Seděla jsem na parapetu, v rukou držící mou poslední extázi. Dívala jsem se na ni, a ona na mě. Jako kdyby mě přemlouvala, abych si ji strčila do úst. Byla jsem pod velkým tlakem, naléhala na mě. ,,Dej si mě." Žadonila.
Neodkázala jsem odolat. ,,Kurva." Vydechla jsem a rychlostí blesku ji spolkla. Do pokoje vtrhl pár dvou nadržených vysokoškoláků, a tak jsem se rychle sebrala a odešla pryč.
,,Já ti říkala ať sem nechodíme Viv." Popadla jsem Vivienne za ruku. ,,Co máš za problém? S tebou je fakt nuda Rue." Prskla a odešla zpátky pro další alkohol.
,,Sakra nemůžu tě tu nechat." Naštvaně jsem ji vzala pití z ruky. ,,Rue ty se buďto potřebuješ fakt pořádně vožrat, nebo si jen zašukat." Zasmála se ona a její kámoši.
Neměla jsem na to nervy, pořádně jsem napřáhla ruku a následně ji vrazila facku.
Všichni kolem vyděšeně ztichli, nastalo trapné ticho.. a já cítila jak na mě každý zírá.
,,Ty kurvo!" Zařvala a vrhla se na mě..
,,Rue stávej za pět minut ti jede autobus."
Naštěstí to byl je blbej sen.. nebo ne?
Měla jsem vokno, totální vokno.
,,Rue jsi v pohodě?" Zeptala se spolubydlící Kaia a podala mi lahev vody. ,,Dik." Zabrumlala jsem a napila se vody. Třeštila mi hlava, a očima jsem kmitala sem tam po pokoji.
,,Máš asi čtyři minuty na to dojít na zastávku.. myslíš, že to zvládneš?" Zašeptala zatímco mi házela do školního batohu sešity.
,,Jo asi jo." Zvedla jsem se, protáhla se a odešla do koupelny. ,,No do prdele." Zasyčela jsem, když jsem spatřila obrovské kruhy pod očima. Moje rozcuchané, mastné vlasy jsem uvázala do menšího drdolu.,,Seru na to." Špitla jsem a vystříkala na sebe polovinu obsahu Kai voňavky. ,,Hm voní jak marcipán." Řekla jsem si pro sebe, když jsem si přičuchla k mému tričku. Pak už jsem na sebe oblíkla pohozenou vínovou mikinu, a vrátila se do pokoje. ,,Dvě minuty." Hodila mi batoh a já rychle vyběhla z pokoje pryč.
,,Rue visíš mi za nájem 400 babek." Zakřičela na mě paní Anderson, která mně a Kai pronajímala pokoj. ,,V Pondělí to máte mít!" Falešně jsem se pousmála a dál utíkala pryč.
,,Dneska je Pondělí!" Ohradila se, ale to já už zavírala dveře. Jakmile jsem přiběhla na zastávku, autobus tam naštěstí ještě nebyl.
,,Kam jedeš kočko?" Ozval se hlas starého bezdomovce ležícího u koše. ,,Do školy." Zašeptala jsem a zamávala na přijíždějící autobus..
,,Rue? No do prdele! Ty teda vypadáš.." Ozvala se Maddy a plácla mě do ramena.
,,Ah Maddy... dlouho jsme se neviděli"
Pousmála jsem se a Maddy si dál kráčela ke skříňkám. ,,Rue Rue dneska ti to fakt sekne."
,,Cassie změnila si..-" ,,Haaha všichni se měníme. Je to normální." Zasmála se a následovala Maddy. ,,Nepřijde ti Cass taková.. jiná?" Zeptala jsem se Kat a ona přikývla.
,,Vypadá jako levnější verze Maddy to musím uznat, ale proč tak najednou?" Objala mě za ramena a společně jsme šli za Maddy, a Cassie. ,,Rue potřebuju od tebe sehnat nějaký to éčko. Nate se poslední dobou chová jak totální idiot." Práskla se skříňkou Maddy a já jen tiše přikývla. ,,Kat co to kurva je?" Ukázala na Kat a všichni se na ni otočili.,,Ehm nelíbí se ti to?" Řekla s kamenným výrazem. ,,To si kurva piš. Vypadáš jak pornstar z levnýho porna." Prskla a protočila očima Madds. ,,Prosím? Asi sis spletla dobu, nebo co to má být?" Ukázala na Madds.
,,Mám toho ráda dost, ale tohle už je kurva moc." Strčila prstem do Kat, načež ji to Kat vrátila dvakrát tolik.
,,Cassie na čí jsi straně?" Zařvala Maddy a Cassie se celá rozklepala.
,,J-já n-nevím." Vykoktala.
ČTEŠ
eudorfín
Hayran KurguPříběh je inspirován původním, i s postavami. Konec je ale tak trochu jiný, a vztahy mezi postavami jsou také trochu jiné. Co se stane na konci s Cassie a Maddy? To se dozvíte.. xoxo Varování! • příběh může obsahovat spoilery • není vhodný pro sl...