5

188 19 1
                                    

Mă îndrept spre casa care mi-a fost indicată de către un trecător. Aici ar trebui să locuiască părinții lui Summer Williams, Richard și Noemi Williams. Bat la ușă și strâng mai bine dosarul galben în mână. Ușa se deschide și apare un bărbat cu părul blond, puțin cărunt și ochi albaștrii, îmi pare cunoscut.

-Vă pot ajuta cu ceva? Întreabă acesta ușor speriat. Mi-a zis multa lume că arăt impunător din cauza înălțimii mele, iar uniforma nu prea ajută la calmarea persoanelor.
-Nu vă panicați, am venit în legătură cu cazul Summer Williams. Spun eu ferm încercând totuși să îl liniștesc.
-Credeam că s-a renunțat la acest caz de mult. Spune acesta întristându-se din cauza faptului că nu și-a putut găsi fiica.
-Da, s-a renunțat, dar totuși am primit și eu o șansă să încerc să îl rezolv. Spun eu.
-Sigur, poftiți în casă. Eu sunt Richard. Spune și mă lasă să intru.
-Agent Reider Wilson. Puteți să îmi Spune-ți Reid. Spun eu simplu.
-Noemi! Haide în sufragerie. Strigă acesta.

În încăpere apare o femeie cu părul castaniu la fel de încărunțit ca al bărbatului și ochi verzi, mai puțin intenși decât ai fetei din poză. Amândoi îmi par atât de cunoscuți.

-S-a întâmplat ceva? Întreabă femeia puțin panicată la vederea mea alaturi de soțul dumneaei.
-Domnul investighează cazul lui Summer. Spune bărbatul lăsând capul în pământ.
-Dar cazul fusese închis acum câțiva ani. Spune femeia uitându-se încruntată la mine.
-Am zis că merită să încerc. Spun eu zâmbind puțin stânjenit.
-Spuneți-ne cu ce va putem ajuta. Spune femeia.
-Am câteva întrebări. Spun eu.
-Sigur. Spune bărbatul.
-Sunt persoane la care aceasta ar fi putut pleca? Care chiar ar fi ascuns-o? Întreb eu.
-Summer era un copil perfect, nu am avut niciodată probleme cu ea, și toată lumea știa asta, deci nu cred că prietenii noștri ar fi ascuns-o de noi când i-am sunat cu disperare că ea lipsește. Spune femeia.
-Poate ar fi cazul să aduci scrisoarea. Spune bărbatul uitându-se la femeia care parcă se blocase.
-Da. Spune femeia imediat ce își revine, și pleacă.
-Înainte să dispară Summer ne-a dat o scrisoare și a zis să o deschidem doar în cazul în care ea pățește ceva sau dacă nu o mai găsim. Nu am luat-o în seamă atunci, însă nici după ce a dispărut nu am citit-o. Spune Richard.

Noemi vine și îmi întinde un plic alb pe care scrie cu litere de mână "mama și tata„. Mă uit la cei doi apoi rup cu grijă sigiliul, desfac scrisoarea și încep să o citesc cu voce tare.


Dragii mei părinți,

Dacă ați ajuns să citiți asta, înseamnă că am avut însfârșit curaj să plec.
Dacă vă întrebați de ce am plecat, e din cauza voastră, și a tuturor persoanelor care m-au făcut să sufăr atât de mult.
În locul vostru m-aș ruga să fiu moartă, să nu mai existe pic de speranță cum că aș trăi, deoarece dacă supraviețuiesc, voi veni și mă voi răzbuna. Am de gând să fac tot ce îmi stă în putere să îi fac pe toți cei care mi-au greșit, să sufere în cele mai dureroase moduri, ochi pentru ochi și dinte pentru dinte, nu-i așa tată?
Ați fi putut să opriți toate astea doar dacă m-ați fi ascultat, dar nu există om mai surd decât cel ce nu vrea să asculte.

Summer

Citind asta o furie s-a stârnit în mine, dacă părinții acestei fete s-ar fi comportat frumos cu ea, aceasta nu ar fi fugit și ar fi fost bine mersi acasă cu părinții și familia ei, eventual și la brațul unui bărbat. Îmi ridic ochii din scrisoare și îi observ pe cei doi plângând.

-Există o posibilitate să îmi lăsați mie asta, și eu promit că după ce voi termina cu cazul să vă înapoiez scrisoarea? Întreb eu uitându-mă la ei.
-Sigur că da. Spune femeia plângând și ținându-și soțul de braț.

Părăsesc casa cu capul plecat, atașez scrisoare în dosar și întru în mașină. Cât de ignorant să fii încât să nu observi că propriul tau copil suferă? Că are probleme și că se gândește la răzbunare la doar 16 anișori. Nu o învinovățesc că a ales să fugă, aș fi făcut le fel.


Ajuns acasă mă pun pe canapea și pornesc televizorul iar o știre îmi sare în ochi:

Thomas, faimosul om de afaceri a fost arestat în urma unor probe oferite de o persoană anonimă, se pare că acesta fura bani din conturile clienților.

Ce oameni, unii nu au ce pune pe masă și alții fură de n-au aer, cat noroc că l-au prins.

Îmi pare nespus de rău pentru absența de pe Wattpad de aproape o lună, ideea e că am avut niste probleme și acum pot zice că am 5 prieteni pe numărate, dar am revenit și sper să am cheful și inspirația necesară pentru a scrie din nou. Dar vestea bună e că sunt oficial boboc și că poate voi avea noroc de colegi mai ok.
Stay safe

Răzbunarea ochilor verziUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum