4

221 18 2
                                    

Bărbatul acela mi-a luat mințile, de două zile mă tot gândesc la Reid, la felul în care mă atingea, la cum îmi șoptea la ureche, la cum îmi gemea numele și la cum își plimba mâinile nestingherite pe corpul meu gol. Îmi mușc buza la gândul ăsta și simt furnicături în tot corpul. Îmi trec mâinile prin păr și oftez. Am nevoie de el, știu asta, dar până atunci, am un plan de dus la bun sfârșit.

Îmi închei fermoarul de la fusta de office pe care o port. Ies din cameră și o sun pe Rose.

-Ești gata? Întreb eu.
-Da, sunt aici deja, o urmăresc, s-a oprit la cafenea. Spune aceasta.
-Bine. Spun și închid.

Ies din apartament cu cheile de la mașină în mână. Merg spre aceasta și deschid portiera. Urc la volan, închid ușa, îmi pun centura și pornesc.

Ajunsă la birou mă dau jos din mașină și închid portiera, blochez mașina și pornesc spre intrare cât de repede pot. Plănuiesc asta de câteva luni și nu pot să risc ca ea să ajungă înaintea mea. Urc în lift și merg spre ultimul etaj. Îl sun pe Erik.

-E liber? Întreb eu.
-Da. Spune acesta scurt.

Închid și o sun pe Rose.

-Sunt aproape. Spun eu.
-Bine, pornesc acum. Spune și închide.

Nu e o răzbunare imensă accesata, însă Thomas și Molly mi-au făcut același lucru când eram în liceu, când aveam doar 16 ani și era cea mai fericită perioadă, ei au transformat-o în una de coșmar. Ajunsă la etajul dorit, ușile se deschid. Pășesc afară din lift și merg direct în față. Îl văd pe Erik sprijinit de zid, trec pe lângă el și dau din cap iar acesta face la fel. Bat ușor la ușă și imediat ce aud un "intră" din partea cealaltă apăs clanța. Intru și îl observ pe Thomas sprijinit de birou.

-Tu erai? Spune acesta.
-Nu ești fericit să mă vezi iubire? Îi zic eu zâmbindfals și îndreptându-mă spre el cu pași de felină.
-Mereu sunt fericit să te văd, dar nu aici, e periculos, te pot vedea angajații, sau mai rău, Molly. Spune acesta ferm.

Ajunsă lângă el îmi pun mâinile pe pieptul lui și mă apropii de fața acestuia.

-Încerci să mă provoci? Spune acesta punându-și mâinile pe talia mea și strângând ușor de ea.
-Funcționează? Întreb eu rânjind.
-Da. Spune acesta și se apleacă spre mine să mă sărute însă suntem întrerupți de o voce de pe hol.
-Thomas? Aud și îmi întorc capul parca la comandă.

În prag stăteau Molly, Erik și Rose. Molly mai avea puțin si plângea.

-Nu e ceea ce pare. Spune Thomas speriat încercând să mă îndepărteze de trupul lui înfierbânta.
-Wow, chiar nu te-ai schimbat. Spun eu cu dezgust.

Aceștia se uită curioși la mine.

-Serios, chiar credeai că o să uit ce mi-ați făcut? Bine, adevărul e că a fost acum multi ani. Spun eu apoi îl bat pe umăr pe Thomas. -Fii fericită că ți-am arătat cum e cu adevărat, a fost ușor de ispitit. Spun cu răceală și mă apropii de ușă. -Și ai face bine să părăsești cat mai repede țara, vine poliția. Ups, prea târziu. Spun când aud sirenele.-Așa îți trebuie dacă fraierești bieții oameni care își lasă banii în seama ta. Și Molly, dacă află cineva unde sunt sau că trăiesc, ești ca și moartă. O ameninț și plec

Trec pe lângă cei trei și mă îndrept spre lift. Când ușile aproape se închid Erik pune mâna și intră urmat de Rose.

-A fost demențial. Spune Rose râzând.
-Să fim serioși, toate lunile astea, au meritat. Spune Erik.
-Pot să mai tai două persoane de pe listă. Spun eu zâmbind.


Adevărul este că Erik are dreptate, au meritat astea două luni, a durat foarte mult până să obțin o slujbă, norocul meu a fost că secretara lui Thomas îmi era datoare așa că am pus-o sa demisioneze iar eu m-am chinuit mult sa i-au postul ei și după ce am reușit au mai durat câteva săptămâni până să îl seduc pe Thomas, nu credeam că se va lăsa atât de greu, când eram în liceu mereu a încercat să mă bage în patul lui. Următoarea problemă era că ar fi anunțat pe toată lumea că trăiesc, ar fi fost un risc prea mare să îl las în libertat, așa că am dus dovezile necesare poliției pentru a îl aresta

Seara s-a apropiat rapid. Mă așez la biroul alb pe care se află poze cu prietenii mei și un suport de creioane cu pixuri. Scot din sertar carnețelul verde cu flori și îl deschid. În acesta se aflau toate numele persoanelor pe care aveam să mă răzbun mai devreme sau mai târziu. Fac un semn simplu lângă numele celor doi amorezi și mai verific odată lista trecând cu degetele peste scrisul albastru.


Anne ✓
Alessia ✓
Amanda ✓
Aaron ✓
Beatrice ✓
Bill
Gaby
Molly ✓
Noemi
Reider
Richard
Thomas ✓

Închid carnetul și îl bag la loc în sertarul pe care mai apoi îl închid cu cheia. Ridic toate pixurile și arunc cheia acolo apoi le pun la loc. Mă ridic de pe scaun și îmi dau tricoul peste cap și blugii jos, rămânând doar în lenjerie intimă. Îmi scot un tricou aleatoriu din dulap și o pereche de pantaloni scurți. Le pun pe mine și mă bag în pat sub plapumă pregătită să visez iar la sexosul de Reid, vai doamne, ce face bărbatul ăsta din mine.

Răzbunarea ochilor verziUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum