Multi: Helin SARIKAN
Yeni bir bölüm'e daha hoş geldiniz,iyi okumalar oy ve yorum atmayı unutmayın lütfen :)
11.04.2021' saat: 20;30
@efekozan:ben senin sesini duymak istiyorum helin.
Bana sesini duymak istiyorum diyordu,peki ben onun sesini duymaya hazır mıydım? Pek sanmıyorum onunla mesajlaşırken bile ne diyeceğimi bilemezken sesini duyduğumda asla konuşamazdım.
Peki onu şuan kibarca nasıl red edebilirim,onuda bilmiyordum.
Onu daha fazla bekletmeden konuşma yerine girdim;Efe bende çok isterim ama ben seni daha dün tanıdım<
@efekozan: haklısın helin ben biraz aceleci davrandım nasıl olsa sesini duyarım değil mi ?
Evet duyarsın,bende şuan çok konuşmak isterdim ama onun yerine başka birşey yapalım<
@efekozan: Ne yapıcaz?
Dizi izlemeyi sever misim?<
@efekozan: Evet
O zaman seninle beraber bir diziye başlayalım,kabul mü?<
@efekozan: Tamam hangi diziye başlıyoruz peki?
Hmm bi düşüniyim🤔<
@efekozan: Düşün bakalım
Hah buldum Lucifer'ı izleyelim,tabi senin içinde uygunsa<
@efekozan : Senin istediğin herşey benim için uygundur helin,o yüzden izleyebiliriz.
Tamam o halde başlayalım :)<
@efekozan : Başlayalım bakalım helin hanım :)
1 buçuk saat sonra;
Çok güzel değil miydi ama yaa hele adam çok yakışıklıydı.<
@efekozan: Helin adam'a bir daha yakışıklı dersen cidden konuşmam.
Adam'ın hakkını mı yiyelim ama efe<
@efekozan :benim senden duymak istediğim şeyi sen başkasına söylüyorsun ve bu benim zoruma gidiyo helin.
Efe bahsettimiz kişi bi dizi karakteri bunun farkında mısın?<
@efekozan :Farkındayım,ama işte hoşuma gitmiyo.
Tamam,o zaman bende bir daha söylemem.<
@efekozan : Bu durumdan çok memnun olurum
Bunu fark ediyorum :)<
@efekozan :güzel,eee şimdi ne yapıcaz helin hanım izlemeye devam mı?
Saat 10 olmuş ve ben yarın kurs'a gideceğim o yüzden uyumam lazım.< Ama yarın akşam izlemeye devam edebiliriz,senin içinde uygun olursa<
@efekozan :Tabiki benim için uygun sen şimdi uyu nasıl olsa erken kalkıcaksın.
Bir arkadaşımın hediye ettiği kitap var ondan bir kaç sayfa okuyup uyurum.<
@efekozan : Hangi kitabı okuycaksınız helin hanım :) ?
Ölüme fısıldayan adam kitabın adı istersen sende oku,konusu hoşuma gitti benim.<
@efekozan: Peki o zaman şöyle yapıyoruz sen bu akşam o kitaba başlamıyorsun ve ben yarın gidip kitabı alıyorum.
@efekozan :Ve yarın akşam beraber okumaya başlıyoruz.
Hmm tamam o zaman<
İyi geceler uyuz bey :)<
@efekozan :İyi geceler Quila :)
Konuşmadan çıkmıştım. Ve önümde duran laptop'u çalışma masamın üstüne koydum saat 22:00' olmuştu ve bu gün okul içinde aşırı yorulmuştum,tabi baş ağrımı da hesaba katarsam artık ilaç içip uyumam gerekiyordu. Daha erkende uyuyabilirdim ama efe ile konuşmayı seviyordum,bana kendimi iyi hissetiyordu.
Onunla aynı diziyi izlemek bunun üzerine konuşmak çok keyifliydi,sanki birazda kıskanmıştı yada bana öyle geliyordu sırf dizideki adam'a yakışıklı dedim diye daha fazla yakışıklı demeye devam edersen konuşmam cidden demişti,ve bende ona bir daha söylemeyeceğim demiştim ve öylede yapacaktım.
Yatağımdan kalktım ve odamdan çıktıp mutfağa doğru ilerlemeye başladım,dolaptan kendime bir bardak aldım ve içine su doldurdum. İlacım odamda olduğu için odama doğru gitmeye başladım,odama girdim ve suyu komidinin üzerine bıraktım. Komidinin küçük çekmecesinden ilaçımı çıkardım ve içtim,yatağıma tekrar geri yattım ve uyumadan son bir kez daha efe ile olan mesajlarımı okudum ve bunları okurken bile hızlanan bir kalbim olduğunu fark ettim,o kadar hızlı atıyordu ki sanki yerinden çıkacakmışcasına. Telefonu şarj'a takıp uyumak için gözlerimi kapattım.
12.04.2021'saat:08:30
Yine alarm sesi ile kalkmıştım,bu gün cumartesi ve kurs'um vardı yarın en azından istediğim saat'e kadar uyuya bilecektim. Alarmı kapatıp yataktan kalktım ve üzerime birşeyler seçmek için gardolap'ın karşısına geçtim,üzerime siyah çok kalın olmayan sweat ve siyah bir pantolan aldım,sweat'in üstünede siyah kot ceketimi almıştım. Onları topladığım yatağın üzerine bıraktım ve elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim.
Odama geri döndüm ve üzerimi değiştirdim,yanıma bir defter ve kalemliğimi alıp küçük çantama koydum,ve odamdan çıktım babamın bana bıraktığı 50 lirayı da alıp çantama koydum. Kurstan çıktıktan hemen sonra nil ve asel 'in yanına gidicektim. Kuzenimle beraber okula doğru ilermeye başladık,okul kapısından içeri girdik ve sınıfa çıktık kurs'un başlamasına 10 dakika olduğu için en arka sıraya geçip kulaklıklarımı takıp şarkı dinlemeye başladım.(multi isterseniz dinleyin)
Hoca'nın sınıfa girdiğini anlayınca kulaklıklarımı çıkardım ve ders'i ne kadar dinlememek istesemde dinledim.
İlk ders bitmişti ve ben de wattpad'e girip texting hikayeler bakmaya başladım,hoşuma giden bir tane bulup okumaya başladım, 5 dakika sonra zil çaldı ve tekrar ders'e başladık ama bu sefer dinlemeyip uyudum sonuç olarak ilk ders'i dinlemiştim neticesinde.Saat:10:00;
Kurslar bitmişti ve ben okuldan çıkmıştım, şuan kızların evine doğru gidiyordum ve giderken market'e de uğradım birşeyler alıp çıktım kızların evin'e vardım. Kapıyı çaldım ve içeri geçtik biraz sohbet ettikten sonra onlara da efe ile olan konuşmamızı anlatmaya karar verdim. Tabi ondan önce mutfağa gittik ve benim aldıklarımı tabaklara koyduk ve odaya tekrar geri döndük tam film açıcakken ben kızlara pat diye söyledim
-kızlar ben bir çocukla konuşmaya başladım.
Herşey ve herkes zamansız gelir zamansız gelmek çözüm değildir bazıları için,o benim en zamansız anımda geldi,ve efe bu zamansız gelişi ile en güzel şeyleri başlattı benim hayatımda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynı Gök'yüzünde
Genç KurguUzak Değiliz Çünkü; Aynı Gökyüzüne Bakıyoruz... İki Genç , mesafeler ve aşk... İnsan bunca mesafeye rağmen sevebilir mi? , yada sevgilerini sürdürebilirler mi? Helin Sarıkan hiç beklemediği bir zamanda tanıdı Efe Kozan'ı. Onların tanışması belkide i...