"V şeklindeki vadileri oluşturan akarsular gibi, yavaş yavaş yıkacağız bu önyargıyı seninle."
"Güç ve sabırla."
⚜
"
3..2..1.. KAYITTAYIZ!"
Önümüzde kamera görüntüsünü iyileştirmek için duran büyük ışıklar ve perdeler, etrafımızda koşuşturmayı sonunda bırakmış olan insanlar ve yanımda stresten bacakları titreyen Felix ile, sorunssuz bitmesini umduğum bir röportaja başlamıştık.
Röportaj yaptığımız haber kanalı, zamanın ulusal televizyon kanalıydı ve Felix aslında bu kadar stres olmakta haklıydı. Bizi tüm ülke duyabilecekti, kamuoyunun dikkati üzerimize yoğunlaşmıştı.
"İyi akşamlar, Lee Felix ve Hwang Hyunjin. Davetimizi kabul ettiğiniz için oldukça minnettarız."
Felix bacaklarının titremesini önlemek için dizlerini birbirine bastırarak gülümseyip başını salladığında, kayıtta olduğumuz için bacağına dokunamadığıma oldukça sinir olmuştum. Onu rahatlatmak istiyordum, her şeyimdi o benim.
"Haber kanalımıza gelen ve size sormamızın istendiği yüzlerce mektup var. Öncelikle şunu sormak istiyorum, bunun sebebi popülariteniz mi yoksa ilişkiniz mi?"
Daha dakika 1 gol 1, röportaj yeni başladığında hemen ilişkimizin lafı geçtiğinde, kameraların kör noktası olduğunu umarak elimi Felix'in beline atmış ve hafifçe okşamıştım.
"Popülarite olduğunu düşünmekteyim. Her sanatçı ilişkisini açıkladığında hayranlarının elbette çok fazla sorusu olur."
Felix'in sesinin titreme ihtimali oldukça yüksek olduğundan cevabı ben söylediğimde, Felix yine gülümseyerek başını sallamış ve beni onaylamıştı. Mimiklerine bakarsak cevabı benim vermemden oldukça da memnundu.
"Sizin ilişkiniz normal olmadığından, bunun bir etkisi yok mudur sizce?"
"Yoktur." dedim kesin ve net bir tavırla. "Aşkın cinsiyeti de yaşı da yoktur. Sorun iki insanın ilişkisini sırf cinsiyetleri yüzünden onaylamayan insanlardadır bence."
Bu cevabımdan sonra oldukça fazla linç yiyeceğimin bilincinde ola ola, kamuoyunun 'küstah' sayabileceği bir tavırla cevap vermediğimde sunucu bu cevabıma şaşırmış olacak ki kaşları hafifçe yukarı kalkmıştı.
"Pekala, farklı bir soruya geçiyorum o zaman. Hayranlarınızın merakla beklediği albümünüzün ikinizin işbirliği olacağını duyurmuştunuz. Albümdeki şarkılar hakkında bilgi verebilir misiniz?"
"O zaman direkt şarkıları yayınlardık zaten."
Bu bir ilişki sorusu olmadığından, Felix güler yüzüyle nazikçe cevap verdiğinde tebessüm ederek onun yüzüne bakmıştım. "Size sadece şarkıları beraber yazdığımızı ve yavaş şarkılar olacağını söyleyebiliriz."
"Aşkınız hakkında mı?"
"İlişkimiz dışında sorular sorarsanız memnun olurum."
Bu dediğim, şirket tarafından da hiç hoş karşılanmayacak olsa da yine de dilimi tutamayıp konuştuğumda, Felix alttan alttan ayağımı dürtmüştü. Eh, oraya çıkmamız için para veriyor olabilirlerdi ama sınırlarını bilmeleri gerekiyordu.
"Kusura bakmayın Bay Hwang. Peki albüm kaç şarkıdan oluşacak?"
"4 ya da 5 düşünüyoruz."
Felix, benim sinirli halimle ters cevap verebileceğimi düşünmüş olacak ki soruyu cevapladığında, sadece başımı sallayarak onu onaylamıştım. Haklıydı da, bende o potansiyel vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love issues - hyunlix
Fanfic70'li yılların başlangıcında dönemin en ünlü şarkıcıları Hwang Hyunjin ve Lee Felix, sonları olacağını bilmeden ilişkilerini açıklamışlardı. minific.