of duzyazi yazmak asssiri zor aglicam simdi
ins guzel olur icimde bi his var olmicak gibi geliyo cunku
tamam basliom
-riki'den-
ustumde buyuk bir gerginlik ama ayni zamanda da gecmek bilmeyen bir heyecan vardi. cok mutluydum cunku dunyanin en mukemmel insaniyla otelin disinda bir seyler yapacaktim.
sonunda birbirimizi daha iyi tanima firsatimiz vardi ve sanirim ikimiz de halimizden memnunduk. anlamadigim bir sekilde hic yeni tanisiyormusuz gibi degildik. sanki onu, onlari yillardir taniyor gibiydim. birbirimizin yaninda cok rahattik ayrica fazlaca da yakin.
gelen bildirim sesiyle kafamdaki dusuncelerden siyrilip telefonuma baktim. mesaj sunoo'dandi, yuzumde istemsizce hafif bir gulumseme olustu. onunla ilgili en ufak seyden bile mutlu oluyordum.
attigi mesajda yarim saat icinde hazir olacagini, erkenden gelip bosuna beklemememi soylemisti. cok dusunceli biriydi gercekten. oyle yapacagimi bildiren bir mesaj attiktan sonra ben de hazirlanmaya basladim.
yarim saat sonra
kilidin ustundeki anahtari da cevirdigimde artik tamamen sunoo'yu almaya hazirdim. hemen misafirlerin kaldigi ana binaya yurumeye basladim. odanin bulundugu koridorun ucuna vardigimda bagirisma sesleri duydum. istemsizce adimlarim hizlandi. gittikce sesler belirginlesti ve hangi odadan geldigini anladim. sunoolarin.
sunghoon hyung ve heeseung hyung kavga ediyordu. ne icin oldugunu henuz anlayamasam bile onemli bir sey olmadigina emindim. odanin onune vardigimda kapiyi tiklattim. cok gecmeden jungwon hyung kapiyi acip iceri gelmemi soyledi.
iceri girdigimde o da kapiyi kapatip arkamdan geldi ve durumu ozetledi. anladigim kadariyla sunghoon hyung havuz basinda heeseung hyungun pembis pofuduk terligini kaybettigi icin kavga ediyorlardi. sunoo ise heeseung hyung herkese 20 dakika boyunca butun odayi didik didik aratip ortaligi ayaga kaldirdigi icin hazirlanamamisti ve su an hazirlaniyordu. ilk basta inanmamistim ama cidden ortaligi ayaga kaldirmis. odanin oldugu kattaki herkese terligi aratmis.
biraz sonra sinirden gozleri donmus heeseung hyung sonunda geldigimi fark etmisti, yanima gelip oturdu. nasil oldugumu sorduktan sonra olayi bir de o anlatti. tabii ki jungwon hyung gibi tarafsiz anlatmiyordu. anlatirken sunghoon hyunga kufurler etmis, demedigini birakmamisti. tam bu sirada oturdugumuz yerin arkasinda sunghoon hyung belirmis ve birden heeseung hyungun ustune atlamisti. ikisi de yere dusmus ve bogusmaya baslamislardi. inanilmaz komik gorunuyorlardi.
biraz sonra sunoo geldi. ona da komik gelmis olacak ki sunghoon hyung ve heeseung hyunga bakip gulumsedi, sonra da bana donup beklettigi icin ozur diledi. benim icin sorun olmamisti, hem hyunglarimin atismasini izlemek eglenceliydi. ona da boyle soyledim, gulumsedi. cidden pamuk sekere benziyordu.
ben bunlari dusunurken jungwon hyung yanimiza geldi, heeseung hyunga donup "son care olarak changbin beyi arayip sordum, kayip bolumune baktirdi ama orada da yokmus." dedi. heeseung hyung, sunghoon hyungu birakip koltuga oturdu. aglayacak gibi bir yuz ifadesi vardi. bir terligin nasil bu kadar onemli olabildigini anlamamistim ama yine de heeseung hyungun bu halini gorunce uzuluyordum. sunoo da uzuluyordu, yuzunden belliydi. sanirim onu bu halde birakip gidemeyecektik. biliyordum sadece bir cift pembis pofuduk terlikti ama onu uzuyordu iste.
"heeseung hyung"
heeseung hyunga seslenmem uzerine herkes bana dondu. devam ettim. "istersen otelin calisanlarina sorabilirim, belki kayip bolumune koymak yerine cope falan atmislardir." heeseung hyung heyecanla kafasini sallayip tesekkur etti ve ekledi
"en sevdigim enistem sensin riki'm"
sunoo ona oldurcek gibi baksa da ben hicbir sey anlamamistim. sorgular gibi baktigimi gorunce yakinda anlarsin dedi. simdi anlamak istiyordum. ayni anne babalarin buyuyunce anlarsin demesi gibi bir seydi, sinir bozucu.
soylemeyecegini anladigimda otelin calisanlarinin oldugu bolume gitmek uzere kapiya yoneldim. disari ciktim, tam kapiyi geri kapatacakken aklima bir fikir geldi.
"sunoo sen de gelsene ben terligin gorunusunu bilmiyorum bana yardim edersin."
evet terlik. hem de pembis pofuduk.
mental sagligimi sorgulamayin
bunu da okulda yazdim btw
asla zaman bulamiyorum o yuzden bari duzyazilari okulda yaziyim diye dusunuyorm cogunlukla
neyse bos yaptm
gidiom
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flicker || sunki
Fanfictionsunoo arkadaslari ile gittikleri otelde japon bir cevirmene asik olur~ 120222-261222