oncelikle minnos kucuk sirin yardimlarindan dolayi jayinkolesiyim yyoonsgirl kisilerine tesekkur ederm
ayrica taslakta bolum olmayinca cok garip oluyoms
neyse aliscam ins
evet basliyorm
-jake'den-
heeseung hyunglarin odasindan cikip digerleriyle ayrildiktan sonra sonunda sunghoon'umla bas basa kalmistik. bu ani cok uzun zamandir bekliyordum. aslinda yemek gibi bir seye davet edecektim onu ama hem biraz cekinmistim hem de pek firsat olmamisti.
cok uzatmadan bir konusma baslatmak istiyordum ancak nasil yapacagimi da bilemiyordum. en son beynimi kapasitesinden cok daha fazla zorlayarak bir sohbet konusu buldum ve hemen ortaya attim:
"sampuani ilk eline sikip sonra mi sacina suruyosun yoksa direkt sacina mi sikiyosun"
bana deliye bakar gibi bakan cocuga gulumseyebildigim kadar gulumsedim ve cevaplamasi icin ona psikolojik bir baski uyguladim, yani en azindan ben oyle umuyorum. ama simdi dusununce mantiken ise yaramis olacak ki gercekten bir cevap verdi.
"yani cok dikkat etmemistim aslinda ama sanirim once elime sikiyorum. "
aldigim cevaptan memnun bir sekilde basimi salladim. sonucta direkt kafana sikarsan ne kadar siktigini goremeyebilirsin ve fazla kacabilir, fazla kacarsa cok kopurur, cok kopururse kopugun goze kacma ihtimali artar, kopuk goze kacarsa goz hastalanabilir, goz hastalanirsa SONSUZA DEK goremeyebiliriz. o yuzden sampuanlari once elimize sikalim!
aramizda tekrar garip bi sessizlik olusmustu ve ben bu durumdan hic hoslanmiyordum. tekrar dusunme yetenegimi kullandim ve yeni bir soru buldum:
"peki sicip mi gotunu siliyosun gotunu silip mi siciyosun"
bana yine sacma sapan bir soru sormusum gibi bakmaya baslamisti. begenmiyorsa kendi sorsun. en azindan bir seyler icin cabaliyordum ben. eninde sonunda yakinlasacaktik. hatta o istemese bile. psikopat olabilirim birazcik yani yapabilecegim bir sey yok.
"amk gerizekalisi ne diye sacma sapan sorular sorup duruyosun, konusmak istiyosan duzgunce bi konu bulsana"
"bulabildigim en mantikli seyleri buluyorum bi kere. beni begenmiyosan kendin bul"
"simdi seni begenmemek degil de sorularini begenmemek diyelim biz ona"
"ha beni begeniyosun yani"
"yo onu nerden cikardin sacmalama ben mi seni begeniyomusum ahahahaha cok komiksin sen de ya"
"sunghoon ne diyosun sen amk"
"hiic"
"beni begenmiyosun yani"
sorum uzerine kosarak kacmaya baslamisti. nedenini ben de anlamamistim ama arkasina bile bakmadan kaciyordu. ben de arkasindan bagirarak onu takip etmeye basladim.
"SUNGHOON NEREYE GIDIYOSUN DURSANA YA"
beni asla duymuyor, kosmaya devam ediyordu. o kadar hizliydi ki yakinina bile gidemiyordum. ben hizli kosuyordum aslinda, ilkokuldayken beden egitiminde yaris yapinca hep birinci olurdum. simdi niye boyle anlamamistim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flicker || sunki
Fanfictionsunoo arkadaslari ile gittikleri otelde japon bir cevirmene asik olur~ 120222-261222