-5- Mimo komfort

13 3 0
                                    

Když skončila hodina jsem šla po chodbě, ale Daniel mě přerušil v mé chůzi. "Vanesso! Zavolal na mě. Otráveně jsem se na něho podívala. Dneska jsem vážně neměla náladu s někým mluvit, vlastně s Harrym bych si ráda o něčem promluvila.

Já nevím co mám dneska za náladu ale vážně bych ji nenazvala zrovna dobrou. Né že bych nějak přeceňovala Harryho nad Danielem, ale něco mě na Harrym přitahovalo. Na Danielovi ne. Byl to skvělý a spolehlivý kamarád, kterému plně důvěřuji, ale to je vše. Mám ho moc rada, je to skvělý člověk v mém životě ale prostě bych si nedokázala představit že bychom byli ve vztahu.

Neříkám že s Harrym bych si to představit dokázala, ale jak říkám, něčím mě přitahuje.
Něčím tajemným. Já vím je to prostě prostá blbost. A on mě vůbec nezajímá. Takové typy jdou mimo mě. Takhle bych to uzavřela.

       → → →

" Vanesso?„ zeptala se mě, opatrně Jessica.
Nevím co mi dneska je, ale znovu říkám nenazvala bych to dobrou náladou. " Ahoj Jessico " řekla jsem s blbou náladou a slzami v očích. " Děje se něco? „ starala se Jessica.
" Jo, s Harrym se něco stalo Jess„ začala  jsem svůj krásný příběh. " DAL MI PROBOHA PUSU, CHÁPEŠ HARRY STYLES MI DAL PUSU BOŽE MŮJ „ rozplakala jsem se jí do náruče. "A to mi říkáš
Vanneso Synthiová až teď? "Řekla mi Jessica s pohledem který jsem ovšem ještě neznala. " Já nevím sama jsem z toho v šoku co udělal a je toho na mě teď dost, Daniel se na mě zlobí, a ještě ke všemu to s tím Harrym. " polkla jsem jsem poslední větu.

" A víš co , právě proto by ses měla odreagovat" Řekla vesele Jess. "Čím? " zeptala jsem se. "Půjdeme se bavit holka".
" Co je podle tebe zábava Jessico?" vážně jsem chtěla vědět jaká je podle ní protože moje zábava bylo pletení, koukání na romanťárny, a vaření. Ano moje zábava byla na úrovni seniora.
"Půjdeme na párty Vann protože si na ní podle mého dlouho nebyla" řekla, jenže já ji do toho nechtěně skočila. "ehm já na ni nebyla nikdy. " a byla to vážně pravda. "Holka, ty si horší než ten náš Danie- á já zapomněla že se o dvojčatech nechceš bavit" nazývat je jako dvojčata mi přišlo neznámé, protože o těch dvou se opravdu nedá říct že to jsou dvojčata.
"Ano a hlavně už ne o Danielovi" "A o Harrym jó jo? " pošťuchovala mě Jess. "Né, ani o jednom z těch , prosím! " vážně už jsem trpěla. Vnitřně samozřejmě. "Tak se dem nachystat ne? " Jessica byla vážně povzbudivý a veselý člověk. "Jasně " nebyla jsem z toho nápadu nadšená.

Nejdřív na mě Jessica napatlala rtěnku, která na mě vypadala překvapivě hezky, ale byla až moc výrazná (na moji starou která nemá vlastně žádnou barvu a je průhledná) byla vážně extra. Pak hledala něco v mě skříni a když prohlásila že tam nic není, co se hodí na párty, tak šla lovit do svojí. Našla mi červené košilové mini šaty, který měly výstřih hodně velký, ale dalo se to zapnou. Ty šaty Jess měla speciálně pro Zayna. Ale řekla ať si je vezmu protože si je koupila ale s neznámým důvodem nikdy nevzala na sebe.

Vlasy mi rozpustila a navlnila, další věc mimo moji komfortní zónu. A boty vybrala na mě. Já si ovšem vybrala svoje martensky na platformě. Jess si na sebe vzala ještě víc mini a sexy šaty a s větším výstřihem než já. Plus červenou rtěnku, a k tomu červené podpatky. Když jsem se jí zeptala proč má tolik podpatek, řekla mi že ji to vždycky na jejich rande kupoval Zayn. Vážně o něm nechtěla mluvit.

"Jdeme?" zeptala se mě v rychlosti Jess. "Ano"
A já  ji odpověděla. Vyrazili jsme do tajuplné noci, která ovšem neskončí podle mého tušení dobře.

School of dreams [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat