البارت 17

395 9 0
                                    

جاد نزل الدور الاخير للمبني للجراش وصل وفضل ماشي بس حش بحركة غريبة بص وراه ملقاش حد ملامحه بدا عليها الاستغراب وبعديها لف عشان يمشي لاقاه ؤدامه تلات رجالة اجسامهم ضخمة زي الملاكمين

جاد: انتوا مين وازاي دخلتوا الشركة في الوقت ده؟؟؟.

واحد من الرجالة: متتكلمش كتير احنا هنديك حتة علقة عشان تتعلم متبص للاعلي منك بعد كده.

جاد ملامحه كشرت وبتساؤل: انت بتقول اي....... اااااااااااه.

كان الرجالة بداؤ يضربوا فيه وهو بيحاول يتفداهم واطي راسه وراح لف وراه واحد فيهم لف رقيته كسرها ورماه علي الارض والتانين بيحاول يضربوا بس هو بيتفداهم وراح واحد لف وراه جاد قلعه الجاكت ولسة هيلف التاني ضربه بالبوكس خلي بوق جاد يجيب دم بس جاد ضربه بوكسه وقعله صف سنانه واترمي جنب صحبه الاخير خاف راح طلع مطوة من جيبه.

جاد بوجع: ااااه...... مسك المطواة وخرجها من جنبه وقفش فرقبة الاخير بكل غل منه وجاد بينزف وخلاص الراجل هيطلع فالروح سابه علي اخر لحظة وفضل يجري وساب جاد.

جاد اترمي جنب عربية وسند ضهره بالم وهو خلاص بيغم عليه واخر حاجة شافها هي نوران وهي بتجري ناحية ابتسم بالم واستسلم لاغمائه.

نوران اتصدمت لما شافت اتنين مرمين قدامها وجاد قاعد بس جنبه بينزف دم كتير.

نوران بعياط وشهقات بتحاول تكتمها من فظاعة المنظر بس حاولت تتمالك نفسها وراح ناحية جاد وحاولت تشيله بس عشان تقله وحجمه كبير مقارنة بحجمها فضلت تقع كل شوية وهي بتشيله لحد موصلت بيه عند عربيتها ورقبته.

نوران بعياط: ارجوك يا جاااد فوق فوق مينفهش تموت.

جاد كان فدنيا تانية بس عينيه بتفتح بالعافية ويغمضها تاني.

نوران جريت بعربيتها باسرع ما يمكن ناحية اقرب مستشفي.

❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀

جاسر رمي كل اللي علي المكتب بعصبية وغضب: اغبييييا..... مش معايا شوية نس**وان حتة موظف يعمل فيكوا كده وكمان مرجعلي واحد بس.

الراجل واقف بخوف: يا باشا انا غزيته فجنبه بالمطوي ومحدش فالشركة ينقذه عقبال ميصبح الصبح ويبتدوا يخدوا بالهم يكون طلع فالروح.

جاسر قرب من الراجل وكل الغضب متملك منه مسكه من رقبته: عارف لو محصلش اللى قلت عليه هطلع روحك انا بايدي.

الراجل بخوف: ابوس ايديك انا عملت اللى قلت عليه لو فضل عايش نعلمه الدرس تاني ده لو مخفش وساب الشركة كلها اصلا.

جاسر سابه ولف وسند ايديه علي المكتب: لازم اخلص منه عشان تبقي ملكي لوحدي مش هستني كتير بكرة الصبح هروح واتاكد.

مديرتي الصغيرة حيث تعيش القصص. اكتشف الآن