jjungguk ve 123 diğer kişi beğendi
KimV Bensiz de bir yere gidemiyor @jjungguk 😏Yorumlar
jjungguk: Bırak peşimi kardeşim 😉
KimV: ASLAAAJimim: şaka gibisiniz
Hopeseok: Jimin kıskandı arkşlar
(KimV bu yorumu beğendi)
Jimim: götüm ve ben buna çok güldükKimNamaJoon: Jungkook onu yanında götürdüğüne pişman olacaksın
(yoonga bu yorumu beğendi)
KimV: hyung ayıp ediyon he
yoonga: abi adam doğru söylüyor haWwhjin: oy iyi ki doğurmuşum sizi
jjungguk: hyung bizi sen doğurmadın anla artık bunu
Wwhjin: keeees köpek seni---
Jungkook
"Teşekkürler."
Yetkiliden öğrenci bilgilerimi aldıktan sonra Taehyung'a döndüm.
"Gidelim."
Kafa sallayıp benimle birlikte yürümeye başladı. Bir yandan da "Aşkından okula kayıt oluyorsun. Vay anasını satayım," demişti. Ona göz devirdim.
"Sanata olan ilgimden dolayı," diyerek düzelttim onu.
"Chaeyoung'a olan ilgindinden olmasın o?"
Bir cevap vermeyince güldü. Ne kadar beni tanımayacağını bilsem de Chaeyoung'a yakalanmadan gitmeyi düşünüyordum. Bu yüzden adımlarımı hızlandırdığım sırada Taehyung'a söylendim.
"Seni niye yanıma aldıysam ben zaten?"
"Sus velet..." dedi ve bir kolunu boynuma dolayıp beni aşağı doğru çekti birden.
"Kaç yaşına geldin hâlâ çocuk çocuk davranışlar, bırak beni hyung!"
Kafama fiske attı. Acıyınca bağırdım kısaca.
"Abine karşı gelme."
"Abisi çekilecek mi önümüzden artık?"
Yabancı bir kadının sesi aramıza girince Taehyung beni bıraktı. Doğrulduğumda iki tane yüz olmasına rağmen gözlerime değen tek yüz Park Chaeyoung olunca donup kalmıştım.
"O kadar da şişman görünmüyorsun," dedi Taehyung. Şaşkınlıkla ona baktım. Ne diyordu bu? Chaeyoung'un şu an yanımızda olduğundan haberi var mıydı acaba?
Chaeyoung'un yanındaki kız Taehyung'un söylediklerinden sonra güldü alayla.
"Koca koridordan geçemiyor musun?" dedi bu sefer Taehyung. Susması için onu dürttüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
22 • rosekook
RomanceJungkook, gittiği mekanda sahne alan Chaeyoung'a yavaş yavaş aşık olur. 220222