-3- Průšvih

38 4 2
                                    

Neměla jsem to dělat. Neměla jsem za ním chodit. Protože by se tohle vůbec nikdy nestalo! Byla jsem na sebe naštvaná ale zároveň abych si tu věc zhnusila tak se mi spíše líbila. Nevím absolutně proč se mi to líbilo. Ale tohle je vážně problém pro nás oba.

 
→ → → (3 hours before)

Když jsem běžela rychlostí blesku za Harrym, tak mi asi po pěti minutách došlo že jsem musel a ztratit svůj diář. Tak teď jsem byla v panice 1.z toho že na svůj první den jsem přišla pozdě a nikdo mi neřekl kam šli 2. z toho že jsem ztratila svůj diář kde mám i svoje nejtajnější napsané pocity a věci, je to vlastně takový můj deníček kam si píšu všechno, a jestli ho někdo najde budu vážně v háji. 3. a do třetice nejlepšího z toho že vůbec nemám tušení kde je Harry , né že by mě to nějak zajímalo ale on ví kde jsou a to je moje jediná naděje.

" Byl to ten osudný den, den kdy jsem se poprvé zamilovala do někoho v kterého jsem věřila a doufala že je ten pravý, a však jsem se nemýlila al-" dořekl to ten známý hlas. Ne Ne a ne to se nemělo stát. Dobře našla jsem Harryho ale byla bych doslova stokrát radši kdybych ho nenašla vůbec. Protože četl tak osobní věc, kterou jsem psala s e slzami v očích. " Harry! " vykřikla jsem rozzlobeným hlasem. "Co to bylo za týpka? "
Vybuchl se smíchem Pan dokonalý.

" Přijde ti to vtipné? Ten tvůj týpek byl pro mě vším a ano neřekla jsem to od té doby nikomu ale už tu mezi námi není" ve chvíli co jsem to do řekla jsem si ani nevšimla že mám po celé tváři slzy.

" eh to mě celkem mrzí "dořekl konejšivým hlasem Harrold. Nic jsem na to neřekla a jen si utřela slzy po lících. "Vanesso? Co tu děláš? " volal na mě nějaký hlas. Podle Harryho výrazu mi bylo jasné že tam stojí Daniel ale přesto jsem se otočila. "Ča-u Danieli " zmohla jsem se jen na jediné slovo. "Proboha co se stalo? Snad ti Harry něco neudělal! " odpověděl Daniel se strachem v očích.

"Vážně?! Já se ji tady snažím pomoct a ty na mě zase jako vždy začneš tahat špínu že? Jako u každých nováčků jen jdeš a říkáš jak chodím neustále na párty jak piju alkohol jak beru drogy, ale jak nemůžeš vědět že je ve mně taky i nějaké to dobro? "
Byla jsem v šoku že tady kluk který je pro celou školu známý jako takový bad boy, vůdce party firer five, řekl něco tak upřímného. "Harry nech si ty řeči aspoň před Vanessou všichni víme že ji chceš jen do postele a proto to říkáš. " Vany pojď půjdeme pryč od něho protože on není vážně nic pro tebe.

" Daniel dořekl poslední slovo z jeho úst a nezmohla jsem se na jediné slovo , a už vůbec si nevšimla že Harry někam zmizel. Chtěla jsem navrhnout Danielovi že ho půjdeme najít ale vím že Daniel by vážně nebyl dvakrát nadšený. Tak jsem jen tiše šla na pokoj.

Když jsem tam konečně asi po hodině přišli, byla jsem na sebe naštvaná ale proč se vlastně zabývat s někým jako je Harry Styles. Ano Daniel měl pravdu není nic pro mě a nikdy nebude. Protože jak mi rodiče říkali vždycky jako malé, že lidi co nejsou dostatečně vychovaní tak takhle zůstanou už navždy, jenže je tam vlastně jedna malá výjimka, že když se objeví člověk který je opravdu dokáže změnit a dokáže ho milovat a on jeho tak se změnit dá.

Ale tohle je fakt malá šance aby se někdo pro Harryho našel. "Vaness nedělej si z toho hlavu, to je prostě Harry. " utěšoval mě Daniel i když to vůbec nepomáhá. "Jak můžete být tak rozdílní? " zeptala jsem se a dodělala si horký čaj. "Za mne je to tak že já jsem byl vždy ten vzorný a vychovaný kluk na kterého byli rodiče neustále pyšní " dodal se smíchem Daniel. " A Harry je a bude ten problémový kluk který se nedokáže vyrovnat se.. " zazvonil zvonek.

Běžela jsem otevřít ještě s furt pařícím hrnkem čaje. Jakmile jsem otevřela dveře uviděla jsem tam Harrolda. Musím uznat mám na něho fakt velké " štěstí". Ale mohla jsem ho čekat že jde za svým bráchou. " des za Danielem? " dodala jsem sarkasticky. " Tady má někdo asi drzou náladu že si dovoluje na proslulého Harryho Stylese" řekl se svým klasickým úšklebkem.

"Na toho tvého proslulého idiota si klidně dovolovat budu každou sekundu svého života "
Nevěřila jsem vlastním rtům co vydali a očividně taky i Harrold. "Aha takže paní má asi krámy když je rejpavá" Harry klasicky musel dodat svou poslední vetu. "Co se to tam děje lidi? " vykřikl naštvaný Daniel že si povídám už deset minut s Harrym.

Tohle jsem na Danielovi nechápala. To jeho žárlení a furt kontrolování toho druhého. Ale řešit jsem to nechtěla.
"Ne my si tady povídáme jak nám to sluší a tak " řekl ironicky Harry. " No to vidím " dodal Daniel. Harry se najednou asi zbláznil nebo ale
Udělal to co bych nečekala že udělá i Daniel.
" Harr-yy co-o"

Tak trochu napínavě bych zakončila kapitolu. A já doufám že jste si ji užili a že vás bavila atd..

Co myslíte že Harry udělal?

A věříte že Harry má v sobě nějaký to dobro?

Jinak vás miluju besties <3

School of dreams [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat