نوران ماشية فالضلمة ومش شايفة حاجة وصوت بينده عليها من بعيد (تعالي تعالي معايا انا اللي هبعدك عن الحزن اللي في حياتك امسكي ايدي متبعديش) وهي بتقرب للصوت بس مش شايفة حد.
نوران: انت مين؟.
____: انا حبيبك اللى مش هيسيبك ابدا وحاسس بيكي.
نوران: بس انا مش شايفاك انت فين؟.
____: انا علطول جنبك مش هتشوفيني بس هتحسي بالامان جنبي.
نوران: الدنيا ضلمة عايزة اشوفك.
____: مش هتشوفيني غير لما تعرفيني كويس وهيجي الوقت اللى هتشوفيني فيه..... سلام.
نوران(بتلف حولين نفسها): استني متمشيش استني.تصحي نوران من نومها وهي عرقانة فعز البرد وتعرف انها كانت فحلم نفس الحلم اللى بتحلم بيه ومتعرفش تفسيره ايه بصيت فالساعة حًوٌآدٍيَتٌ حًبًوٌبًةّ لقيتها5وسمعت اذان الفجر استغفرت ربها وحاولت تقوم بس راسها وجعتها اوي مشكت راسها ولسة هتقوم سمعت صوت جنبها نوران برقيت وبتلف راسها.
نوران بتنهيدة: هو انتي يا فصلان (باستغراب) بس هو ايه اللى جابك جنبي دلؤت مش فاهمة؟؟.
نوران بتحاول تصحيها: اصحي يبت انتي اصحي ايه اللى جابك جنبي كده؟؟.
ملك بنعس: يووووه بقا با ماما سبيني شوية بقا.
نوران: قومي يا بت ماما مين قومي.
ملك ولسة نعسانة: يا ماما قلتلك مية مرة سبيني خمس دقايق بقا الله ولا اجبلك امنا الغولة نوران تتكلم معاكي هي اللى بتقدر عليكي.
نوران بصدمة: امنا الغولة يا ملك....(بغضب مكتوم وخبث) ماشي.ومسكت كوباية الماية من التربيزه جنبها وغرقت بيها ملك.
ملك بفزع: ابه في ايه البيت بيغرق ولا ايه؟؟.
نوران: اه بيغرق قومي يا ختي.
ملك بعد مستوعبت الواقع: نونو هو انتي يا شيخة في حد يصحي حد كده.
نوران وهي مربعة ايديها: لا والله هو المفروض مين اللى يسال ايه اللى جابك جنبي هنا ومين دي يا بت امنا الغولة ها؟؟.
ملك بتوتر: امنا غولة مين بس يا بنتي ده انتي قمر وبعدين انتي كنتي مغمي عليكي امبارح انتي مش فاكرة وواحد كتر خيره فوقك وجبتك البيت ترتاحي.
نوران بتحاول تفتكر: مش فاكرة كل اللى فكراة اني كلمت سليم بيه ومشي وبعديها محستش بحاجة ولما جيت افتح شوفتش حد ؤدامي بس الملامح مكنتش واضحة.
ملك وهي بتجلس علي السرير: هقولك عارفة الشاب اللى كان موجود في اشارة المرور هو ده.
نوران: مش فاكرة لاني مبصتش ناحيته المهم يلا قومي نصلي ونجهز اليوم طويل.
ملك بنفي: لا يا نونو انتي هترتاحي انهاردة فالبيت ونا معاكي وبعدين نبقا نشوف الشغل مش هيطير.
نوران بعناد ومتجهة ناحية الحمام فهي تكره ان يامرها احد: يلا هتوضي وبعديها انتي عشان نصلي ونروح الشركة انهاردة مقابلة الشغل بتاعتي لازم استعد للموظفين الجدد.
ملك باستسلام فهي تعلم عناد صديقتها: تمام يا نور اما نشوف اخرتها.❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
بعد الانتهاء استعدوا للنزول فلقد ارتدت نوران جينز ازرق وعليه بلوڤر ذيتي يعكس لون عيونها الجميلة وطرقت شعرها بحرية خلف حًوٌآدٍيَتٌ حًبًوٌبًةّ ظهرها ولما تضع ميكب كثير.
اما عن ملك فارتدت من عند نوران بنطال اسود عليه بلوڤر طويل ابيض وبعض الورود السمراء وتركت لشعرها العنان خلف ظهرها ووضعت مكيب هادي.
أنت تقرأ
مديرتي الصغيرة
Romanceهي متمردة'عنيدة'قطة ولكن اظافرها مسننة لتنقض علي اي شخص يظنها لطيفة'تحب عائلتها المكونة من والدها واخاها وصديقتها ليست مدللة كباقي الفتيات فهي تحمل مسئولية كبيرة ووالدها اعطاها مسئولية اعماله لانها ابنته البكر'تستغل جمالها وذكائها في العمل ولكن تخفي...