part 12

1.4K 149 81
                                    

rikilerin oldugu yerden zart diye kestim

keyfim ve kahyasi cunku

iki uc bolum yazmam simdi onlari

ama valla okuyun degicek
                            

-jay'den-

sunghoon'un jake'e mesaj atmasiyla odadan apar topar cikmistik. onlarin odasina dogru yurumeye basladik, bir yandan da konusuyorduk.

"bu kadar acil ne olmus olabilir sence" dedim

"bilmiyorum ama bu cocuklari gormemiz icin iyi bi firsat"

yanimdaki gerizekalinin tek dusundugu sey sunghoon'u gormekti. evet ben de jungwon'u gorecegim icin mutluydum ama ne oldugunu da merak ediyordum.

odalarinin onune vardigimizda jake kapiyi tiklatti. once heeseung hyungun "geliyorum" diyen sesi duyuldu, sonra da kapi acildi. karsimizda bize zorlukla gulumseyen heeseung hyung duruyordu, iceri gecmemizi soyledi. dedigini yaptik.

"eminim ki ikiniz de neden burda oldugunuzu merak ediyosunuzdur. bilmiyorum belki size sacma gelicek ama benim icin onemli. pembe pofuduk terligim kayboldu ve onu bulmama yardim etmenizi istiyorum. "

soylediklerinden sonra jake'le birbirimize baktik. ikimiz de sasirmistik ve gulmemizi tutuyorduk. gercekten bizi bunun icin mi cagirmisti? jake daha fazla dayanamamis olacak ki konusmaya basladi, konusurken gulmesini tutamiyor ayni zamanda da guluyordu.

"ne yani biz gercekten pembe pofuduk terlik aramaya mi geldik? hem de senin pembe pofuduk terligini. hyung kusura bakma ama su andan itibaren gozumdeki butun karizman cizildi. "

"ac da kendi gotune gul gerizekali. ne olmus yani pembis pofuduk terligim varsa? hem sana mi sorcam be. istedigim terligi giyerim. "

konusma daha fazla sacma sapan olmadan -sanki olabilirmis gibi- araya jungwon'um girdi.

"yalniz heeseung hyung butun kati ayaga kaldirdi hatta sunoolar da su an birlikte parkta eglenmek yerine bir cift terlik ariyolar yani uzatmak yerine bi an once aramaya ciksak iyi olur eninde sonunda ne yapar ne eder zorla da olsa gonderir bizi cunku. "

saskinlikla bu kac kelime oldugunu bilmedigimiz cumleyi tek nefeste soyleyen cocuga bakiyorduk. onun nasil soyleyebildigini gectim biz bu kadar hizli soyledigi halde nasil cumleyi anlayabilmistik?

"tamam neyse ne o zaman nasil yapicaz herkes tek tek mi aricak yoksa ayrilcaz gruplar halinde falan mi yapcaz? "

jake'in sorusuyla gozleri parlayan sunghoon ilk defa konustu:

"bence heeseung hyung odada kalip dinlensin bu kadar bagirip cagirma cok yormustur onu. onun disinda kalanlar da ikili ikili gitsin daha cok yeri daha kisa zamanda aramis oluruz. "

"BEN NIYE ODADA KALIYORUM YA SACMALAMA" diye cirkeflesti heeseung hyung.

"bugun cok yorulmussun iste hyung, sunghoon sen daha fazla yorulma sonra dusup kalirsin bi yerde diye demistir. hem gozun arkada kalmasin biz arariz iyice. " dedim onume cikan firsattan yararlanmak istercesine.

"neden bi yerde dusup kaliyim gerizekali misin? neyse ya benim icin kole gibi calismaniz daha eglenceli zaten. siz terligimi ararken ben de oturup mangami okurum. "

"o zaman nasil yapalim gruplari? " diye sordu jungwon.

"bence jungwonla bizim birlikte gitmemizdense sizden birinin birimizle digerinin digerimizle gitmesi daha mantikli olur. oteli falan asla bilmiyoruz cunku, biz iki mal kayboluruz kesin. " dedi sunghoon.

"yuh cok zekisin" dedi jake gozunden her an kalp fiskirabilirmis gibi bakarken. gerizekalinin duygulari yuzunden hemen okunuyordu.

"benim avustralyali fobim var ben jay'le gidiyim. " diyen jungwon'a hepimiz saskin saskin bakiyorduk.

"ne zamandir var bu fobi pardon? hic bize soylememistin. " diyen heeseung hyunga jungwon ters ters bakinca heeseung hyung cok eziksiniz diyerek kendini koltuga atti ve gozlerini kapadi.

"o zaman ben jungwon'la, jake sunghoon'la gidiyo oyle mi? "

herkes beni onayladiktan sonra heeseung hyunga gorusuruz diyip kapiya yoneldik.
                        

benim ders calismam lazim ya of

taslakta 1 tane bolum kaldi sadece cok korkunc

uzun bi sure bolumsuz kalablrsnz ama yani ins olmaz

gerci bu ay cok yogunum of valla bilemiyorum

neyse cok asiri optum hepinizi<3

flicker || sunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin