part 23[final]

1K 80 175
                                    

SON BOLUM SAKA MI

AY COK HEYECANLI SIMDI

ins guzel olur
              


-riki'den-

"hyung tesekkurler her sey icin"

"ay oyle deme cok uzuluyorum bakin cidden ikna etmeyi denedim ama dedi illa kovman lazim"

"olsun ya biz biliyoruz seni hyung zaten senin sucun degil biraz heeseung hyung yuzunden"

"evet her seye burnunu sokup sizin de basinizi yakti o mal"

"neyse ne zaten bize baska bir is de buldun hyung, bizim icin uzulme o yuzden arada sirada konusuruz hem"

"evet konusalim ozlerim ben sizi ve malliklarinizi"

"YA HYUNG"

"yalan mi?"

"degil tamam. e gorusuruz o zaman"

"gorusuruz riki"

biraz daha burada kalirsak sanirim aglayacaktim. cidden kisa bir sure icinde oteli cok benimsemistim ve ayrilmak beni uzuyordu. her sey heeseung hyung yuzundendi, sunghoon hyung demisti kendine napiyosan yap bize ucu dokunmasin diye ama dinleyen kim.

changbin hyunga son bir kez sarilip jake ve jay hyungun yanina gitmek icin eski odalarimizin oldugu binaya yoneldim. hâlâ esyalarini topluyorlardi ve sanirim sunoolar da onlarla birlikteydi. onlar da otelden atilmisti. daha tatil bitmedigine gore baska bir otele giderlerdi herhalde.

binaya girdigimde jay hyunglarin da diger calisanlarla vedalastigini gordum. boyle seylerden nefret ederdim, hep cok kirici gelirdi bana. yine de yanlarina gidip ben de vedalastim, hepsi cok sevdigim ve deger verdigim kisiler olmustu cunku. bir aile gibi olmustuk.

herkesle vedalasinca otelden ayrilmak uzere sunoolarin arabasina binmistik. anladigim kadariyla dusundugumden de zengindi bu dordu. sadece arabaya bakinca bile anlasiliyordu, nerdeyse benim odam kadardi bu araba.

otelden cikip ana yola girince arabaya ilk bindigimizden beri suren sessizligi bozan sunoo -askim, her seyim, canim, bebegim, cicegim- olmustu.

"e peki simdi nolcak? yani biz tamam zaten hepimiz ayni evde yasiyoruz ama siz ucunuz nerde kaliyosunuz?"

hayatimin anlami su an sorulabilecek en mantikli soruyu sormustu. yani tabii ki kimin hayatisinin anlami

"simdi soyle ki biz normalde bi ev tutmustuk otelde calismadan once ve ucumuz de orda kaliyoduk. yani hani ailelerimiz yurt disinda falan ya. neyse iste otelde calistigimizda da zaten orda kaldigimiz icin otelde calismaya baslayinca ciktik o evden. oyle iste"

"yani su an kalicak yeriniz yok dogru mu anladim"

"evet heeseung hyung"

"o zaman cok sanslisiniz cunku artik hepimiz birlikte yasicaz"

"AY YANI BEN SIMDI HOONUMLA
AYNI EVDE MI YASICAM"

"evet askim kit misin amina koyim duydun ya"

"YASASIN BE"

"cok tesekkur ederiz sen olmasan napardik demek istiyo heeseung hyung"

"evet riki bence de oyle diyo"

flicker || sunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin