Mă trezesc cu mâinile încolăcite în jurul unei talii subțiri cu pielea fină, mi-am dat seama imediat că este Sam, parfumul ei este inconfundabil. M-am asigurat că de data asta nu mai scapă din mâinile mele, la propiu. Aceasta încă dormea, sau mă rog, se prefăcea, nu e o actriță prea bună, am surprins-o uitându-se cu coada ochiului la mine. Am decis să o învăț minte asa că am început să o sărut pe gât în timp ce mâna mea se strecura pe sub tricoul ei alb care îmi aparține. Se ține tare, deși a tresărit puțin. Continui să cobor cu săruturile pe claviculă iar mâna mea își face drum încet spre un sân. Încă speră că o să plec și că ea se va putea strecura nevăzută din casă. Cobor cu săruturile spre sâni nu mai rezistă și îi scapă un geamăt care mă face să vreau mai mult de la ea însă mă abțin. Mă retrag cu greu și trag mai bine plapuma pe noi.
- Bună dimineața. Spun eu zâmbind cu gura până la urechi pentru că fața ei roșie era foarte amuzantă.
Aceasta se uită în jur apoi la mine, iar apoi se uită la corpul ei care este acoperit doar de un tricou mai lung. Panica din ochii ei mi se pare hilară.
- Noi doi, ă, aseară. Începe ea bâlbâinduse însă o întrerup imediat.
- Nu, aseară erai beată, te-am luat de la club și cum Erik nu răspundea, te-am adus aici, te-am pus în pat, și ai adormit, te-am schimbat și asta a fost., pantalonii îți cădeau așa că am renunțat la ei. Spun eu calm.
- Deci noi nu. Spune ea.
- De ce? Ai fi vrut să se întâmple? Spun eu și trasez linii me clavicula ei coborându-mi ușor mâna.Aceasta se suie pe mine și începe să mă sărute cu foc, am cam stârnit-o cu săruturile și atingerile de mai devreme.
Cred că stau și mă holbez la scrisoare și la dosar de jumătate de oră, poza și scrisul îmi par atât de cunoscute însă nu îmi pot da seama de unde. Mă uit la ceas și observ că au trecut doar cinci minute. Simt niște mâini reci pe umerii mei care coboară spre pieptul meu gol. Simt și niște buze calde care încep să îmi sărute gâtul.- Ai dormit doar o oră, de unde atâta energie? Întreb eu râzând prinzând de o mana care se ducea prea jos.
- Nici eu nu știu, dar îmi place. Spune și continuă să îmi sărute gâtul și clavicula.
- Știi că asta ar fi a 3-a oară pe ziua de azi nu? Spun eu și un geamăt îmi iese atunci când îmi mușcă gâtul ușor. -Daca vom continua așa, voi rămâne fără prezervative. Adaug zâmbind.
- Asta e, mai cumpărăm. Spune și ea râzând și se așează pe mine cu fața spre birou însă se crispează imediat devenind palidă.
- S-a întâmplat ceva? Întreb eu curios.
- Ce e asta? Întreabă și ea încordându-se.
- Cazul unei fete, a dispărut la 16 ani, aparent a fugit de acasă, iar în scrisoare scrie că dacă supraviețuiește va căuta zăzbunare. Spun eu și încep să o sărut pe gât vrând să îi distrag atenția de la fata blonda din poza. Aceasta însă continua să se holbeze preț de câteva clipe. Mă ridic cu tot cu ea în brațele mele și o arunc pe pat aceasta începând să râdă.
-Să știi că nu e frumos să mă stârnești și după să mă abandonezi spun eu punându-mă peste ea apoi plasez săruturi pe sânii ei moi.
CITEȘTI
Răzbunarea ochilor verzi
RomanceSam, o femeie cu ochii verzi pe care cândva îi ascundea, a fost dată dispărută când avea doar 16 ani. Unii spun că a fost răpită, alții că s-a sinucis, nimeni nu mai are speranța să o găsească. Însă aceasta și-a trăit viața cu un singur gând, să se...