Uras'ın Anlatımından
Her şey güzel gidiyordu.Ta ki silah sesleri duyana kadar.Küfür savurup direk belimdeki silahı çıkardım ve kendimi Buğlem'in üstüne siper ettim.Buğlem yanımdayken baskına uğramış olmam olayları iyice boka sokmuştu.Ne diyecektim şimdi kıza ? Ben mafyayım aradığın tüm pis işler bende var.Sarışın takıntım var,takıntım derken sarışınlardan hoşlanıyorum yani.Çok seksisin Bay-Bar's da seni ilk gördüğüm an senden etkilenmiştim.Senden hoşlanıyorum ama uğruna ölecek ya da başka kızlarla yatmayacak kadar değil.Büyük ihtimal bu baskını ya herhangi bir düşmanımdan ya da polislerden yedik.Ama korkma tamam mı ? Burnu boktan çıkmayan bir adamla sevgili ol.Lanet olsun ! Neler düşünüyorum lan ben böyle ? Siktir.Hepsi Oğuz'un suçu.Çocukla 2 saatten fazla takılınca iyice ona benzemeye ve saçmalamaya başlıyorsunuz.Aynı benim şuan yaşadığım gibi.Ee normal çocuk benim mekanımdan,evimden,arabamdan,hatta hoşlandığım kızın çevresinden ayrılmıyor ki.Saçma düşüncelerimi bir kenara bırakıp belimden çıkardığım silahla ateş etmeye başladım.Adamlarımsa çoktan yerlerini almış ve bizi korumaya çalışıyorlardı.Bay-Bar's da çok fazla adamım olmasının avantajını yaşıyordum.Ama dikkat ettiğim tek şey Buğlem'in herhangi bir korkma belirtisi göstermediğiydi.Şuan kollarımın altında başka bir kız olsa ve mermilerin arasında kalsa kesinlikle bu kadar sakin tepkiler vermezdi.Herhangi bir çığlık ? Yok.Rahatsızca yerinde kıpırdanma ? Yok.Ne olduğunu sorgulamak ya da bana bela okumak ? Yok.Beni düşüncelerimden sıyıran şey ise Oğuz'un telaşla yanımıza gelmesiydi.
"İyi misiniz abi ?"
Derin bir nefes alıp Buğlem'in üstünden kalktım ve üstümü silkeledim.Göz ucuyla Buğlem'e baktığımda toparlanmakla meşguldü.Etrafa göz gezdirdiğimde maddi hasar dışında hiçbir yaralanma yoktu.
"Biz iyiyiz Oğuz.Sadece gözdağı vermek için yapılan bir baskın olmalı."
Buğlem'e dönüp konuşmaya başladım.
"Peki sen ? Sen iyi misin ?"
"İyiyim sadece..." Bir süre duraksadı ve etrafına bakındı. "Sadece ne olduğunu anlamadım.Her şey bir anda gelişti ve korkudan ne yapacağımı ne tepki vereceğimi kestiremedim." Derin bir nefes alıp dağılan saçlarını düzelttiğinde az önce söylediğim şeyin yanlışlığının farkına varmıştım.Buğlem'in silahtan korkmamasının tek nedeni şoka girmiş olmasıydı.
Buğlem'in Anlatımından
Bir anda duyduğum silah sesleri sonucu biraz ürksem de polis olduğum ve bir çok çatışmaya girdiğim için büyük bir korku yaşamamıştım.Hem neden olduğunu anlamadığım bir şekilde Uras'a güveniyordum.Kendini benim için feda edeceğinden ve beni koruyacağından neredeyse emindim.Belki en güvenilmemesi gereken adama güveniyordum.Ama güven 'Hadi ya gidelim de marketten 2 kilo alalım' diyebileceğiniz bir şey değil.Ne olduğunu,nasıl olduğunu, hangi ara olduğunu anlamadığın bir şekilde güveniyorsun karşındakine.Uras beni korumak için üzerime atlayıp silahını çıkarınca az önceki düşüncelerimde yanılmadığımı bir kez daha anlamıştım.Hiçbir tepki vermeden gayet sakin bir şekilde Uras'ın ateş etmesini ve ateş ederken ki yüz ifadesini dikkatli bir şekilde incelemiştim.Keskin ve sert yüz hatlarıyla silaha odaklanmış bir şekilde ateş ediyordu.Kesilen silah seslerinden sonra Oğuz koşarak yanımıza geldi ve Uras'a bakarak konuşmaya başladı.
"İyi misiniz abi ?"
Uras derin bir nefes alıp üzerimden kalktı.Üstüme atladığında toz olan pantolonunu silkelerken etrafa göz gezdirdi ve konuşmaya başladı.
"Biz iyiyiz Oğuz.Sadece gözdağı vermek için yapılan bir baskın olmalı."
Birkaç saniye sonra bana doğru döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAYLA OYUN #Wattys2015
Tienerfictie"Bu işi başaramayacaksan hiç bulaşma.Bu iş aptal sarışınlıklarını kaldıramaz." "O gerçek bir sarışın bile değil." diye mırıldandı genç adam alayla. "Gerçek bir sarışın istiyorsan benden ayrılman gerekiyor." dedi genç kız sinirle. Otoriter ses odayı...