"Mesaj at!"
Kız gecesinde olay nasıl benim platonik aşkıma dönmüştü bilmiyorum ama şu an 3 kişi toplanmış benim üzerime geliyorlardı.
"Yapamam! " diye çığlık attım.
Esma bir yandan kolumu tutup sallarken Özlem ellerini çenesinin altına koymuş bana bakıyordu.
"Hadi ama. Alt tarafı mesaj atacaksın. Ara demedik ya çocuğu!"
"Öyle durduk durmadık yere ne mesajı atmamı bekliyorsunuz? "
Kızlar sessiz kaldılar haklılığım karşısında. Çünkü saat gecenin 3'ünde birisine mesaj atmak için ya sapık olmak gerekiyordu ya da aşık. Ben ikinci seçenekte olsam da hâlâ akıl kırıntısı barındırıyordum.
"Mesaj atman gerekiyor. Başka nasıl konuşacaksın çocukla? 2 senedir yan sınıfında çocuk. Bir adım bile atamadın. "
Ömer... C şubesinin en tatlı erkeği. Kumral saçlı, kahve gözlü bir afet-i devran. Okula kayıt yaptırmaya geldiğim gün görmüştüm onu. O zamanki hali bile beni benden almıştı. Dermansız derde o vakit düşmüştüm. Kendisiyle hiçbir muhabbetim olmasa da her tenefüs gözlerim onun üzerindeydi. Okulda onu görebileceğim her ortama giriyordum ancak bir türlü konuşamıyordum onunla. Ki konuşsam da ne diyecektim onu bile bilmiyorum ya.
Kızlara baktım. Hepimiz uykusuzluğun verdiği sarhoş kafalardaydık. Bu saatlerde alınan kararların sağlıklı olmadığından adımız kadar emin olsak da kendimizi durduramıyorduk sanırım. Çünkü sıra bana gelmeden önce İrem eski sevgilisi olan şerefsize dayanamayıp saydırdığı mesajlar atmıştı. Evet beynimiz çalışmıyor şu saatte.
Ellerimle yüzümü sıvazladım. Kızlar bana bakıyordu umutla. Kenardaki bardağımın dibindeki kolayı fondip yapıp telefonumu elime aldım. Düşünenin çocuğu olmazdı.
O üşenenindi sanki?
Düşünenin de olmuyor şu an.
"Şak diye mesaj atamam. O nedenle başka bir plan var aklımda. Sizlerle grup açıyorum. Ardından onu da ekleyeceğim. Yanlışlıkla eklemişim gibi olacak. Onu çıkardıktan sonra özelden 'A özür dilerim yanlışlıkla seni eklemişim.' diye yazarım. Artık gerisi nasıl ilerler bilemiyorum. "
Kararımdan vazgeçmeden grup oluştura girip grubu kurdum. Grup ismine "girls night'22" yazdım. Bu şekilde yanlışlıkla eklendiğini anlardı. Ardından grubu oluşturdum ve Ömer'i gruptan çıkardım. Bir iki saniye soluklandım ve Ömer'e mesaj atma aşamasına geçtim. Adının altında "Çevrimiçi" yazıyordu. Haftasonu olduğu için uyumamıştı iki gözümün çiçeği.
Yağmur: Hey 🙋🏻♀️
Yağmur: Gece gece rahatsız ediyorum ancak az önce bir yanlışlık oldu. Yanlışlıkla gruba ekledim seni. Çok çok pardon 🙏🏻"Ay düzgün bir mesaj yazsaydın Yağmur. Bir de hey demişsin çocuğa. Amerikalı mısın sen? Hey ne?!"
Esma'nın sitemine cevap veremeden mesajlarım mavi tik oldu."Ay gördü! " diye diye bağırdım. Hepimiz pür dikkat telefona bakıyorduk. "Yazıyor..." ibaresi gelince besmele çektim. Sen büyüksün Allah'ım.
Ömer: iyi akşamlar
Ömer: olur böyle şeyler sokıntı yok
Ömer: ama numaramı nereden buldun
Ömer: siman tanıdık ama tanıştığımızı hatırlamıyorumD şubesinden Yağmur ben. Geçen dönem Yasemin hocayla beraber proje yapmıştık seninle. Oradan kalmış numaran.
Kendisi kimya dersinde hocayla proje yapınca ben de proje yapmaya karar vermiştim. Proje sevdam kimyadan değil ondan geliyordu ki bir süre sonra hiçbir yerde onu göremeyince projeden de çekilmiştim.
Ömer: okey
Telefona bakakaldım.
"Okey mi?! Sadece okey mi?! Bir tarafına girsin okey! "
Kızlar bana mahçup halde bakıyordu. Özlem kolumu sıvazlarken İrem önüme bir bardak çay ile bir tabak tatlı uzattı. Bu "al kuzum iyi gelir yarana" demekti. Tatlıdan bir kaşık ağzıma atıp derin nefes verdim.
"Hiç değilse yazdım değil mi? "
Kızlar bana kafa salladılar.
"Aynen kanka. Hem seni de tanımış oldu. "
Kafamı sallayıp bir kaşık daha tatlı aldım. Aşk hikayem burada bitmişti belli ki.
•
Selam. O kadar çok texting yazmak istiyordum ki. Bu şekilde başlayayım istedim. Bilgisayar kullanmak zor olduğu için telden yazıyorum. İnşallah kaymalar olmaz.
24 yaşında bir insan olarak lise kurgusu yazmak beni biraz yoracak ama başaracağım inanıyorum mdmdmd
Fotoğraftaki çizimi bilen bilir. Aşkım çiftimin lise haline bayılıyorum. İnşallah Yağmur'la Ömer'e de bayılırım.
Çok çok öptüm.(17.05.2022)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEY! | yarı texting
Novela Juvenil11. sınıfa giden Yağmur iki yıldır platonik olduğu yan sınıftaki çocuğa arkadaşlarının gazıyla bir gece mesaj atar. Ancak işler istediği gibi gitmez. Tüm umutlarını bir gemiye doldurup ateşe veren Yağmur'a yeni bir umut kapısı açılır. Bakalım bu sef...