aku up lagi nih hehe.....seperti biasa sila vote and comment ye anuck"
biasakan untuk follow.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Happy reading~Acara makan sudah tamat beberapa puluh minit yang lepas dan kini pemuda Jung sedang berada didalam ruangannya untuk menanda file kerja sehingga......
cklek
Pintu ruangannya dibuka begitu sahaja tanpa ada ketukan dan Jeno mengenali itu siapa. Bukan Lucas dan Jungwoo kerana mereka baru sahaja keluar untuk ke pusat beli-belah.
"Apa? to the point sahaja, aku sedang malas ingin berteka-teki denganmu"
Pemuda yang ditanya itu hanya tersenyum tipis, adiknya memang lebih suka terus kepada topik perbicaraan sahaja.
"Wow calm down dude... aku hanya ingin melawat adik ku yang kecil ini saja"
"Ck umurku setahun lebih muda sahaja darimu, katakan saja apa kau mahukan"
"Jadi kau berjaya mendapatkannya bukan? Apa yang ingin kau lakukan sekarang?
"Itu urusanku, kali ketiganya Mark Jung apa yang kau inginkan?
Ya lelaki itu ialah Mark Jung atau perkataan lebih mesranya adalah hyung kandungnya. Mark dan Jeno sangat rapat ketika kecil dan sehingga sekarang hubungan mereka masih tidak berubah. Mesra dan perhatian terhadap satu sama lain.
"Tidak ada aku hanya ingin menumpang saja di mansion mu."
Jeno tahu disebalik kata-kata hyung kandungnya itu.
"Jujur saja Mark, kau cuma mau mengelak dari dijodohkan, bukan begitu?"
Mark tersenyum tipis. Adiknya memang tahu apa yang ia maksudkan.
"Kau memang tahu Jen, aku tidak mau dijodohkan apa lagi dengan wanita-wanita yang aku tidak punya perasaan"
Mark Jung adalah anak sulung di keluarga Jung jadi wajar saja jika ia akan dijodohkan dulu tetapi Mark tidak pernah menerima mana-mana perjodohan itu. Ia cuma merasa bahawa semua itu hanya sia-sia. Mark cuma ingin bernikah dengan seseorang yang ia cintai dan ia ingin dicintai juga dari luar dan dalaman.
"Solusinya hanya satu, kau perlu mencari kekasih"
"Siapa? aku bahkan tidak pernah jatuh cinta Jen, bagaimana aku mampu mencari kekasih dalam masa seminggu?"
Mark masih ingat akan kata-kata daddy nya, jika ia tidak mau dijodohkan ia harus mencari kekasih dan tempoh nya hanya satu minggu. Gila. Bagaimana ia mampu mencari kekasih dalam masa seminggu?
"Bukan masalah ku"
"Oh ayuhlah Jeno jangan begini dengan hyung kandungmu sendiri"
"Kau mau apa Mark? Aku bahkan tidak tau apa yang kau inginkan, tidak tau kau ingin yang seperti apa"
"Cuma cari yang comel dan lucu saja, tolonglah Jen"
Huh memikirkan semua ini membuat Jeno pusing. Ia masih punya file yang belum selesai dan sekarang pikiran ditambah dengan masalah Mark yang perlu mencari kekasih serta jangan lupa bahawa ia harus menguruskan sesuatu untuk pujaan hatinya itu.
"Diam saja Mark, aku pusing sekarang. Kau punya seminggu kan? jadi gunakannya untuk mencari kekasih bukannya datang meminta padaku bodoh"
"Ah aku punya idea, bagaimana jika aku meminjam kekasih mu itu?"
"Mark sialan, kau ingin ku bunuh?!"
"H-haha tenang Jen aku bergurau, jangan m-marah begitu hahaha"
Tawa dan nada suara Mark yang terdengar canggung itu menunjukkan bahawa ia sedikit takut pada adiknya. Jujur saja, Mark memang mempunyai pangkat sebagai anak sulung tapi tidak boleh ia elakkan bahawa terkadang ia takut pada Jeno, terlebih lagi sekarang bila si adik sudah mendapatkan miliknya.
YOU ARE READING
THE MAFIA
Actionapa perasaan mu setelah didera oleh ibu bapa kandungmu sendiri dan dijual pada mafia terkejam didunia bagi seorang Na Jaemin ia hanya mampu pasrah pada takdirnya [nomin] [bxb] [mpreg] start: 31 Jan 2022 end:-