Apusul ne-a găsit pe mine și pe Reid pe pârtie schiind. Ajunsă înaintea lui, m-am dat într-o parte pentru a nu fi lovită de alți scriitori și mi-am dat casca jos. La scurt timp ajunge și acesta apoi se îndreaptă spre mine dându-și casca jos.
-Ai pățit ceva? Întrebă acesta punându-și mâna abia scoasă din mănușă pe fața mea îmbujorată de la frig.
-Nu, voiam doar să mergem, apune soarele și aș prefera să merg să beau un ceai și să stăm în cameră.
-Bine, haide.Ajunși la cabană, ne schimbăm apoi coborâm pentru a bea un ceai.
-Sam, spune-mi despre părinții tăi. Incepe Reid dintr-o dată.
-Ce ți-a venit? Întreb eu speriată.
-Vreau să te cunosc mai bine. Spune și îmi prinde mâna ușor în a lui.
-Nu mai am părinți. Spun eu.
-Cum așa? Întrebă acesta curios și îngrijorat, sau cel puțin așa vrea să pară.
-Au murit, într-un accident, de mașină. Am spus prima minciună care mi-a venit pe moment.
-Îmi pare foarte rău. Se întristează acesta.
-Spune-mi povestea ta, adică toată viața ta, dacă vrei normal. Spun eu.
-Păi nu-mi amintesc multe lucruri de când sunt mic, mama mi-a spus că mi-a pus numele Reider, după bunicul, am făcut școala în acest oraș, ca și liceul și facultatea. Am avut o viață normală. A, am avut o iubită care mă înșela, și toată lumea știa, doar eu nu.
-La ce liceu ai fost? Întreb eu cu speranța că poate nu e același Reider.
-La Gilmore.
Simt cum mi se taie respirația, cum scaunul îmi cade în gol și cum un fior mă trece le șina spinării. El e. După atâta timp, l-am găsit. Nu-mi vine să cred. L-am găsit și o să plătească pentru tot ce a făcut, o să sufere la fel. Cum am suferit și eu. Și am deja planul perfect, dar până atunci, mai am oameni pe listă.Heeei, știi că nu ați mai auzit de mine de mult timp, ei bine nu prea am avut idei, am fost și eu ocupată cu școala, cu prietenii, familia, știți voi, îmi pare rău pentru absență și că mă întorc cu un capitol atât de scurt, sincer nici nu îmi amintesc ce se întâmplă în capitol, am citit puțin și nu înțeleg nimic. Nu va garantez că această carte va mai continua cu multe capitole deoarece repet, nu prea am idei, mi-am pierdut interesul in ea și nu mă mai atrage, nu-mi amintesc despre ce e vorba și mă voi chinui să o scriu chiar și atâta așa că voi grăbi puțin finalul și voi termina lucrurile mai repede. In schimb, lucrez la un nou proiect, o noua carte fresh, doar pentru voi care sper sa va placa și vouă dar și mie, voi trage tare să termin cartea zilele astea, problema este programul de la școala deoarece sunt nevoita sa fac ore după-masă dar e ok mă descurc eu. Vă mulțumesc pentru răbdare și ne auzim curând.
CITEȘTI
Răzbunarea ochilor verzi
RomanceSam, o femeie cu ochii verzi pe care cândva îi ascundea, a fost dată dispărută când avea doar 16 ani. Unii spun că a fost răpită, alții că s-a sinucis, nimeni nu mai are speranța să o găsească. Însă aceasta și-a trăit viața cu un singur gând, să se...