?! Inkább nem is szeretném tudni. Léptem még kettőt hátra fele a szememet azon a ponton tartva, ahonnan az a valami eltűnt. A hátam pedig beleütközött egy testbe. Az ijedtségtől előre ugrottam és a démonölő kést a kezembe kapva fordultam hátra támadásra készen.

- Neked meg mi bajod van? Megőrültél?

- Néha én se tudom már Crowley...

- Az jó a Sátán látni akar majd neki panaszkodhatsz.

Ezzel megfogta a vállamat és a ketrec előtt is találtam magam. Nem szeretném neki elmondani az árny alakot jobb, ha nem tud róla. Mert mi van, ha tényleg kezdek megőrülni?! Megint oda kerültem, ahova először a ketrechez kellene mennem, de mi van, ha már nem akarok oda menni? Nem szeretném, hogy egy roncsot lásson maga előtt hazudni meg pont neki nem szeretnék. De kelleni fog, hogy nyugodt legyen és ne aggódjon miattam. Gondolataimból Crowley hangja rántott vissza ahogy kissé idegesen megszólalt és közben a ketrec felé lökött.

- Jó lenne, ha nem állnál itt egyhelyben! Amióta nem tudtalak lehozni csak a fülemet rágja, hogy látni szeretne! Mi van veled te már nem akarod látni?!

- Nem erről van szó... - megtettem a maradék lépéseket a ketrechez és hátra fordultam de Crowley nem volt sehol sem.

A ketrecben pedig Lucifer nem volt sehol sem. Kezeimet a rácsokra tetem majd megszólaltam.

- Lucifer?

- Sam. Mi tartott ennyi ideig? - jelent meg előttem és tette a kezeit az enyémekre.

- Semmi csak gondolkoztam valamin...

- Elmondod?

- Jobb, ha nem tudod és nem is volt annyira fontos.

- Biztos? - döntötte oldalra a fejét majd mosolygot rám.

- Igen. De mesélj, hogy vagy?

- Rosszul Sam. Napról napra egyre rosszabbul hiányzol és a képzelgések, amiket a fejedbe ültetek se annyira jók, mint először. Szinte kínzom csak magam velük és ahogy téged elnézlek neked se valami jók. Abba kellene hagynom.

- Ne kérlek ne! Csak azok vannak nekem, amikben láthatlak! Akármennyire is fájdalmasak!

- Rendben... De nem ezért szerettelek volna látni. Többek között azért, hogy személyesen mondhassam el mire jöttem rá a bibliából.

- Na?

- Emberi nyelven nem volt benne semmi hiszen azt Bobby is elmondta volna neked csak az a ködös szar, aminek semmi értelme nem volt, de közzé volt szúrva pár érdekes dolog az én nyelvemen démoni nem volt közötte, de a biblia többi részében vannak. Szóval így szólt: ,, Ha egy angyal megszállja a neki teremtett eszközét, vagyis megkapja a hőn áhított igent akkor létrejön egy kötelék. Angyal és eszköze onnantól elválaszthatatlan még ha külön is válnak megtalálják a módját, hogy visszataláljanak a másikhoz. Ez ellen senki se tehet. Aki közéjük mer állni bármilyen jók is a szándékai halál fia. Az angyal bárhol megtalálja az eszközét és fordítva is az eszköz is bárhol megtalálja az angyalát. Mielőtt valaki félre értene csak az arkangyalok és eszközeik között működik ez más esetben tártalan. Rossz helyen keresgélsz, ha csak angyal vagy ellenben, ha arkangyal vagy, vagy annak az eszköze jó helyen keresgélsz és olvass tovább. Ha valamelyik arkangyal vagy akkor az első lépéseket kell megtenned és beszélned az eszközöddel semmi mást. De ha Lucifer vagy, vagy Sam Winchester vagy akkor örömmel fogadlak és jó olvasást. Szóval, ha Lucifer valamilyen okból a ketrecbe került akkor nem kell semmi mást tenned Sam persze ha ki akarod szabadítani. Csak magadba kell bolondítanod és neked is bele kell szeretned. Majd nyitottnak és elfogadónak kell lenned arra a sok megmagyarázhatatlan dologra, ami körülötted történni fog. Nem kell aggódnod Lucifer lesz jelen melletted. De lehet közben kissé megőrülsz, de amit kiszabadult az őrületed egy szempillantás alatt szertefoszlik egy kis meglepetéssel mellé, amit akárhol is keresni fogtok nem találtok majd sehol róla feljegyzést ügyeltem, hogy így legyen. A kiszabadulás pedig pofonegyszerű a szerelmetek ereje fog benne segíteni. Ugye milyen klisés hahaha. De ezt dobta a gép fiúk sok szerencsét!

Őrület {Samifer} (Befejezett!)Where stories live. Discover now