2

233 18 1
                                    

Cineva spunea că răzbunarea e o mâncare pe care trebuie s-o mănânci rece, și sunt total de acord. Răzbunarea nu e pentru cei care au regrete, este pentru cei reci, care nu regretă alegerea aceasta.
Scurg și ultimul strop din lichidul maroniu care zăcea pe fundul ceștii. Mă ridic și vreau să pornesc spre tejghea pentru a îmi lua la revedere de la Erik, însă observ un bărbat cu care acesta stătea de vorbă. Mă apropii subtil și încep să vorbesc.

-E timpul să îmi iau zborul, ne vedem mai târziu? Întreb eu de Erik care se sperie când îmi aude vocea.
-Sigur că da. Spune el și îmi zâmbește.
-Ai planuri pe mai diseară? Întreb eu plictisită.
-Nu cred, de ce? Întreabă el curios.
-Am vorbit cu Emily și poate mergem într-un club sau ceva.
-Sună bine. Spune el zâmbind.
-Bine, îi zic lui Emily că ai salutat-o. Spun eu.
-Aa, Sam, el e Reid, fratele meu vitreg. Spune și îmi face semn la băiatul de langa mine.

Mă uit la el, și cu siguranță gura mea ajungea pe podea, era un bărbat cu parul brunet, ochi albaștri și cu multi mușchi, dezavantajul era că era îmbrăcat în uniformă de polițist.

-Sam, o plăcere să vă cunosc domnule. Spun eu și întind mâna.
-Plăcerea e de partea mea. Spune el prinzându-mi mâna și pupând-o.
-Uau, deci cavalerismul nu a murit de tot. Spun eu zâmbind.
-Cred că sunt ultimul din specia mea. Spune acesta.
-Și dacă te-aș ajuta să îți duci specia mai departe. Spun eu jucându-mă cu degetele pe brațul acestuia.
-Ok, de ajuns. Reid, Sam e cea mai bună prietenă a mea, e ca și sora mea, mai mult, e ca mama mea, așa că nu te da la ea, ar fi ciudat. Spune Erik.
-Nu era mama ta măritată cu tatăl meu? Glumește Reid uitându-se în continuare la mine.
-Gat! Valea Sam, du-te la Emily, stabiliți unde mergem până nu vomit. Glumește el.
-Mi-a părut bine de cunoștință, o zi bună. Spun eu apoi mă îndrept spre ieșire.

Ieșită din cafenea, scot telefonul și o apelez pe Emily.

-Ce vrei? Spune ea somnoroasă.
-Cred că Erik iar ne va băga în belele. Spun eu.
-Adică? Întreabă ea.
-Adică aparent are un frate vitreg, care e și sexy, și polițist.
-Polițist?! Strigă ea.
-Da, polițist, ai auzit bine.
-Și care e faza? Spune ea știind că e mai mult de atât.
-E sexy, și mi-a făcut cunoștință cu el, și nu m-am putut abține și am flirtat cu el. Spun eu rușinată.
-E, mare lucru, dacă e sexy cum zici, poate merge de o tură, fară prea multe detalii personale, dacă știi ce zic. Spune ea.
-Nu, nu știu ce zici. Spun eu.
-Adică pentru o noapte nu e nevoie să aibă prea multe detalii de la tine, și in caz că ajunge prea departe, facem ce știm mai bine. Spune ea.
-Fugim? Iar? Întreb eu.
-Da. Spune ea simplu.
-Nu, am spus că anul ăsta îmi termin planurile, nu mai fug. Spun eu.
-Da, ai și tu dreptate. Spune ea.
-Pregătește-te, mergem în club. Spun eu apoi închid telefonul.

Ajunsă acasă îmi aleg o rochie sexy, o iau pe Emily, și mergem în parcare. Deschid mașina, urcăm în ea, ne punem centurile și pornim spre club. Ajunse, ne dăm jus, încui mașina și așteptăm. Emily e foarte curioasă să vadă dacă Erik îl va aduce pe Reid pentru că i-am făcut o descriere care sună, cum a zis ea...delicioasă... Văd un Audi negru care intră în parcare, e mașina lui Erik pe care i-am făcut-o cadou de ziua lui anul trecut. Acesta iese din mașină împreună cu Reid, aparent l-a chemat și pe el. Mă uit la Emily care îl analiza din cap până în picioare și părea să fie mulțumită.

-Emily, el e Reid, fratele meu vitreg. Reid, ea e Emily. Spune Erik.
-Încântată! Spune Emily în timp ce îi strânge mâna lui Reid.
-De asemenea. Spune acesta.
-Mergem? Întreb eu zâmbind.

Emily se prinde de Erik pentru a merge mai ușor cu tocurile iar Reid vine la mine și îmi oferă mâna sa.

-S-a întors cavalerul. Spun eu prinzându-i mâna.
-Sigur că s-au întors cavalerul la prințesa lui. Spune el zâmbind.

Răzbunarea ochilor verziUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum