مساء الخير يـَ لطيفَ🐥💛.
حبيت أحكي أن أجمل أحساس ف الدنيا لما تحس ان إيد ربنا بتطبطب على قلبك بعد كل الخذلان إللي بتشوفه من أقرب الناس ليك،
بتحس وقتها بالعوض الجميل وكأن ربنا بيهمسلك ان ثقتك فيـه عمرها ماهتضيع وعمرك ماهتلاقي حد حاسس بيك ويحتويك مهما بعدت عنه غير ربنا ،
بس إحنا نرضى و نصبر💛.:)!❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
راحت لنوران عشان تديلها الدعوة الخاصة بفرح هدي فدخلت عليها فاجئة ولكن نوران محسيتش بدخولها لانها كانت فدنيا تانية وسرحانة مش حاسة بالي حوليها وملك لسة بتنادي عليها حًوٌآدٍيَتٌ حًبًوٌبًةّ اخرت مزهقت.
ملك بصوت عالي: يا نووووووووووور.
نوران بفزع: يخربيت دماغك اييييه يا بنتي فالشارع التاني منا مرذوعة اهو.
ملك بنص غمضة: ايه يا جميل سرحانة في ايه ده الشركة كلها سمعتني ونا بنده عليكي.
نوران: بصراحة ليهم حق يسمعوكي ده انا قطعت الخلف بسببك حسبي الله ونعم الوكيل.
ملك: ماشي لغوشي علي الموضوع المهم خدي يا ستي.
نوران مسكت الدعوة: اييه ده اخيرا سهوكة هانم هتتلم وتتجوز.
ملك بضحك: ههههه.... بصراحة مسخرة بضحك موووت... ههههه.
نوران ابتسمت علي ضحك ملك: ماشي يا ستي روحي انتي انا مش هاجي.
ملك بحزن: ليه متبقيش باردة بقا والله هزعل.
نوران: يا بنتي في مليون حاجه حًوٌآدٍيَتٌ حًبًوٌبًةّ دراسة الجامعة وشغل الشركة والمشروع الجديد واخد اهتمام كبير اوي مني.
ملك بخبث: طيب مع ان زين وجاد اكدوا عليا.
نوران باستغراب: وياكدوا عليكي ليه ان شاء الله.
ملك: عادي زمايل فالشغل.
نوران: طيب ركزي فشغلك وبس يا ملك.
ملك: طيب حاضر.
ولسة ملك هتخرج من المكتب نوران وقفتها.
نوران وهي باصة فالورق: وابقي جاهزي الفساتين اللى هنروح بيها الفرح.
ملك لفت وهي عينيها مبرقة لكن لحظت ان نوران بتهرب من نظراتها فالورق فضحكت وفرحت اوي وخرجت جري تبلغ زين بالي حصل وانهم اكيد جايين.
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
جاد قاعد فمكتبه دخل عليه شخص صدمه.
جاد بصدمة وقف: انت....
خالد بسعادة حضنه: ايه يا دود الوحشة دي.
جاد حضنه بفرحة: وحشني والله يا خالود فينك يا بني من زمان عاش مين شافك.
خالد قعد ؤدامه: مشاغل اهو يا سيدي ومسئولية.
أنت تقرأ
مديرتي الصغيرة
عاطفيةهي متمردة'عنيدة'قطة ولكن اظافرها مسننة لتنقض علي اي شخص يظنها لطيفة'تحب عائلتها المكونة من والدها واخاها وصديقتها ليست مدللة كباقي الفتيات فهي تحمل مسئولية كبيرة ووالدها اعطاها مسئولية اعماله لانها ابنته البكر'تستغل جمالها وذكائها في العمل ولكن تخفي...