part 4

3K 290 249
                                    

ilk defa duz yazi yazdm

cidden baya zormus

ins guzeldir

                               

-riki'den-

guzelce hazirlanmistim, son kez aynaya bakip kapinin onune ciktim, kapimi da kilitledikten sonra 12. odaya dogru yurumeye basladim. nasil biriyle karsilasacagim hakkinda bir fikrim yoktu ama mesajlarimiza bakarak kotu biri gibi gozukmedigini soyleyebilirdim. "umarim sabah erkenden anime izlemeyi seven biri degildir."

12. odanin onune geldigimde tum bu dusunceleri kafamdan attim,
yavasca kapiyi caldim. orada olmasini umdum cunku biraz erken gelmistim.
icerden yumusak, tatli bir ses geldi: "geliyorum" kapi acildiginda karsimda tanidik bir yuz vardi, biraz gergin gozukuyordu. ben bu yuzun nereden tanidik geldigini cikarmaya calisirken beni selamladi ve iceri davet etti.

yeniden yuz yuze tanistik: "geldigin icin tesekkur ederim. sunoo ben, tekrardan tanistigimiza memnun oldum."
rica ederim diyebildim sadece. sanirim biraz utanmistim cunku sonunda nereden tanidik geldigini buldum; jay hyung ve jake hyungun tanismak istedigi arkadas grubunda en tatli, en harika, en sevimli olan kisiydi bu ayrica cok da yakisikliydi hatta yakindan daha da fazla.

televizyonu acmak uzere kumandaya uzandi. ikimiz de bir konusma baslatmiyorduk, sanirim ikimiz de gergindik. aramizda bir olum sessizligi olustu. kumandayi eline aldiginda televizyonu acmadi. nedenini sorgular sekilde ona dondum, anlamis olacak ki bir aciklamada bulundu: "sey daha biraz erken, bence once biraz birbirimizi taniyalim, sohbet falan edelim yani ne dersin?" soylediklerinden sonra tatli tatli gulumsedi. o kadar tatliydi ki beni de etkisine aldi, istemsizce gulumseyip kafa salladim.

otele 3 arkadasiyla geldigini anlatti, liseden beri arkadaslarmis. ben de jay hyung ve jake hyungu anlattim. anlatirken heyecanla anlatiyor, dinlerken ilgiyle dinliyordu. onda beni etkisi altina alan bir sey vardi ne oldugunu henuz anlamasam da ilerde anlayacagima eminim. arkadaslarinin su an nerede olduklarini sordum ama o da bilmiyormus, ya takiliyorlardir ya da baska bir oda tutmuslardir dedi.

saat 16.00 olmak uzereydi sohbeti birakip televizyonu actik. aslinda biraz daha sohbet etmek isterdim, cok ic aciciydi konusmasi ama bu istegimi dile getiremedim. sonucta beni cevirmenlik yapmam icin cagirmisti, sohbete degil.

birkac dakika sonra anime basladi. heyecanla bekledigi seyin demon slayer oldugunu gorunce gulumsemeden edemedim, ben de severdim demon slayer'i. cevirirken dikkatle beni dinliyor olmasi da hosuma gitmisti hatta televizyona bile bakmiyordu, gulumseyerek beni izliyordu. bir an icin animeyi umursamadigini, sadece beni gormek istedigini dusunsem de bu sacma dusuncemden vazgectim. sonucta birbirimizi tanimiyorduk bile.

anime bittiginde hemen gitmek istemedim, biraz daha kalirim ve sohbet ederiz diye umdum. ben bunlari dusunurken bir seye karar vermeye calisiyor gibiydi. en son bana donup biraz utangac bir tavirla biraz daha kalip sohbet etmek isteyip istemedimi sordu. once ayni seyi dusunmemiz biraz sasirtmisti beni dogrusu ama tabii ki kalmayi hemen kabul ettim. dedigim gibi beni etkisi altina alan bir sey var onda, beni kendine cekiyormus gibi hissediyorum.

biraz birbirimize baktik once, sanirim ikimiz de bir konu bulamamistik. en son biraz tereddutle bayadir odada oldugumuzu, biraz nefes almak icin disari cikmak isteyip istemedigimi sordu. hakliydi, bayadir bu odadaydik. basimi olur anlaminda salladim ve disari ciktik.

once bahceye indik. temiz bi hava aldiktan sonra benden oteli gezdirmemi istedi. istegini seve seve kabul ettim. calistigim yeri insanlara gostermek, onlara farkli yerlerini gezdirmek hep eglenceli gelirdi bana.

nerdeyse gezdirmedigim yer birakmadigimda onu gizli yerime goturmeye karar verdim. pek gizli sayilmazdi aslinda bir kapisi ya da bir girisi yoktu. sadece biraz kenarda bir yerdeydi ve cok kisi bilmezdi. jay hyung ve jake hyunga bile gostermemistim burayi. acikcasi neden daha henuz tanistigim birine burayi gosterdigimi de bilmiyordum. yine ve yeniden etkisi altindaydim iste.

ona gizli yerimden bahsettigimde birden cok heyecanlandi. oraya ilerlerken bana neden kendisini oraya goturdugumu sordu. ben de bilmiyordum bu sorunun cevabini. guven veriyorsun diyebildim sadece. gulumsedi ve yanaklari kizardi, gulumsedigi zamanlar inanilmaz tatli buluyordum onu.

sonunda geldigimizde bir tasa oturdum ve onun da yanimdaki tasa oturmasini soyledim. deniz kiyisinda bir yerdi burasi. kocaman sekilli taslar vardi kumun ustunde. otelin en uc koselerinden birindeydi ve manzarasi da cok guzeldi.

gunes batmaya basladi. o kizilimsi renk butun gokyuzunu kaplamisti. bulundugumuz yerden cok guzel gozukuyordu. sunooya baktim, gulumserken gozlerinin ici parliyordu, etkilenmis olmaliydi. hakliydi, gercekten buyuleyici bir manzara vardi karsimizda.

nihayet gunes batip hava karardiginda artik otele donelim mi diye sordum, olumlu anlamda kafasini salladiginda ikimiz de oturdugumuz yerden kalkip otele dogru yurumeye basladik. 12 numarali odaya kadar goturdum onu. kapiyi acmadan once bana donup cok eglendigini soyledi ve gulumseyerek tesekkur etti. birden onunde durdugumuz kapi aralandi ve araliktan bakan bir yuz sunooya soylendi "sunoo nerde kaldin merak ettik, telefonlarimizi da acmadin zaten."

jay hyung ve jake hyungun tanismak istedigi kisilerden biriydi bu. sunoonun cevap vermesine izin vermeden azarlamaya devam etti. benim de orada oldugumun farkina varinca kapinin disina cikti "merhaba heeseung ben sen de riki olmalisin" dedi. evet diyip memnun oldugumu soyledikten sonra sunoo bana dondu ve "istersen git artik gec oldu" dedi. basimla onaylayip gorusuruz dedim, o da gorusuruz dedikten sonra yurumeye basladim.

yururken bugun olanlari dusunuyordum. gercekten guzel bir gun gecirmistim. sunoo cok tatli biriydi, gulumsemesi ic isitiyordu ayrica sanirim benden buyuktu ama bunu umursamayacaktim. ona sunoo dedigimde beni duzeltmemisti. belki cekinmisti belki de ona sunoo diye seslenmemi istiyordu. kapimin onune gelince tum bu dusuncelerden siyrilip derin bir nefes aldim sonra da odaya girdim.

                       

bi tik zorlandim yazarken

bilmiyorum umarim guzel olmustur

tekrar kontrol etmeden aticam cunku usendim

o zaman bayy

flicker || sunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin