Çɪᴋᴏʟᴀᴛᴀʏɪ ᴋɪᴍ ꜱᴇᴠᴍᴇᴢ?

408 31 146
                                    

≡§≡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

≡§≡

Bu bölüm senin için edmsrsbh <3

۩ﺴ ﺴ۩

Tony, çikolataya ve çikolatalı diğer her şeye bayılıyordu. Çikolatalı çörekler, çikolatalı kurabiyeler, çikolatalı dondurma... onunla birleştirilebilecek her şeyi gerçekten çok seviyordu. Çikolata parçalarının ağzında erimesine kesinlikle bayılırdı.

Sadece küçük bir sorun vardı, Stephen'la çıkmaya başlamış ve çikolata konusunda aynı zevke sahip olmadığını keşfetmişti. Aslında neredeyse tatlı bir şey yemiyordu, ancak çok ısrar ettikten sonra tatlı bir seyi zar zor yiyordu.

Neden böyle olduğunu anlamıyordu. Neden ona eşlik etmeyi ve onunla birlikte biraz tatlı yemeyi bu kadar reddediyordu.  İlk başta garip bir nedenden dolayı utangaç olduğunu düşünmüştü ama zamanla bunun öyle olmadığını anladı. Aslında yediği her şeye çok dikkat ediyordu ama iyi bir inatçı olarak Tony, pes etmemeye karar verdi.

Sevgililer günü bu kadar yakınken Tony onu biraz denemeye karar verdi. Ama aniden hasta hissettiğinde planları suya düştü ve Stephen dinlenmesi gerektiği konusunda ısarar etti. Sevgililer gününü birlikte geçiriyorlardı ama Tony'nin planladığı gibi değil. Stephen ona kendisi bakmakta ısrar etmişti ve şuan odasında birliktelerdi.

"Dışarıda eğleniyor olmalıydın." Dedi uzun olana bakarak.

Stephen adımlayarak yatağın yanına oturdu. "Evet, güzel bir gün ama seninle ilgilenmeyi tercih ederim."  Ona gülümsedi, yanağını okşadı, eğildi ve alnını öptü.  "Hala acıkmadın mı?"

"Hayır, ama ne istiyorum biliyor musun?"

"Çikolata?" Tek kaşını kaldırarak sordu ve Tony başını salladığında içini çekti. "Şanslısın, sana çikolata aldım."

Uzun olan, birkaç saniyeliğine ortadan kayboldu ve sevgilisinin en sevdiği çikolatalardan oluşan bir kutuyla geri döndü. O gün onları almak tam bir delilikti -sevgililer gününde insanlar çıldırabiliyordu- ama başarmıştı. Küçük altın kutuyu sevgilisinin kucağına koydu, sonra yanına oturdu.

"Sevgililer günün kutlu olsun." Dahinin yanağını olabildiğince nazikçe okşayarak fısıldadı.

Tony ona gülümsedi ve dudaklarına bir öpücük, çikolata aromalı bir öpücük kondurdu. Stephen yumuşak bir kahkaha attı, onu tekrar tekrar öptü ve dudaklarındaki tatlı tadı emdi.

__________
by pumpkin_stark

~

Hayır Patrick her özel güne yeni bir ironstrange fici yayınlamamalısın. Olmaz.

Evet göründüğü gibi dayanamadım ve sevgililer gününe özel ironstrange fici cevirdim. Normalde yazacaktım ama okul açıldı vaktim yoktu. Cebiriyle idare ediverin.

Bölümü sevdiyseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın pls.
Sonra görüşürüzzz <3

❥ •𝐕𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐢𝐧𝐞'𝐬 𝐃𝐚𝐲• ❥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin