Herkese iyi okumalar,beğenip yorum atmayı unutmayın
11.04.2021 saat'01:00
Bana güzelsin demişti , hatta sadece güzelsin demekle kalmamıştı dokunmaya kıyamam çok masumsun demişti. Yüzümde oluşan gülümseme , kalbimin hızlı atması neler oluyordu bana şuan neler hissediyordum bilmiyordum. Hissettiğim hiçbir şeyin tarifi yoktu tek bildiğim böyle demesinin beni heyecanlandırmış olduğuydu.
Telefonu koyup ayağı kalktım , yatağımın karşısında ki aynaya yaklaştım ve kendime baktım , yanaklarım kızarmıştı. Beni utandırmıştı aynadan başımı çekip masamın üzerinde duran suyumu elime aldım. Suyumu içtim ve bardağımı geri masaya koyup yatağıma geri oturdum , telefonu elime aldım ve efe'nin yazdığı mesaja bakmaya devam ettim.Hâla ekrana bakarak gülüyordum o an ekrana tekrar bur mesaj düştü ;
@efekozan;
@efekozan : bu biraz âni oldu galiba , dakikalardır cevap vermiyorsun. İyi misin?
Evet iyiyim sadece dalmışım o yüzden cevap veremedim , kusura bakma.<
@efekozan : ha tamam o zaman
Hem ben nerden bilicem onu benimle dalga geçmek için söylemediğini?<
@efekozan: yapma helin gerçekten senin gözünde o kadar şerefsiz biri miyim ?
Öyle demedim ama daha beni doğru dürüst tanımadan böyle demen , aklıma onu getirdi<
@efekozan : evet haklısın , bir anda demem böyle düşündürelir tabi seni. Ama benim için gerçekten öylesin. Dokunmaya kıyamayacağım kadar masum ve güzel.
Teşekkür ederim düşüncen için :)<
@efekozan: Ama şimdi senin uyuman lazım , yarın okulun var ve saat geç olmaya başladı.
Demek ki arada uyuzluğu bırakıp düşünceli biri olabiliyor muşsun<
@efekozan: hmm öyle mi oluyormuşum helin hanım ?
Öyle oluyormuşsunuz efe bey :)
@efekozan: öyleyse iyi geceler Quila , gecen senin kadar güzel olsun :)
İyi geceler uyuz bey :) <
Ona iyi geceler dedikten sonra banaa dediği kelime'nin anlamına baktım Quila demişti google girip baktığımda Quila'nın ay tanrıçası demek olduğunu öğrenmiştim. Anlamına baktıktan sonra telefonu kapatıp şarj'a taktıktan sonra komidinin üstüne koydum. Efe ile olan konuşmaları düşündüm, yüzümde gülümseme oluşmuştu ayağı kalktım ve üzerime uyku pijamalarımı giydim. Yatağa geri döndüm yorgan'ı kaldırıp yatağın içine girdim ve yorganı üzerime çektim.
Aklımda hala efe vardı güzelsin demesi , dokunmaya kıyamam demesi hoşuma gitmişti sadece yazdığı bir mesajda kızarsan yüzüm , yüz yüz'e gelince de böyle kızarır mıydı ? Bilmiyordum ama yüz yüze geldiğimiz zaman ona hayranlıkla bakabileceğim gözlere sahip'ti öyle güzllerdi ki hayran olmamak elde değildi. Bunları düşünürken kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Onunla konuşmayı seviyordum. Onunla konuşurken yüzümde oluşan gülümseme , bir mesajı ile utandığım için yanaklarımın kızarmasını seviyordum. Efe , ela'nın en güzel tonuna sahip olan gözlerinle benim içimi ısıtıyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynı Gök'yüzünde
Teen FictionUzak Değiliz Çünkü; Aynı Gökyüzüne Bakıyoruz... İki Genç , mesafeler ve aşk... İnsan bunca mesafeye rağmen sevebilir mi? , yada sevgilerini sürdürebilirler mi? Helin Sarıkan hiç beklemediği bir zamanda tanıdı Efe Kozan'ı. Onların tanışması belkide i...