pt. 8

1.6K 122 42
                                    

Jungkook

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook

"Tamam hyung sağ ol. Bir şey olursa haber veririm size."

Jin hyungla konuştuktan sonra telefonu kulağımdan indirip kafamı geri, duvara yasladım. Gözlerimi kapatıp biraz dinlenmeleri için zaman verdim.

Yanıma birinin oturduğunu hissettiğimde burnuma gelen o eşsiz kokunun sahibini tanımıştım. Hızla gözlerimi açtım.

Bir melek karşımdaydı. Gözlerimin içine bakıyordu.

"Gerçekten geldin." dedim. Kafasını salladı. Ardından yüzümü inceledi. Eminim berbat bir haldeydim. Hem erken kalkmıştım hem de hiç uyumamıştım.

"Biraz uykusuzum." diyebildim. Bana inanmadığını belli eden mimikleri çok tatlıydı, bu yüzden gülümsedim. Uzun, sarı saçlarını geriye attı ve bir eliyle omzuna iki kere hafifçe vurarak orayı gösterdi.

Normal insanlar oraya başlarını koyması gerektiğini anlardı fakat bunu ondan beklemediğim için ben anlayamamıştım. Tepkisizce ona bakarken sağ elini yanağıma koyup nazikçe başımı omzuna yatırdı.

Sanırım uyumamı istiyordu. Uyumamalıydım fakat Chaeyoung o kadar huzurlu hissettiriyordu ki beni gözlerim kapandı kendiliğinden ve ben uyumuştum.

Saatler sonra hava aydınlandığında ise onun çoktan gitmiş olduğunu fark ettim. Doktorlar annemi normal odaya aldıklarını söylemişti. Annemi görmek için heyecanla odasına girdiğimde onu başucuna bırakılan güllere bakarken görmek beni rahatlatmıştı.

Güllerin sahibini tahmin etmek çok da zor değildi. Telefonumu çıkardım ve Chaeyoung'a yazdım.

jjungguk: güller için teşekkürler

jjungguk: annem bayılır

Prosie: şu an daha iyi değil mi?

jjungguk: evet daha iyi

jjungguk: gece için de teşekkür ederim

jjungguk: yanımda olman benim için çok değerliydi

Prosie: rica ederim

Prosie: arkadaşlar bugünler için vardır

jjungguk: arkadaş mı?|

jjungguk: beni omzunda uyuttuktan sonra hâlâ arkadaş mıyız ?|

jjungguk: doğru, haklısın

jjungguk: sen ne yapıyorsun?

Prosie: gece söyleyeceğim şarkının provasını yapıyorum

22 • rosekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin