Shot dla PsychoKokoszka
Instrukcja
[T/I] - Twoje imię
[T/W] - Twój kolor włosów
[T/K] - Twój kolor oczu
[T/U] - Twój ulubiony kolor
~~~
Chabashira siedzi na przeciwko swojego nowego młodszego brata, czemu nie mogłaby być to siostrzyczka? Tenko w głowie zaczęła przeklinać [T/W]-włosego a on bawił się tylko nerwowo dłońmi nie wiedząc co może zrobić.
Tenko westchnęła i wyszła z pokoju bez słowa, po co jej rodzice adoptowali tego bachora? Nigdy nie uzna go za członka rodziny, a co najmniej za brata.
Tenko Chabashira jest też znana jako Ostateczna Mistrzyni Aikido, chodzi do Akademii Szczytu Nadzieji, jak się później okazało, ten mały szczyl też chodzi do Akademii! Tylko do wersji podstawowej, ale tak czy siak...
Chabashira zdenerwowana poszła położyć się spać, nie wymieniła z nim nawet jednego zdania a i tak go nienawidziła. Z czego co dowiedziała się od rodziców, to ma na imię
[T/I], ma dziesięć lat i jest ostatecznym twórcom pluszaków.Następnego dnia w szkole była dosłownie tykającą bombą. Każdy się zastanawiał o co chodzi, nawet zbytnio nie gadała z Yumeno co było dla niej dość dziwne.
—Jak myślicie, co się stało?... —Wyszeptał Momota co chwile patrząc na Tenko, która siedziała w swojej ławce i bawiła się swoim długopisem.
—Hmm, trudno stwierdzić —Odparła Iruma drapiąc się po swojej brodzie.
Nagle wpadła na (nie dość) wspaniały pomysł
—Na pewno znalazła sobie chłopaka! —Powiedziała triumfalnie, wszyscy na nią popatrzyli z wymalowanym wtf na twarzy. —No co?
—Ale...ona nienawidzi mężczyzn —Stwierdził Shuichi.
—Nie lepiej po prostu zapytać? —Spytała zmieszana Kaede.
—Nieee, lepiej główkować —Momota zamknął jedno oko i pokazał kciuka w górę, Kaede jedynie westchnęła wiedząc że nie przekona swojej klasy.
—Głupie —Wymamrotał Ryoma patrząc na dziewczynę.
—Jak Chabashira będzie gotowa, to nam powie —Powiedziała jak zwykle spokojnie Tojo.
—Mówicie o mnie? —Zapytała Tenko pojawiając się z nikąd, każdy dostał zawału oprócz Kirumi, która jak zwykle miała swoją spokojną postawę.
—Chabashira-chan! Mówimy o tym jak piękna jest dziś pogoda! —Uśmiechnął się Kokichi.
—Nie ciebie pytam mały degeneracie —Tenko zmarszczyła brwi.
—Weee! Czemu jesteś dla mnie taka nie miła?! —Chłopak się popłakał, ale nikt za bardzo się tym nie przejmował.
—Po prostu...zastanawiamy się czemu jesteś taka przybita —Wypaliła Kaede drapiąc się po karku. Tenko skrzywiła się, wzięła jedną dłoń na swoje piersi i postanowiła że podzieli się ona z nimi jakże "wspaniałą" nowiną.
CZYTASZ
꧁Danganronpa | one shoty꧂
Romance-Character x reader ♥︎ -Character x character ♥︎ -Relacje romantyczne ♥︎ -Relacje przyjacielskie ♥︎ z͟n͟a͟c͟z͟ ͟y c͟ ͟0͟-͟