Herkese iyi okumalar diliyorum.
Vote vermeyi , ve yorum yapmayı unutmayın:)21.01.2022' saat 18:30
0543*******: Düşün Quila sen benim kim olduğumu çok iyi biliyorsun.
Lütfen ama lütfen efe sen olma beni dağıttın toplanmışken bunu bana yapma. Bana bir kadın sesi için açıklama dahi yapmadı sustu üstelik bu gün o kızı onun arabasına binerken gördüm olmazdı bizim efe ve helin olmamız imkansızlıklara kalmıştı.
Elimde ki telefonu masa'ya bıraktım ve başımı ellerimin arasına aldım düşünmekten kafayı yiyecek boyuttaydım. Uzun bir süre öylece mutfakta oturdum ve düşündüm eğer oysa 8 ay sonra neden böyle bir şey yapma gereği duyuyor diye çok düşündüm ama bir cevap bulamadım. Telefonuma gelen bildirim ile telefonu elime aldım ve gelen bildirim'e baktım.
Efe'nin arkadaşı fatih yazmıştı bildirim üzerine dokundum ve whatsapp mesaj sayfasına geçtim.Fatih; helin istanbuldaymışsın , bizde gezmek için geldik sende müsait isen görüşebilir miyiz ?
Tabi olur nerede olduğunuzu söylemeniz yeterli gelirim ben yanınıza<
Fatih; Tamam o zaman ben birazdan sana konum atıcam , görüşürüz :)
Tamam , görüşürüz.<
Telefonu alarak odam'a geçtim kızlarla biraz konuştuk onlar eve gitme kararı aldılar ve gittiler, bende onlar gittikten sonra odamı topladım. O an telefonuma gelen bildirim ile telefonumu elime aldım , fatih oldukları konumu göndermişti üzerimi değiştirmek için dolabımın karşısına geçtim.
20 dakikalık bir süreden sonra hazırdım üzerime siyah sweat ve siyah bir pantolon giymiştim saçlarımı salmıştım ve havadan dolayı başıma siyah düz bir şapka almıştım. Odadan çıkmadan montumu ve çantamı alıp odamdan çıktım. Kapıya geldiğimde ordaki dolaptan ayakkabılarımı aldıp giydim evden çıktım evime yakın bir kafede oturdukları için araba ile gitme gereği duymamıştım.
Kafe'nin önüne geldiğimde fatih'e nerede oturduklarını sordum ve nerede oturduklarını öğrendikten sonra yanlarına gitmeye başladım. Görüş alanıma fatih ve sevgilisi ada girmişti ama arkası bana dönük biri daha vardı masada. Masanın önüne geldiğimde fatih ve ada ile selamlaştıktan sonra masada ki diğer kişiye çevirdim kafamı tanıdığım biri değildi tanışmak adına elimi uzattım
Helin: Helin ben
Karan: Karan bende
Helin: Memnun oldum karan
Karan: Bende memnun oldum helin
Ufak bir tebessüm edip yanında ki boşluğa oturdum. Telefonumu masa'ya koydum ve fatihlerle sohbet etmeye başladım. Uzun ve koyu bir sohbetten sonra bir şeyler sipariş etmiş ve onların gelmesini bekliyorduk. Masada sessizlik hakimken bir anda bana sorulan soruyla kafamı o soruyu soran kişiye çevirdim;
Karan: Eee helin hangi bölümü okuyorsun ve hangi okul ?
Helin; İstanbul- Üniversitesi Cerrahpaşa okul öncesi öğretmenliği okuyorum. Sen hangi bölümü okuyorsun ve hangi okul?
Karan: Mimar Sinan güzel sanatlar'da sinema ve televizyon okuyorum.
Helin: bölüm'ün baya güzelmiş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynı Gök'yüzünde
Teen FictionUzak Değiliz Çünkü; Aynı Gökyüzüne Bakıyoruz... İki Genç , mesafeler ve aşk... İnsan bunca mesafeye rağmen sevebilir mi? , yada sevgilerini sürdürebilirler mi? Helin Sarıkan hiç beklemediği bir zamanda tanıdı Efe Kozan'ı. Onların tanışması belkide i...