البارت 20

445 7 0
                                    

جاد بعد عنها شوية وهما بيتمشوا ناحية التربيزة اللى مجهزها: اتفضلي يا ستي حًوٌآدٍيَتٌ حًبًوٌبًةّ احلي غداء فالجونة ومن عمايل ايدي... هههه.

نوران بصيت ليه: يسلام المفروض اصدق.

جاد حط ايديه فشعره: مش ايدي ايدي يعني ممكن نقول اشرفت بس.

نوران بضحكة: ازا كان كده معقولة.... هههههه.

جاد سرح فضحكتها شوية وهي شافته كده اتكثفت وحركت شعرها وراه ودنها.

جاد حس باحراجها: همم..... يلا دوقي وقوليلي رايك.

نوران بهدوء بدات تاكل وهو كمان في جو رومانسي وجميل بس يتراه هتبقا بداية مبشرة لحبهم ولا نهايتها هتبقا مأسوية.

❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀

الليل جيه بنجومه وقمره وصحي زين وملك وبداؤ يجهزوا وعشان الاؤض جنب بعض فاتقابله.

ملك: زين انت جاد عندك اصل نور مش عندي.

زين باستغراب: ولا انا بردو جاد مش عندي.

ملك بتفكير: ممكن يكونوا نازله يشوفوا ترتيبات الحفلة وكده ولا ايه؟؟.

زين قرب منها: تصدقي ممكن بردو.

ملك بخضة: زين خضتني ايه ده  يلا بينا نشوفهم.

زين اتحرك وراه ملك ونزله واتجهوا ناحية القاعة اللى بتجهز للحفلة.

ملك: دول مش هنا ايه ده هيكونوا فين؟؟.

_____حطيت ايديها علي كتفها: بدوري علي حد؟!!.

ملك لفيت وفرحة حضنيتها: شاهي حمدالله علي السلامه جيتي امتي.

شاهي: لسة جاية دلؤت وسالت حًوٌآدٍيَتٌ حًبًوٌبًةّ عن القاعة فالريسبشن قالولي انها دي ولقيتك بس بصراحة روعة الشغل حلو جدا.

ملك: طبعا عشان الوفد الاسباني ده مهم جدا.

شاهي بلا مبالة: اه تمام انا هطلع ارتاح شوية بقا مدام بكرة الحفلة مش انهاردة وابقي سلميلي علي نور.

زين قرب منهم: ملك انا ملقيتهومش خالص.

شاهي بصيت لزين باعجاب وبدات تقرب صوبعها علي كتفه ونظرها عليه من تحت لفوق: انت شغال معاهم بردو؟!.

زين وهو بيبص لملك بمعني مين دي: اه يا فندم في حاجه.

شاهي بضحكة مايصة: هههه..... فندم تؤتؤتؤ.. وقربت منه بطريقة مستفزة.... اسمي شاهي تقدر تقولي شاهي.

ملك بقيت عينيها بطق شرار وثانية هتولع في المكان كله بس مسكت نفسها: شيماء.... شاهي بصيتلها بعصبية وملك حطيت ايديها علي بوقها.... اوبس سوري اقصد شاهي مش قلتي تعبانة تقدري تطلعي تريحي شوية لسة الحفلة بكرة.

مديرتي الصغيرة حيث تعيش القصص. اكتشف الآن