ويخذلك كل من حولك ثم ياتيك العوض من الله بشخص يشبهك
يكون سبب سعادتك ومصدرها الوحيد يكون لك سندآ وقت الصعاب
والأجمل ف هذا الشخص بان وقت الخلاف لا يترك وقت لأخذ الزعل وقته 📖🖊❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
جاد قاعد فمكتبه فزين بيغمزله راح حدف عليه قلم من على المكتب خبطه.
زين بوجع: يعم مش تحاسب ايه بتنشن علي وشي.
جاد: عشان تلم نفسك وتركز فشغلك.
زين بجدية: بمناسبة الجدية انا عايز اتقدم لملك بقا كده كتير.
جاد بتفهم: صح عندك حق كده حًوٌآدٍيَتٌ حًبًوٌبًةّ كفاية عليكوا المفروض ترتبطوا.
زين بحزن: بس خايف ملك تديني الضربة القاضية وترفضني يعم.
جاد بنرفزة من غباء صاحبه: لا عارف انا اللى هديك الضربة القاضية واخلص عليك ده كله وترفضك انت ذكي اوي ياض.
زين بكبرياء وبيعدل الجاكت: طبعا ده اقل حاجه عندي.
جاد لسة هيرد عليه بايديه علي قفاه كالعادة تليفون جاد رن فنزل ايديه بغيظ ومسك الموبايل بتاعه لاقاه رقم عم جلال فاستغرب.
جاد: الو يعم جلال خير في حاجه حصلت.
سُريا بعياط: الحق يا جاد اختك اتخطفت..........
جاد وقف بصدمة:.................
وقع الموبايل بتاعه استغرب زين من شكل صاحبه وخد الموبايل من علي الارض ورد.سُريا بعياط هستيري: تعالي يا بني الحق بنتك المدرسة بتقول اتخطفت.
زين برق: ايييييه.
جاد فاق من صدمته علي كلمة زين وخد الموبايل بصربعة وبسرعة لم حاجته ومشي.
زين: يا بني طب استني اجي معاك عشان منتسرعش من ردت فعلنا.
جاد بغضب: دي اختي يا زين مش اي حد وهمشي يعني. همشي.
مشي جاد وزين مكنش ينفع يسيب صاحبه فمشي معاه هو كمان وسابه وراهم كلهم حًوٌآدٍيَتٌ حًبًوٌبًةّ حاجة.❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
في مكان مهجور جاسر قاعد علي كرسي ورافع رجليه علي المكتب دخل عليه شخص مجهول.
المجهول: الامانة وصلت يا برنس.
جاسر ابتسم بشر ونزل رجليه وعدل نفسه: تمام وفلوسك هتلاقيها جهزت فعربيتك.
المجهول بغمزة جريئة: بس البت فورتيكة اوعى تتغاشم عليها يا برنس.. هههههههه
جاسر ضحك: هههههه........ بص انا كنت جايبها لمصلحة وتمشي بس لو لاقيتها عجبتني مفيش مانع نتسلي شوية.
المجهول قام وقف: طول عمرك يا برنس دواق.
جاسر فرض ايديه بسخرية: وده اللى مميزني.. ههههه.
نلاقي المجهول قام مشي من الممر وظهرت رنيم المربوطة بجانب الكراتين ايديها مربوطة ورجليها وفي بوقه قماشة وراسها بتنزف دم بتعيط من كتير الخوف المجهول بص ناحيتها وضحك بسخرية ومشي.
أنت تقرأ
مديرتي الصغيرة
عاطفيةهي متمردة'عنيدة'قطة ولكن اظافرها مسننة لتنقض علي اي شخص يظنها لطيفة'تحب عائلتها المكونة من والدها واخاها وصديقتها ليست مدللة كباقي الفتيات فهي تحمل مسئولية كبيرة ووالدها اعطاها مسئولية اعماله لانها ابنته البكر'تستغل جمالها وذكائها في العمل ولكن تخفي...