꧁Nagito Komaeda x fem!reader - demon꧂

65 3 10
                                    

Shot dla rantaro_ciezje

Instrukcja

[T/I] - Twoje imię

[T/N] - Twoje nazwisko

[T/W] - Twój kolor włosów

[T/K] - Twój kolor oczu

[T/U] - Twój ulubiony kolor

~~~

Jesteś [T/N] [T/I], ostateczna egzorcystka, dziwne, huh? Gdy wszyscy gadają o tym że nadprzyrodzone stwory nie istnieją, ty wiesz swoje. Widziałaś wiele, za wiele, nie potrzebujesz nikogo.

Tylko siebie

Ahhg! Głupi, głupi! —Darłaś się na siebie, twój ukochany budzik ciebie nie obudził. Gdzie biegniesz? Do Hope Peak Academy, mimo iż wszyscy widzieli w ciebie tylko dziwaka, to oni wyciągnęli do ciebie rękę, jesteś zaszczycona i obiecałaś sobie że będziesz najlepsza z ich wszystkich i nie będziesz się rozkojarzała. Ważna jesteś tylko ty.

Po długim szukaniu swojej klasy, w końcu ją znalazłaś, jak poparzona do niej wbiegłaś. Zamiast normalnie wejść, to na kogoś wpadłaś. Ta osoba spadła na ławki a potem spadło krzesło, au. Już miałaś pytać czy nic się nie stało, ale osoba tylko się...zaśmiała?

—Żyjesz? —Zapytałaś oschło podchodząc niepewnie, żadna normalna osoba by się nie śmiała po takim upadku. A co jeśli...to demon?!

—Nic się nie stało! —Zaczął wstawać, z jego nosa leciała krew. —Widać nie tylko ja jestem wcześnie...

—Wcześnie?

—Do lekcji zostały jeszcze dwie godziny, miałem przyjść później, ale zepsuł mi się budzik, myślałem że jestem spóźniony! Jeśli mógłbym zapytać, jaki jest twój talent?

Nie żadne, jak masz na imię, tylko talent? Już ci się nie spodobał.

—Jestem [T/N] [T/I] ostateczna egzorcystka—Powiedziałaś cofając się trochę do tyłu, sama nie wiesz czy to jest demon, duch, bo napewno nie człowiek.

—Jaki piękny talent...ja jestem Nagito Komaeda, ostateczny szczęściarz

Szczęściarz?! To nie jest talent z tej ziemii...musisz przepędzić demona gdy jeszcze można...


























    Minęło...kilka miesięcy, ale...to zrobisz! Przecież jesteś [T/I]! Wy nawet się nie przyjaźnicie! To nie tak że codziennie się spotykacie, to nie tak że on cię pociesza gdy jesteś smutna, to nie tak że to przez niego zaczęłaś coś czuć. Przyszłaś tu jedynie dla pracy! Nie żeby robić przyjaciół...ale on nie jest twoim przyjacielem.

    On jest twoim kochankiem





~~~

Wyszło?

Meh, może być. Krótkie ale treściwe

Noooo

Jak tam samopoczucie?

Anyway

Zagłosujcie i skomentujcie! Bayon~

358 słów

꧁Danganronpa | one shoty꧂Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz