Multimedia Buğlem
"Tüm bilgiler bunlar mı ? İki saattir bu dosyayı inceliyorum ve tek bildiğimiz adının Uras Baybars olduğu ve sahibi olduğu bara Bay-Bar's adını koyduğu mu ? Aman ne yaratıcı (!) Bay-Bar's."
Patronumun gözlerini devirmesiyle sustum.
"Önemli olan o adamın barının ismi değil.Uras mekanından fazla çıkmıyor.Günün büyük bir kısmında Bay-Bar's da.Tanışmanız orada gerçekleşmeli.Başka türlü onunla tanışıp hayatına sızamazsın Buğlem.
"Peki ya bir önlem almayacak mıyız patron ?"
"Seni de Buğlem'in yanına göndermeyi düşünüyordum.Ama sonuçta siz sevgilisiniz.Onun orada Urasla arasında bir şeyler geçe--"
"Aralarında hiçbir şey geçmeyecek !"
"Bak Çağkan bu işi halletmek için kaç polis teşkilatı uğraştı.Sonuç ? Başarısız.Uras bir yolunu bulup suçlu olmadığını kanıtlıyor.Bunun için bizim ekibe verilen bu görevi yerine getirirsek ekibimiz adına büyük bir iş başarmış oluruz.Buğlem bizim teşkilatta ki en güçlü ve güzel kızlardan biri.Sarışınlara takıntılı olan bir mafyaya bundan iyi bir plan yapamazdık.Ama bu iş birkaç günlük bir iş değil.Belki aylar hatta yıllar bile alabilir.Bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama bu tehlikeli bir görev Buğlem'in dönmeme olasılığıda var.Bunları göze alıyorsan bu dosyayı imzala Buğlem ve oyun başlasın.Ama göze alamıyorsan--"
"Patron ben bu iş için ailemi karşıma aldım.Ben polis olabilmek için ailemi hiçe saydım.Daha önce şizofrenler,katiller,sapıklar ve mafyalarla uğraştık.Başarılı olduk.Biliyorum Uras Baybars farklı.Ne olursa olsun yakalanmıyor.Somut delillere rağmen tutuklanmadığını herkes biliyor.Kendi ağızından bir itiraf duymadan o mafya bozuntusunu içeri atamayacağız.Adamın peşinde Beyaz Saray'dakinden fazla koruma var.Geçilmez duvarları ve ezilmez bir kişiliği var.Ama herkesin zayıf noktası vardır.Eminim ki Uras Baybars'ın da zayıf noktasını bulacağız.Ben her şeyi göze alıyorum.Kalem nerede ? İmzalamam gereken bir dosya var."
Çağkan'ın sesiyle ona doğru döndüm.
"Bırak bu görevi başkası alsın.Başının derde girmesini istemiyorum."
"Beni düşündüğünü biliyorum ama biz polisiz.Bir sürü çatışmaya giriyoruz ve hayatımız hep tehlikede.O adamla baş edebileceğime eminim.Hem patron da beni bu göreve uygun gördüğüne göre başaracağıma inanıyor olmalı."
"Başaracağına inanıyorum demeyelim de başaracağına inanmaya çalışıyorum diyelim şuna.Malum o Uras Baybars yakalanmaz.Asla."
Çağkan bak dercesine gözleriyle patronu gösterdi.Gözlerimi devirip masadan kalemi aldım ve dosyaya imzamı atarken Çağkan'ın sessiz bir küfür mırıldandığını duydum.Maddelerden biri oturduğum evden taşınmam gerektiğiydi.Malum komşularım polis olduğumu biliyordu ve çat kapı gelen arkadaşlarım Uras'ın kim olduğunu bilmediği için pot kırabilirdi.
"Hazırda bir evimiz var." diyen patronuma döndüğümde konuşmaya devam etti."Biraz büyük bir ev zengin ve gösterişli görünmen gerekiyor.Tek yapman gereken baba parası yiyen zengin bir kız gibi davranmak.Adın dışında ki çoğu şeyi değiştirmemiz gerekiyor.Soyadın konusunda emin değilim.Bence kendi soyadını kullanman bir sorun yaratmaz.Mesela İstanbul'da değilde İzmir'de doğdun.Uzun bir süre yurt dışında yaşadın.Baban hala yurt dışında annen ise sen küçük yaştayken öldü.Yurt dışında eğitim gördün.Babanın şirketleride yurt dışında.Şimdilik aklıma gelen bilgilerin bu kadar.En kısa zamanda yeni bilgilerinin olduğu sahte bir kimlik vereceğim sana.Daha sonra zengin görünmen için sana bir araba almalıyız."
Patronumun söylediklerini not defterime kaydederken aklıma gelen soruyla kafamı kaldırdım.
"Peki Urasla nasıl tanışacağım ?"
"O kadarı da senin hayal gücüne kalmış Buğlem.Uras genelde Bay-Bar's da takılıyor.Eminim ki tek gece geçirdiği kızlardan daha güzelsin.Zaten seni gördüğünde o senin yanına gelecektir.Ama bizim istediğimiz tek gecelik bir şey değil.Uras tek gecelik bir kıza mafya olduğunu itiraf etmez.Bizim istediğimiz Uras'ı kendine bağlaman,zayıf noktalarını bulman.Tam sana güvenmişken ona mafya olduğunu ve insanları öldürdüğünü itiraf ettirmen anladın mı ? "
Anladım dercesine kafamı aşağı yukarı salladım.
"Patron tamam plan güzelde niye bir erkek Urasla yakınlaşıp kardeşi gibi olmuyor ya da başka bir yol izlemiyoruz.Benim sevgilim o mafya bozuntusuna bacaklarını sergilemek zorunda kalıyor ? "
Gözlerimi devirirken patronun sözleriyle rahat bir nefes aldım.Çünkü Çağkan'ın kıskançlıkları yüzünden bu işi mahvetmesini istemiyordum.
"Çağkan bu dosyayla en ufak bir bağlantın yok.Bu işten olabildiğince uzak durup bu işe karışmayacaksın."
"Ama--"
Çağkan'ın sözünün kesilmesiyle odadan çıkmamız gerektiğini ikimizde anlamıştık.
"Hadi işinizin başına."
Odanın kapısını yavaşça kapattıktan sonra Çağkan'ın kolumu tutmasıyla ona doğru döndüm.
"Burnunun dikine gitmekten başka bir bok bilmiyorsun.Aferin sana Buğlem.Aferin." diyerek kolumu sertçe bıraktı ve hızlı adımlarla koridorun sonunda ki odaya gitti.Her zaman ki gibi kapısını sertçe çarpmaktan çekinmemişti.Pek parlak bir ilişkimiz olduğu söylenemezdi.3 aydır beraberdik ama nereden baksanız 2 ayı kavgalıydık şimdi olduğu gibi.Yavaş adımlarla Çağkan'ın çaprazında ki odama gittim.Kapıyı açıp yavaşça içeri girerken aklımda hala Urasla nasıl tanışacağım vardı.Arabasının önüne kendimi atma fikrini aklımdan silerken masanın üstündeki eşyalarımı topladım ve son olarak çantamı alıp ofisten çıktım.Eve gidip kıyafetlerimi ve birkaç özel eşyamı toplamam ardından da patronun yeni evimin adresini mesaj atmasını beklemem gerekiyordu.Durdurduğum taksiye bindim ve evimin adresini verdim.Evin önüne gelir gelmez taksiciye parasını uzatıp hızlı adımlarla binaya doğru ilerledim.Asansörün gelmesini beklerken telefonuma gelen mesajla evde yemek yeme hayallerim suya düşmüştü.
Gönderen : Patron
Yarım saat sonra teşkilattan birini seni alması ve yeni evine götürmesi için oraya gönderiyorum.Çabuk ol.Eşyalarını hazırla ve yarım saat sonra kapıda ol.Asansöre binip hızlıca 5.kata çıktım.Çantamda uzun süre anahtarlarını aradıktan sonra sonunda bulup eve girdim.Hemen yatak odama koştum.Elbiselerim ve gerekli eşyalarımı zorlayarak da olsa iki valize sığdırmayı başarabilmiştim.Yarım saat geçtiğini farkedince valizleri tek tek asansörün önüne taşıdım ve kapıyı kilitleyip tekrar asansörün önüne geldim.Asansör 5.kata gelince valizleri rastgele asansörün içine fırlattım.Kendimde binince düğmeye bastım ve aşağı inene kadar Uras'ı yakalatma ihtimalimi düşündüm.Asansörden çıkarken teşkilattan gelen arkadaş valizleri alıp bagaja koyarken ben çoktan arabaya binmiştim.Yol boyunca etrafıma bakınmış ve yeni evimin nerede olduğunu öğrenmeye çalışmıştım.İki katlı büyük bir evin önüne geldiğimizde arabanın durmasıyla yeni evimin bu ev olduğunu anlamıştım.Valizleri kapının önüne taşıdıktan sonra bana iki anahtar uzatan arkadaşa anlamamış halde bakmış olmalıyım ki açıklamaya başladı. Elindeki anahtarlardan birini salladı."Bu evin anahtarı." Elinde tuttuğu diğer anahtarı sallayıp "Bu da arabanın." Ağzım "o" şeklini alırken mırıldandım."Şaka yapıyorsun az önce bindiğimiz araba benim olamaz değil mi ? Patron cimri bana siyah bir "Audi" aldığına inanamıyorum." derken çocuk gülmeye başladı. "Öyle göreve böyle araba." ve arkasını dönüp,gitti.
Doğru söylemişti.Sonunda ölüm olan bir göreve ancak böyle bir araba yakışırdı.
Evet arkadaşlar Mafyayla Oyun adlı kitabımın ilk bölümüyle karşınızdayım.Umarım ilk bölüm beklentilerinizi karşılamıştır.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.Öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAYLA OYUN #Wattys2015
Teen Fiction"Bu işi başaramayacaksan hiç bulaşma.Bu iş aptal sarışınlıklarını kaldıramaz." "O gerçek bir sarışın bile değil." diye mırıldandı genç adam alayla. "Gerçek bir sarışın istiyorsan benden ayrılman gerekiyor." dedi genç kız sinirle. Otoriter ses odayı...