3

232 15 2
                                    

Deschid ochii ușor, încă sunt obosit și nu prea înțeleg de ce, de obicei mă trezesc fresh după o noapte de somn. Imediat ce mi-am recăpătat claritatea vederii îmi dau seama că sunt acasă, nu mai știu cum am ajuns aici, cred că am băut aseară peste limită. Mă întind deoarece sunt țeapăn și observ că sunt gol. Mă ridic în fund și văd camera mea răvășită. Obiectele de pe noptieră sunt căzute, hainele mele sunt aruncate prin toată camera iar tabloul cu sora mea de pe perete este strâmb. Amintirile încep să mă lovească și îmi mușc buza la amintirea blondei cu ochi verzi. Sincer, Sam a fost ca un duș rece după toată perioada cu Coco. Nu cred că voi putea uita prea curând imaginea de aseară.

Părul ei blond e întins pe pernă, ochii îi sunt închiși, este roșie în obraji și încarcă să își controleze respirația sacadată. Eu stăteam întins lângă ea, mai exact cu fața lângă parul ei iar respirația mea se izbea de gâtul ei pe care l-am sărutat și mușcat fără oprire acum câteva minute. Și eu am ochii închiși și respir sacadat, trupurile noastre parcă sunt unul.

Am simțit o conexiune noaptea trecută, o conexiune pe care am simțit-o în școală, și nu e o conexiune sexuală. Prin clasa a 5-a am avut o iubită. Avea parul blond, coadă împletită, ochi verzi și rotunzi, și niște buze pline pentru vârsta ei. O iubeam mult, colegii făceau mișto de mine pentru că eram un romantic și îi trimiteam flori, bilețele de dragoste și cadouri foarte des. Însă în clasa a 6-a m-am mutat, și n-am mai văzut-o, am continuat să vorbim prin mesaje și apeluri, însă în mai puțin de un an, relația noastră a fost gata, am pierdut legătura când ea s-amutat și asta a fost.
Mă ridic și merg să fac un duș. Dau drumul la apa caldă și mă bag sub duș. Închid ochii și îmi bag mâinile în păr, însă gândul îmi zboară la blondă. La felul cum arăta, la gemetele ei, la cum îmi striga numele, cum mă zgâria pe spate și îmi răvășea părul. Trebuie să o am din nou, și nu renunț ușor. De când am văzut-o la cafenea am știut că o vreau, parul blond lăsat liber pe spate, tricoul negru simplu băgat în blugii albaștrii puțin largi și paltonul negru care stătea ca turnat pe ea. Ochii ăia verzi cu care mă analiza. Felul în care m-a atins prima dată. Toate astea mă excită din nou, simplul gând că ea e undeva și e atât de sexy mă face să o vreau din nou și din nou și din nou. Sincer, sper că nu este la fel ca și Cosette, bine, nu știu dacă aș vrea neapărat o relație cu fața asta, dar în general, dacă e ca și Coco, nu mai scap de ea, însă poate că nici nu vreau, e pur și simplu minunată la pat.

Ies din duș și după ce mă șterg mă îmbrac ca apoi să ies din baie, îmi pun uniforma și apuc dosarul apoi plec spre secție, e timpul să îmi storc iar creeri pentru a încerca să rezolv misterul cu Summer Williams, oare ar trebui să gândesc ca o fetiță de 16 ani? Ce ar face una? Hmm, cum ar trebui să știu asta dacă eu la 16 ani mă purtam ca la 10? Fetele erau un mister pentru mine, nu că acum s-a schimbat acest lucru, dar oricum, nu știu să mă pun în locul uneia...deși, dacă aș fi o fetiță de 16 ani m-aș duce la una din rude, are sens nu? La o ruda care să mă înțeleagă și de care să fiu foarte apropiată, sau la prietenele mele care au părinți atât de iresponsabili încât nu îi anunță pe părinții mei că sunt în siguranță și că mă aflu în casa lor.

Uau, chiar mă pricep sa fiu o puștoaică de 16 ani, însă întrebarea e, cum aflu care erau rudele de care Summer era apropiată.

Deschid laptopul și caut numele de familie, găsesc imediat datele potrivite și trec numele tatălui fetei și observ un întreg registru de familie. Chiar a avut o familie mare, însă, posibilitățile de a fi la ei, scad rapid odată cu detaliile despre familia tatălui.

Mama: decedată, cauza: vârsta
Tată: decedat, cuza: infarct
Frate (1): decedat în accident de mașină
Frate (2): decedat în accident de avion
Sora (3): căsătorită in altă țară
Sora (4): omorâtă de fostul soț
Frate (5): sinucidere
Frate (6): căsătorit
Richard: căsătorit
Copil: Summer, dispărută

Asta nu mă ajută, caut nume surorii cu numărul 3. Aceleași detalii însă se aflau și câteva în plus

Țara: Spania
Soț: Andrew Malt
Copii: 1
Nepoți 2

Cred că pot exclude varianta aceasta, e imposibil că un copil de 16 ani să zboare cu avionul singur și fără acte.

Căutând detalii despre fiecare in parte am ajuns la concluzia că singurii la care pot merge sunt părinții fetei. Nu am de ales decât să le găsesc adresa.

Răzbunarea ochilor verziUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum