Dopiero po około piętnastu minutach Mia obudziła się, słysząc dźwięki przychodzących wiadomości i czując wibracje telefonu w kieszeni swoich dresów. Otworzyła powoli powieki, podnosząc się z wyjątkowo wygodnej pozycji, w jakiej leżała, tylko po to, żeby z zażenowaniem stwierdzić, że znów zasnęła oparta o ciało Alana. A chłopak znów jej nie obudził, siedząc spokojnie na kanapie i pisząc z kimś.
Odsunęła się od niego na stosowną odległość, zaczynając krótką wymianę zdań.
– Andreas i Lilka już poszli?
– Lilka tak. Andreas uciekł do kuchni, bo potrzebował prywatności przy flirtowaniu na tinderze – odpowiedział spokojnie, podnosząc wzrok znad ekranu telefonu na jej twarz.
Postanowiła nic na to nie odpowiadać, bo nie było to potrzebne. Przecież nie odpowiedziałaby "fajnie", albo " aha", a z innych opcji pozostawało jej zapytanie, jakiej marki jest lodówka w domu niebieskookiego, co też było głupim pomysłem. Tak więc wyjęła telefon z kieszeni, wchodząc w wiadomości ze swoją przyjaciółką.
od: Lilka
sorry, że za długo razem nie porozmawiałyśmy
dzięki, że mnie w ogóle zaprosiłaś
brat alana wydaje się spoko
i z wyglądu też jest niczego sobie
myślę, że spróbuję do niego podbić
a btw ty i alan razem wyglądzie słodko<3Brunetka nie wiedziała, na którą z wiadomości odpisać, bo Lilka poruszyła za dużo tematów, a poza tym ostatni SMS całkowicie rozproszył jej uwagę, przypominając jej obie sytuację, w których zasnęła na ramieniu Alana. I na te myśli dziwne ciepło rozchodziło się po całym jej ciele.
Postanowiła wcale nie odpisywać dziewczynie, odkładając telefon na skraj blatu stolika kawowego i przysuwając się do niebieskookiego, tym samym zerkając w ekran jego telefonu. Zdążyła odczytać jedną z wiadomości, które zawzięcie z kimś wymieniał.
od: Olivia
Hejka– Kim jest Olivia? – zapytała kiedy chłopak odwrócił telefon tak, że nie mogła przeczytać dalszej konwersacji.
– Czemu pytasz? – spytał z lekkim uśmiechem na twarzy. Reakcja Mii naprawdę go rozbawiła.
– Bo z nią piszesz? – odparła pytaniem na pytanie, krzyżując ręce pod klatką piersiową. Nie zauważyła nawet momentu, w którym zaczęła ogarniać ją zazdrość.
– Nie mogę już pisać z ludźmi? – spytał, nadal uśmiechając się w ten idiotyczny sposób. Brunetka przewróciła oczami, opierając się o zagłówek kanapy i patrząc w okno. – Nie no, żartuję przecież. Olivia to moja kuzynka – zaśmiał się, patrząc na obrażoną minę dziewczyny.
– Czego chce? – spytała, nadal się nie rozchmurzając. Alan bez słowa podał jej telefon, pozwalając tym samym przeczytać konwersację z niejaką Olivią.
do: Olivia
No hejod: Olivia
Wspominałam już, że mam chłopaka i dobrze nam jest razem?do: Olivia
No, tylko ze sto razyod: Olivia
Lepiej tak, niż wcale
Ogólnie to przyjedziemy do Bergen, bo mamy do was sprawę... Nie będziemy jeździć do każdego osobno, więc bądźcie wszyscy jutro po południu u Camilli ;-)do: Olivia
A jeśli nie?od: Olivia
Wiem, że i tak będzieszdo: Olivia
Do jutra– Camilla to moja siostra, w razie gdybyś znów planowała być zazdrosna – odezwał się, kiedy dziewczyna oddała mu urządzenie do ręki.
– Miałam już tę przyjemność – stwierdziła.
CZYTASZ
Looking For Love ~ Alan Walker [w korekcie]
Fanfiction[lepszy opis pojawi się, kiedy go napiszę] ❗książka bardzo wolno pisana❗ Alan spotyka wśród ludzi w klubie swoją dawną znajomą ze szkoły średniej. Mia chce wyjechać na studia do Niemiec, ale ponowne spotkanie z niebieskookim chłopakiem zatrzymuje j...