-4- Jessica

26 3 0
                                    

Harry's pov
Hned jak jsem přišel domů jsem si sedl na postel a začal mlátit do dřeva. "Ty kreténe! Co jsi to udělal! " byl jsem na sebe naštvaný že jsem něco takového udělal zrovna na nováčka.
Nesnáší mě. Nesnáší mě za to že nejsem její typ vysněného kluka. Zato Daniel jako největší andílek světa je. Dobře. Zapomenu na ni.

Zapomenu na to že vůbec tu nějaká nová holka přijela a já si nedal pomoct. Nebudu se s ní bavit a bude všechno jako dřív. Vždyť je tady jen 2 dny. Proboha já jsem fakt kretén. "Harry! Pojď dolů vole! " slyšel jsem jak mě ze zdola volá Zayn a tak jsem šel. " Co chceš? " řekl jsem s nezájmem. "Vyspal jsem se s Jessicou " vydal ze sebe. "To si děláš prdel? Seš ten největší krypl světa fakt Zayne! řekli jsme ti ať ji dáš pokoj, však si jí už zničil život jednou vážně chceš i podruhé?!" on si fakt nedá pokoj.

Jessica. To je jméno které u nás doma neradi slyšíme. Hlavně teda Zayn. Když jsme asi před jedním rokem šli jako každý rok v září do školy nastoupila nová žačka. Jessica Wheelerová. Věděli jsme ze se od prvního pohledu Zaynovi líbila a on jí. Nechali jsme to na nich a bylo by tak tisíckrát lepší kdyby se nepoznali. Začali spolu spát. Jednoho večera když jsme pořádali naší párty, se Zayn opil a všem řekl ze spí s Jessicou Wheelerovou.

A taky do detailu popisoval jak spolu spí. V ten moment se tam Jessica rozbrečela a utekla domů. Zayn se s ní na druhý den chtěl usmířit.
Ale Jessica ho nechtěla ani vidět, od té doby se spolu nebavili. Očividně si nějak najednou včera padli do oka. "Co teď ? " zeptal se potichu Zayn. "Co teď? Teď si kretén Zayne opravdu Kretén" zvýšil hlas Harry. "Harry já ji asi napíšu nebo zavolám a omluvím se jí, a proč ne teď" už se zvedal pro mobil ale v tu chvíli ho Harry zastavil. "Teď prosím tě ji nepiš ani nevolej a nech ji Zayne v klidu "zašeptal Harry klidným hláskem. "Tak fajn, ale od této chvíle se mnou už nikdy nepromluví "dodal ještě Zayn už vážně smutným hlasem, dalo by se předpokládat že se každou chvíli rozbrečí.

"No víš Zayne" polkl Harry. "Já jsem taky udělal takovou řekněme něco podobného jako ty" řekl s roztřeseným hlasem Harry. "Ty ses s někým vyspal? " přiblížil se, se zájmem Zayn. "Ne! Ale spíš jsem někomu dal ehm.. Pusu? " konečně ze sebe vydal Harry.
"Pusu? Si děláš prdel ne? Je ti snad sedm? " rozchechtal se Zayn. "Ani to neproběhlo ? " dodal .
"Idiote!" vyhlásil Harry polštářovou bitvu.
"Sedmiletý dítě! " opětoval Zayn Harrymu.
Harry byl pyšný že se Zayn aspoň na chvíli smál.
Ale co bude dělat s ním a Vanessou fakt neví.

Vaness's pov:
Vážně nevím co mám dělat. Je to zlý? Asi jo.
Nedokážu myslet na nic jiného než na to co se stalo před pár hodinami. Já vím je to malá drobnost, co by si sami i nejlepší kamarádi. Ale proč zrovna Harry Styles to dal mně? Musím se s ním sejít a promluvit si.

Procházím se po chodbě s tím že nám za 10 minut začíná hodina. K mému neštěstí, dalo by se říct že jsme tu zas. U mého neštěstí. Tentokrát to nebyl Harry, ale ta jeho kámoška. "Jeee Vaness „ řekla svým protivným hláskem. "Ehm známé se? "odpověděla jsem ji na můj vkus až moc mile." Trochu, viděli jsme se včera, pamatuješ? „moc dobře jsem si to pamatovala. "Ano, pamatuju-" ani jsem to nedořekla a vložila se do toho ta blondska.

" Víš Harry je můj kluk„ zahihňala se. V ti chvíli se mnou cuklo. Né že bych Harolda nějak milovala. To by mi musel dát nějaký lektvar lásky, aby se to stalo. Ale proč mi dal včera tu-. Panebože! Už na myslím zas. Musím, chvíli přestat už myslet na Harryho. To by byl dobrý nápad. "Eh supe-r, víš - š co já radši pujdu„ jestli přijdu pozdě na hodinu, bude to průser.

Vešla jsem do učebny, kde se pomalu zaplňovala lidmi. Sedla jsem si vedle vyšší modrooké brunetky. Do třídy vešel učitel tmavší pleti. "Dobrý den, já jsem učitel Maylan a budu vás učit Dějepis„ dějepis mám ráda. Líbí se mi uniknout do jiného světa, a zjistit si o tom něco více. Vždycky jsem z něho měla perfektní známky, tudíž na mě rodiče byli zcela pyšní.

" Jak už asi možná víte - nevíte, přišla k nám nová spolužačka Vanessa Linsiová„ řekl mé jméno a já se uculila. "Můžeš se nám představit, jestli budeš chtít, nenutím„ tenhle typ učitelů se mi líbil myslím že se budu na hodinu dějepisu těšit. Aspoň něco. "Jistě, pane Maylane„ přečetla jsem si jméno z tabule. " Jak už víte jmenuji se Vanessa Linsiová, jsem tu nová s tím že mým snem je se stát herečkou„ v zadní lavici se uhihňával nikdo jiný než Styles. Už zase. Styles. "A doufám že nebudu mít s nikým žádné spory "do řekla jsem svůj krátký monolog. Pan Maylan se na mě usmál a pokunyl mi abych si sedla. " To by bylo asi vše k Vanesse, a já doufám že se ti tu bude líbit „řekl mi opět pan Maylan. "a nyní můžeme začít s výukou„

School of dreams [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat