part 15

1.2K 118 136
                                    

tam lgs cikisi okuyup gulersnz iyi gelir belki diye atiyorm

nasil gecti sinav bu arada

ins guzel sonuclar alir herkes<3
                       


-heeseung'dan-

odada dura dura icim sikilmisti, hâlâ terligimden bir haber de yoktu. ne diye beni yanlarina almadilarsa sanki. hepsinden cabuk bulurdum ben. aslinda ugrasmamam biraz da isime gelmisti cunku mangami okuyordum.

odanin icinde kalacak halim kalmamisti. zaten cok sicakti bir de uzun zamandir ayni yerde olunca havasizlasmisti sanirim ben de anlayamadim tam. disari cikip mangama orada devam etmeye karar verdim. kucuk bir cantaya su, gunes gozlugu ve mangami koyup sirtima taktim. odadan cikip kapiyi kilitledikten sonra merdivene yoneldim.

ben merdivenden inerken baska kisiler cikiyordu, cok kalabalikti. arkamdan kosarak asagi inen birinin beni ittirmesiyle dengemi kaybettim ve asagi dogru yuvarlanmaya basladim. merdivenin bitimine kadar yuvarlandim. en sona geldigimde kedi gibi dort ayagimin ustunde duruyordum, tabi benim dort ayak degil ikisi koldu ama fark etmez.

biraz toparlanmaya calisirken tam goz hizamda bir sey gordum, pembis pofuduk terliklerim. basimi yukari kaldirinca bir kizin onlari giydigini fark ettim. KIM OLUYORDU DA BENIM TERLIKLERIMI GIYIYORDU LAN.

o anki sinirle kizin ustune saldirdim. kiz kacmaya calisiyor ben yakaladigim sacini dondure dondure cekistiriyordum ve o ciglik atiyordu. daha fazla ciglik atmasina katlanamadim cunku duduk gibi sesi vardi kizin amina koyayim. ciglik atmasin diye sacini birakip giydigi tisortu cekistirdim. o da benim tisortumun yakasina yapisti ve yuzume yaklasti. ilk once dudagima yapisacagini sandim cunku herkes beni opmek ister ama kiz bekledigimin aksine bana kafa atmisti.

simdi dogruyu soylemek gerekirse onun kaybi. karsisinda benim gibi mukemmel bir guzellik dururken opmek yerine kafa atmayi tercih etmisti. ama kafasi da nasil sertse artik basim zonklamaya basladi, beynim dondu, sallandi, calkalandi, garip seyler oldu resmen. ayrica kimse benim asiri harika ve inanilmaz yuzume kafa atamazdi, gicik olmustum kiza.

o anki sinirle kizi ufacik ittirmis olabilirim. NASIL BIR DRAMA QUEENSE ARTIK YERLERE ATTI KENDINI YA INANAMADIM. yuksek ihtimalle yerde oldugu icin simdi o da cok sinirliydi. sertce cekmesiyle yere dustum. kiz ustume atlayip bogazima yapisti. ben bile bu kadar sinirli degilken o neden boyle sinirlendi cidden anlamamistim. o kadar da guclu olmadigi icin kolaylikla ustumden ittim, ayaga kalkip kizin sacini tutarak onu da kaldirdim. yine caninin acimasiyla cigligi basmisti.

bizim kalkmamizla ve kizin son cigligiyla kenardakiler de kavgaya dahil olmustu. onlar bizi ayirmaya calisiyordu ama ben onlara da saldiriyordum.

"HEPINIZE GUCUM YETER LAN BENIM BITIRIRIM HEPINIZI"

bagirmamla birlikte daha cok kisi kavgaya karisinca buradan mukemmel vucuduma darbe almadan cikamayacagimi anladim, bir yolunu bulup kacmam gerekiyordu ama terliklerimi de almaliydim cunku yazar 6 bolumdur terlik yaziyor herkes sikilmistir bence.

hem kacmak hem de terliklerimi almak icin aklima bir seyler gelmisti ama ne kadar ise yarar pek emin degildim, baska sansim da yoktu. ben yapacaklarimi dusunurken tam onumde duran gerizekali adam bana yumruk atmaya calismisti ama ben tabii ki harika reflekslerimle kacip yere egilmistim, yumrugu da arkamda duran birine gelmisti.

hazir ben egilmisken ve milletin de dikkati daginikken plani uygulamak icin cantami actim ve icinden su sisemi cikardim. milleti ustune oturtmayacagim herkes sakin olsun.

flicker || sunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin