~1~

119 14 2
                                    

Multide'de ki şarkı kitabımızı temsil ediyo , gökyüzü ve mesafeler :)

İyi okumalar vote vermeyi , yorum yapmayı unutmayın :)♡

Merhaba ben helin SARIKAN.

Biraz asosyel,biraz deli dolu olan helin. Evet asosyel'im ve bu durumdan asla şikayetçi değilim sanal ortam üzerinden asla dışarıda bulunamayan arkadaşlar ve dostlar kazandım ben. Herşeyi takip eden ve çabuk keşfeden bir insanım kendi, hesabımı da tam bir söz blog olarak kullanıyorum yazmayı çok fazla sevdiğimden kaynaklanıyor bu.

Her okuduğum kitap'ta beğendiğim bir söz yada anlamı çok güzel yeni kelimeler bulursam oraya post-it yapıştırırım ve o yüzden bütün kitaplarım post-it kaplıdır neredeyse. Tabi birde bunların haricinde fotoğraf çekmeyi çok seviyorum, özellikle doğa'nın fotoğraflarını çekmeyi her bir yer , her bir bölge sanki keşfedilmeyi bekliyormuş gibi geliyor bana.

Neyse benim yine çenem düştü en iyisi artık onunla nasıl tanıştığıma geçelim kesin şimdi o kim? Diye soruyorsunuz o zaman sizi daha fazla merak'ta bırakmayın onunla ve bizimle tanışın.

10.04.2021'-saat:16:00

Bir okul gününü daha geride bıraktım. Sıkıcı geçen dersler ödevler vb. şeyler okuldan eve yürüyordum telefonu bu gün yanıma almadığım için gruba girememiştim kesin şimdi neler konuşmuşlardır.

Eve geldim,odama girdim üzerimi değiştirip telefonumu elime aldım tehmin ettiğim gibi herkes konuşmuştu ve bir dünya okumam gereken mesaj birikmişti. Hemen bu gün konuşulanların başına gidip okumaya başladım. Okuyabildiğim kadarını okuyup mesajlara cevap vermeye başladım.

Gruptaki konuşma o kadar güzeldi ki herkes birbiri ile arkadaştı,akşam saat 20:00' olmuştu telefonu sesiz'e alıp yemek yemeye gittim tabi aklım hala grup neler konuşulduğundaydı.

Yemek yeyip odama geri döndüm telefonu almadan önce verilen ödevi yaptım sonra bitirmek üzere olduğum kitabı elime aldım,kitabın en sevdiğim yerindeydim çocuk kız'a olan aşkını itiraf ediyordu hemde çok güzel bir şekilde bir an durup düşündün acaba bende böyle bir aşk itirafı alır mıyım?,bende böyle sevilir miyim diye ama saçmalıyordum. Böyle aşklar anca kitaplarda olurdu,gerçekleşmesi için ise bi mucize olması gerekiyordu.

Gruba tekrar geri döndüğümde ise,yeni birinin gruba alınmış olduğunu gördüm @efekozan hemen profiline girip baktım. Bu neydi böyle çocuk dehşet resmen hele ki o güzel gözleri nesin sen oğlum meteor falan mısın bu nedir ya , neyse helin kendine gel alt tarafı çocuk yakışıklı yani ne var sanki bunda.

Gruba girip baktığımda herkesin ona merhaba dediğini gördüm. Ben merhaba yazdığımda ise sadece görüldü attı herkese cevap verirken bana görüldü attı. Olamaz öyle şey kimse bana görüldü atamaz,bende şuan ona özelden yazmaya karar verdim grupta cevap vermedi bakalım özelden cevap verecek mi;

@efekozan

Grupta görüldü atma amacın neydi?<

Ha yoksa uyuz bi insan olduğun için< mi yaptın?

@efekozan : uyuz derken?

Ve işte o an efe soydinç'in mesajıma cevap verdiği o an bu anı asla ama asla unutmayacağım.

"Efe, güzel gözlü çocuk kalbimde bişeylerin değişmesini sağlayan adam sen benim dünyam'a nasıl bir anda girmeye başlıyorsun?"

Aynı Gök'yüzündeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin