part 13

1.3K 145 228
                                    

uykm var gibi ama yok gibi de

ay bu arada herkes nasil iyi misiniz

sinav oldugu surece kotuyum ben

sinavlarin amk

evet tamam okuyabilirsnz artk
                        

-jungwon'dan-

sunghoon ve jake hyungdan ayrildigimizdan beri jay de ben de hic konusmamistik. bu durum beni rahatsiz etse de konusma baslatmaya cekiniyordum. yanimdaki yakisikliya dondum, cidden cok asiri fazla yakisikliydi.

yuzunu incelerken onume bakmadigimdan dolayi bir seye carpmistim, hatta birine. kim olduguna baktigimda cok sasirmistim. en az yanimdaki kadar yakisikliydi ve ona cok benziyordu. carptigim icin hemen ondan ozur diledim ve bir cevap vermesini bekledim ama o garip garip siritarak jay'e bakiyordu. en son cok sukur bir seyler soyledi:

"kuzen sen burda mi calisiyodun ya bilsem gelmezdim buraya hizmeti falan duzgun degildir simdi. bak bize de hic soylemiyosun cok ayip. "

kuzen mi demisti o? yani simdi jay ve bu diger yanimizdaki adini bilmedigim kisi kuzen miydi? ben algilamaya calisirken jay konustu:

"san lutfen gider misin? su an hic sirasi degil. "

"tamam ya merak etme bi sey yapmicam sana simdilik. biraz kalbimi kirdi burda calistigini soylememen. ha bu arada yanindaki yakisikli kim? "

beni mi kastediyo diye dusunuyordum ama oldugumuz yerde ucumuzden baska yakisikli yoktu. tam kendimi tanitacakken jay atladi ve seni ilgilendirmez tarzi bir sey soyledi. cidden onume atladigi icin o anki sokun etkisiyle tam olarak ne dedigini anlamadim.

"jay cekilsene cocugun onunden amk yicem sanki. "

"belli olmaz senin isin. "

"bu kadar sey yaptigina gore sevgilin falan heralde? "

dedigiyle ikimiz de birbirimize bakmistik, aslinda biraz hosuma gitmisti ama belli etmemeye calistim. jay tekrar onune dondu:

"san artik gitcek misin yetmez mi bu kadar konusmamiz? "

"ay evet bence de yeter, woo beni bekliyo zaten gidiyim ben. " diyip gitmisti san.

jay'in bir kuzeni oldugunu bilmiyordum. o kadar stalklamistim oysaki. zaten cocugu da sacma sapan cevaplariyla gecistirmisti. sinir olmustum, en azindan kendimi tanitmama firsat verebilirdi. biraz da ben onu sinir etmeye karar verdim.

"niye onume atladin ki? cocuk kim oldugumu sormustu sadece. hem yakisikliymis da keske izin verseydin de tanissaydik. "

"kim yakisikli, o mu? " diyerek zoraki bir kahkaha atti. sinirlendigi hareketlerinden belliydi. amacima ulasmanin verdigi mutlulukla gulumsedim.

"cidden yakisikli valla. adi ne demistin? san miydi? bi ara tanistir bizi bak asiri egleniriz. "

"aynen ne egleniriz sorma ya. sen, ben asla anlasamadigim kuzenim ve sevgilisi. sevgilisi ne alaka diye falan sorma ben de bilmiyorum asla ayrilamiyolar. " dedi tuhaf, asla anlayamadigim bir tavirla.

"yaa cok sirinmis. "

"bu mu sirin? sen sirin gormemissin. "

"cok biliyosan goster neymis sirin. "

soyledigim seyle elini cebine goturdu, telefonunu cikartti ve yuzume dogrulttu. flash yanana kadar ne yaptigini anlayamamistim. telefonu bana cevirdi ve cektigi fotografi gosterdi.

"iste bu sirin. "

yaptigi seyle kaskati kesilmistim. hareket edemiyor hicbir seyi algilayamiyordum. soka falan girmistim herhalde. o ana dair tek hatirladigim sey jungwon derken israrla beni durtmesi ama hareket edememem.

biraz sonra ayaklarimin yerden kesildigini ve hareket ettigimi hissettim. aslinda ben hareket etmiyordum, baktigim yerler ediyordu. ne oldugunu hala anlamamistim, o salaklikla da anlayamazdim zaten. bir sure sonra dustugumu hissettim. o an bilincim geri acilmisti.

soka girdigim icin yuksek ihtimalle jay korkmus ve beni kucagina almisti. sonra da baska cozum yolu yokmus gibi beni havuza atti. her sey cok mantikli gelmisti su an ama yine de beni havuza atan kisiye cok sinirlenmistim. ben islandiysam o da islanacakti. aklima su an su durumda yapabilecegim en iyi plan gelmisti sanirim.

biraz havuzda durduktan sonra cirpinmaya ve yardim edin diye bagirmaya, ciglik atmaya basladim. jay bana inanmis olacak ki hemen havuza atladi ve bana dogru yuzmeye basladi. asiri korkmus gozukuyordu beni kucagina aldi ve suyun yuzeyinde tutmaya calisti. kucagina almasi hosuma gitmisti. soktayken farkinda bile degildim ve tadini cikaramamistim.

"iyi misin? ben yuzme bilmedigini dusunmemistim. "

"boguluyodum gerizekali. ama neyse iyi gibiyim sorun yok. "

"cidden ozur dilerim ya dusunemedim. "

daha fazla gulmemi tutamamis kahkahalar atmaya baslamistim. cidden asiri safti. mala donmus gibi baktigi icin durumu aciklamaya karar verdim.

"SALAK MISIN SEN NE KADAR KORKTUM BILIYO MUSUN. "

"kork diye yaptim zaten. "

"sen cok kotu bi insan olmussun. "

"ben hep kotu bi insandim. ayrica beni suya attin ne yapmami bekliyodun ki? "

"yani seni o girdigin soktan cikardim bi tesekkur falan edebilirdin mesela. bu arada sen niye soka girmistin? "

sordugu seye asla nasil cevap verecegimi bilememistim. "benim fotografimi gosterip bana sirin dedin" diyemezdim. baska aciklama da bulamamistim. bayilma taklidi yapmaya karar verdim. yerse artik.

"jungwon napiyosun amk kalk bi goren olucak. ayrica hic gercekci bayilmadin boyle mi bayilinir mal misin ya"

"cok mu belli oluyo ki? "

"evet. neyse niye soka girdin demistim ama belli ki cevaplamicaksin. ondan once de tesekkur diyodum? "

dedigi uzerine uzanip yanagindan optum. zaten hala kucaginda oldugum icin zor olmadi.

"beni havuza attigin icin tesekkur etmicem tabii ki sana ama asiri yakisikli oldugun icin tesekkur ederim. "

"sen simdi kesin olarak yuzme biliyosun di mi? "

"evet de ne alaka su an? "

bana cevap bile vermeden beni suya birakti ve oylece orda kalakaldi. sanirim bu sefer o soka girmisti.
                            
                     

ficteki herkes asiri drama queen

ayrica herkes salak

yani ben yaziyorum cok bi sey beklememek lazim o yuzden.

uzun yazdim bu sefer diger turlu cidden kisayms boyle yazarm artik

taslaktaki son bolum valla gecms olsn

opuyorumm

flicker || sunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin