pt. 13

1.4K 109 7
                                    

Chaeyoung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chaeyoung

İşaret dilini bildiğini söyleyen karşımdaki kasiyere minnet dolu gözlerle baktıktan sonra Jungkook ve benim için iki tane kahve istedim. Kahveleri beklerken bizim için bir masa tutan Jungkook'a baktığımda beni izlediğini görmüştüm.

"Kahveleriniz hazır!"

Gülerek önümü döndüm ve kahveleri uzatan çocuğa "Teşekkür ederim." deyip kahveleri aldım. Dikkatli bir şekilde Jungkook'un yanına gittim.

Kahvesini onun önüne koyarken oturdum. Dışardaki hava soğukluğunu hissettircesine kasvetliyken kafenin içi sımsıcaktı. Dışarıya bakmayı bırakıp kahvemi yudumlarken Jungkook'a gözlerimi çevirdim. Dumanı çıkan kahvesini umursamadan sadece bana bakıyor oluşu nefes boruma kahve kaçmasına sebep olmuştu. Öksürdüğümde Jungkook gülerek peçetelikten peçete uzattı. Peçeteyi alıp ağzıma götürdüm.

"Çok tatlısın." demişti. Telefonumu aldım ve ona mesaj attım. Tabi ki konuyu değiştirecektim.

Prosie: kursa dönmeyecek misin?

"Kaydımı sildirmek için gelmiştim o gün ama sildirmedim. Yani hâlâ kayıtlıyım. Hatta benden özel olarak gitar çalmamı istediler bu hafta içinde."

Prosie: hangi derecede olduğunu bilmek içindir büyük ihtimalle. Merak etme ben sana yardım ederim

Telefonundan gözlerini alıp bana getirince dudakları kıvrılmıştı.

"Yardım eder misin gerçekten?" diye sorunca kafamı salladım olumlu anlamda.

"Gitar çalmayı asla beceremem ama işte sırf senin için seçtim o sınıfı." dediğinde güldüm. Çok açık sözlüydü ve bu hoşuma gidiyordu.

"Hadi ben sana sorayım sen hep cevapla oynayalım." demişti. Kaşlarımı çatarak mesaj yazdım.

Prosie: o oyun karşılıklı oynanmıyor muydu?

Prosie: ben de soracağım

Güldü Jungkook yazdıklarıma, ardından "Tamam, öyle olsun. İlk ben başlıyorum." diyerek kabul etti.

"Doğum günün ne zaman?"

Prosie: 11 Şubat

İlk önce kaşları çatıldı. Sonra ise gözlerini kocaman açarak "Yarın senin doğum günün!" diye bağırdı şaşkınlıkla. Kafede olduğumuzu hatırlayınca yerine sinmişti.

Prosie: sıra bende

Prosie: şarkı dinlemek mi yoksa şarkı söylemek mi?

"Şarkı dinlemek ama güzel şarkı söyleyebildiğimi düşünüyorum." dediği an kaşlarım havalandı ve heyecanla mesaj yazdım.

Prosie: o zaman bir gün şarkı söyler misin?

Ensesini kaşıyarak bir süre düşündü ve "Belki?" dedi. Belirsiz bir cevap verdiği için dudaklarımı büzüp arkama yaslandım ve kollarımı birbirine doladım.

22 • rosekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin