אזזז הבנתי שעכשיו הקטע זה לעשות ראיונות עם הדמויות אזז.... קליאו!! כי זה זוג מתוק והייתי חייבת😅
תהנו♥️מראיינת: נמצאים אצלנו היום ליאו וקליפסו, שלום לכם.
ליאו: *מצית את עצמו בטעות* מצטער, אני לא כל כך טוב במפגשים חברתיים פומביים.
קליפסו: ליאו, תיכבה! אתה עושה לי בושות!
מראיינת: טוב, אמממ.... פתיח ובואו נתחיל.
ליאו: פתיח?
הנער שהסתובב בעולם ורכב על דרקון ענק כדי להציל את האחת והיחידה, קליפסו!
אשר נגזרו עליה חיי נצח באי הבודד האחד והיחיד; אוגיגיה!מראיינת: אוקיי, קליפסו! שאלה ראשונה: האם אי פעם פקפקת ביכולתו של ליאו להגיע ולהציל אותך מאוגיגיה?
קליפסו: האמת היא שלא חשבתי שמישהו אי פעם יצליח לעשות דבר כזה. בעיקר לא ליאו.
ליאו: *צועק ברקע* היי!
מראיינת: ו... איך את מתמודדת עם פרצי האש התמידיים שלו?
קליפסו: טוב מהצפוי. למרות שהוא איכשהו מצליח להרוס גם את הבגדים חסיני האש שאני תופרת בשבילו, מקרי השריפות בביתן הפייסטוס כבר ירד ואנחנו על מצב של רק עשר שריפות בשבוע. שיפור משמעותי.
מראיינת: ליאו, איך אתה מתאר את ההרגשה לחזור לקליפסו? הייתי עובר הכל שוב בשבילה?
ליאו: בשביל קליפסו כלאתי אלה-עם-פיצול-אישיות-אידיוטי, פתחתי בור-לבית-חולים בעזרת זרוע מכנית ענקית ומתתי. בסגנון ייחודי. אה, וכמובן חזרתי לחיים. הכל בשביל לחזור אליה. הייתי עושה את זה עוד אלף פעמים בשבילה. הרגשתי כאילו-
קליפסו: *מסמיקה* עדיף שפשוט תסתום.
ליאו: אבל- *רואה את המבט שלה* אה... עדיף.
מראיינת: אממ... אוקיי. איך הייתם מתארים זה את זה?
ליאו: יופי מסחרר.
קליפסו: דביל.
מראיינת: אה...
*ג'ייסון נכנס בריצה*: ליאו, צריכים אותך.
ליאו: כרגיל.קליפסו: *צופה בליאו שרץ החוצה* האמת היא, שבינינו.... *רוכנת כממתיקת סוד* הוא די... חתיך.
ליאו: *צורח מבחוץ* שמעתי את זה!
*קליפסו נשענת חזרה בכיסא ומסמיקה*: אין לי מושג על מה אתה מדבר.
מראיינת: אוקיי.... קליפסו, שאלה קצת אישית: איך את מרגישה לחיות במחנה עם פרסי בסביבה?
קליפסו: *נבוכה* האמת היא שחשבתי שזה יהיה יותר נורא-
פרסי *מוחה מבחוץ*: היי!
קליפסו: אבל האמת היא, שדי טוב לי שהוא כאן. זה סוג של סגירת מעגל. ואני יודעת שהוא ביקש מהאלים לשחרר אותי. למרות שזה לא קרה בסוף בעזרתם, טוב לדעת שהוא עדיין חשב עליי. אבל עכשיו... הרבה פחות מביך להיות בקרבתו. וגם יש לי את ליאו, אז למה אני צריכה בני פוסידון? *קריצה*
פרסי: היי!
מראיינת: איך החיים במחנה החצוים?
קליפסו: הכל פה כל כך שונה מאוגיגיה. יש פה חצוים, סאטירים, לפעמים אלים, יש פה דרידאות וניאדות ואני פשוט... זה כל כך מבלבל פתאום לחיות בחברת יצורים נוספים...ואנשים שבאמת דואגים לי. וליאו. *הבעה חולמנית*.
ליאו *נכנס בריצה:* חזרתי!! נכון שהתגעגעתם?
מראיינת: כן.
קליפסו: לא ממש.
מראיינת: *מבט ערמומי* אז... איך עם ליאו?
קליפסו: היה יכול להיות גרוע יותר.
ליאו: היי!
מראיינת: (חושבת לעצמה מה אלה שינויי מצב הרוח האלה של קליפסו-)
טוב, זה הכל להיום. ניפגש בפעם הבאה בראיון עם ריינה, או עם תאליה. תלוי מי תהרוג אותי חזק יותר שאבקש ממנה לבוא לראיון. עד כאן ב'עיתוני-החצוים'.ליאו: *עולה באש* אופסי.
מקווה שנהניתם,
נתראה בפרקים הבאים✨
YOU ARE READING
השבעה- סיפורי מחנה ✨
Fanficראיונות, תמונות, קטעים, וואנשוטים, מימס ועוד כל מיני דברים על החבורה האהובה עלינו ♥️