Bölümü ister multide ki şarkı ile okuyun,ister şarkısız okuyun size kalmış bişey. İyi okumalar oy ve yorum atmayı unutmayalım lütfen.
11.04.2021 saat:07:30
Gözlerimi telefon'un alarm sesi ile açtım,duymaktan nefret ettiğim sesle.
Bu ses bana okul'a gitmem gerektiğini ve sıcacık yatağımı geride bırakmam gerektiğini hatırlatıyordu,nefret ediyordum bu durumdan. Telefon'un alarmını kapattım ve yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkamaya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp odama geri döndüm, okul formalarımı dolaptan aldım ve giyinmeye başladım. Giyindikten sonra saçlarımı yapmak için tam ayna karşısına geciyordum ki o an telefonumdan bir bildirim sesi geldi,ve bende komidine doğru gidip telefonu elime aldım. Bildirim instagram'dan gelmişti.
İnstagram'a girdim ve mesaj kutuma tıkladım efe mesaj atmıştı,iyide efe neden bana bu saat'e mesaj atıyordu ki? . Merak edip mesaj'ın üstüne tıkladım:
@efekozan
@efekozan : Günaydın Quila :)
* İç ses : ya helin bak çocuk sana ne güzel günaydın mesajı atmış hadi sende cevap ver ona :) *
Sanda günaydın uyuz bey :)<
@efekozan: nasılsın?
İyiyim,sen nasılsın?<
@efekozan: iyiyim bende.
Ya şuan okula için hazırlanıyorum da sonra konuşsak olur mu?<
@efekozan: tabi olur ben seni tutmiyim geç kalmanı istemem.
Tamam o zaman,ben sana boş bulduğum bir zaman da yazarım :)<
@efekozan: yazmanı bekliyor olacağım minik kuş :) görüşürüz'👋🏻
Yazıcam :),görüşürüz'👋🏻<
Efe'ye mesaj attıktan sonra instagramdan çıktım,ve saçımı yapmak için ayna'nın önü geçtim. Saçımı örmüştüm ve çok güzel olmuştu hava serin olduğu için üzerime ceketimi almıştım. Çalışma masamın yanında duran okul çantamı tek omzuma taktım,komidin'in üzerinde duran telefonumu ve kulaklığımı aldıp odamdan çıktım. Holdeki yemek masasının üzerine babamın benim için bıraktığı parayı alıp evden çıktım.
Bir alt katımız amcamların evi olduğu için hep kuzenimle okula gidip geliriz,ama ben her şekilde okula giderken kulaklığımı takıp müzik dinlerim kimi zaman oda benimle beraber dinler. Yine aynı şekilde okula vardık. Okul bahçesine girdiğimde herkesin dışarıda sıra oluşturduğunu gördüm bizde bizim sınıf'a ait olan sıraya girdik.
Neler olduğunu,neden dışarıda toplandığımızı sordum,saygı değer müdüre hanımımız okul ile ilgili bir konuşma yapıcakmış ve buda ilk dersin 10 dakikasının kaynaması demek oluyo. Bizim fazlası ile işimize geliyo bu durum çünkü haftanın son günü ilk 2 dersimiz matematik ve hiç çekilmiyor.
Müdür'ün konuşması bitti ve içeri girmeye başladık,sırama geçtim ve ceketimi çıkarıp askıya askıya astım ilk ders'te uyuyacağım için kitap falan çıkarmadan hemen kafamı sıraya koydum,tabi o sırada içeriye çoktan hoca girmişti. İlk ders'in bitiş zilini duydum ve kafamı kaldırdım yine tahtada bir sürü işlemler vardı,bu gün birinin defterini alıp eve gidince yazmam gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynı Gök'yüzünde
Ficção AdolescenteUzak Değiliz Çünkü; Aynı Gökyüzüne Bakıyoruz... İki Genç , mesafeler ve aşk... İnsan bunca mesafeye rağmen sevebilir mi? , yada sevgilerini sürdürebilirler mi? Helin Sarıkan hiç beklemediği bir zamanda tanıdı Efe Kozan'ı. Onların tanışması belkide i...