-2- První "podařený" den

45 4 2
                                    

Ráno jsem se probudila nevyspaná a uzívaná. Dávám to vině na to, protože jsme s Jess sledovali dlouho do večera film. Co se týče mé nové spolubydlící, řekla bych že sice jsme opak jedné druhé, ale aspoň se hezky doplňujeme. Jessica je například klasická holka s tím, že spánek se rovná všechno. Já si naopak ráda přivstanu a pak vše hezky stíhám.

Když jsem vstala mířila jsem si to do koupelny se osprchovat a umýt zuby. Jess ještě spala, takže bylo v pokoji ticho. Ona vstává asi dvacet minut před první hodinou, což mi upřímně vyhovuje.

Rozhodla jsem se že se půjdu obléknout, a vybrala si naši novou školní uniformu. Byla hezká, to se uznat muselo. Ale podle šatníku Jess si myslím že se tady uniformy dodržovat moc nebudou.

Pak jsem se rychle sbalila, a k tomu vzbudila Jessicu. Předčasně vyšla z pokoje a vydala se směrem k mé třídě. Sice vím číslo třídy, ale najít ji ještě bude oříšek.

→ → →

Jestli jsem říkala že to bude oříšek, nepočítala jsem s lískovým.  Při mém neštěstí jsem neměla vůbec ponětí kde se nachází. Jediné co jsem věděla bylo že máme třídu 1.C
Jak jsem říkala při mém neštěstí nemám ponětí kde to je ale ještě při mém VELKÉM neštěstí potkám jeho. Ano JEHO! ten problematický vůdce z té prohnilé a celoznámé partě na škole.
Ano je to Harry Styles. Při mém NEJVĚTŠÍM neštěstí si mě všiml a dlouze se na mě podíval.

Já mu jako blbá pohled vrátila, a než si toho všiml začal se smát jak doslova debil!
Najednou jsem pocítila že se červenám jak rajče. Harry to mu nevěnoval žádnou pozornost a raději se zaměřil na dívku stojící za mnou.
"Čau kotě" promluvil na pro mě neznámou dívku. "Harry! zvu tě na párty a přijď s celou firer five " zařvala dívka pro mě furt neznámá na Harryho až mě z toho bolela hlava.

"Ehm ehm " zakašlala jsem a chystala se odejít do třídy. "Vanesso! miluji tě! " zařval ten samý chraplavý hlas a poté se začal nahlas smát.
Dívka se k němu nečekaně přidala a začala na mě řvát : " Myslíš si že by tě zrovna HARRY někdy miloval? " jako naschvál dala důraz na slovo Harry přičemž jsem se naštvaně otočila a už konečně odešla do té zatracené třídy.

→ → →

Samozřejmě že jsem na první hodinu přišla pozdě. FAKT SUPER VANESSO! Vyčítala jsem si to v duchu. Nakonec jsem teda vešla s nervozitou do třídy a koukla na prázdnou třídu.
Vážně tady nebyl ani učitel?! Tak teď jsem ale vážně začala panikařit protože jsem nejen že přišla pozdě ale museli určitě někam jít na exkurzi nebo tak a mě o tom nikdo neřekl!
Trošku mě mrzelo že nechodím do třídy s Jessicou, protože je o ročník výš.

Než jsem se stihla z toho všeho aspoň vzpamatovat objevil se zamnou Harrold!
Skvěle VANESSO vážně teď není čas na vymýšlení přezdívek! "Ale helemese kdopak nám tady je" dodal s tím jeho sváděcím úsměvem. " Ale helemese kdo tady má potřebu mě pořád pronásledovat a urážet" jasně jsem mu naznačila ať toho nechá ale pan si nedal říct.
"Jestli bych tě někdy pronásledoval tak leda tak v hrobu, a jestli se divíš proč jsem v tě stejné třídě tak asi se chystám jít normálně na hodinu" zvýšil trošku už rozzlobený hlas.

"My spolu chodíme do třídy? i když jsem věděla že je to jasné ano, pořád jsem doufala že ne.
"Hmm já nevím kdo tady nečetl na stránkách s kým bude ve třídě " dodal s úsměvem na tváři.
"Já nevím kdo tady neměl asi normální rodiče že ho ne vychovali tak jak měli! " tak teď jsem byla už vážně naštvaná, protože se tady hádáme jak vážně blbečci. "O mých rodičích se vážně dneska bavit nechci! " byl už tak naštvaný že odešel že třídy.

Nevěděla jsem co mám teď dělat. Jestli jít za ním a omluvit se, což bych asi vážně takovému člověku , obzvlášť Harrymu nikdy neudělala. A nebo jestli mám zůstat ve třídě a prostě počkat si na ne pár hodin až přijdou a mezitím se učit z učebnic.
Věděla jsem že by bylo lepší zůstat ve třídě a učit se sama ale já si prostě nedala říct a vydala
se za ním.

Toto by byl asi konec druhé kapitoly ;))
Doufám že se líbila a zanedlouho vyjde další <3

Co si myslíte že se stane když Vanessa půjde za Harrym a jak bude reagovat?

Jak dopadne pozdní příchod Vanessy na hodinu?

Vaše Dayexxx

School of dreams [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat